Welkom in de 3e ronde van dit grootse toernooi.
Van de oorspronkelijk 637 kandidaten die gingen voor de titel slechtste #1 ooit zijn er na de 2e ronde nog maar 32 over. Deze 32 gaan straks tegen elkaar strijden in de 3e ronde. De werking is simpel, zoniet bekend bij de meesten onder ons. Per wedstrijd geef je door middel van dikke tekst aan welk nummer je het slechtste vind. Mocht je het zo moeilijk vinden om geen keus te kunnen maken of je vind de nummers gelijkwaardig dan laat je beide gewoon staan.
Indien straks twee nummers evenveel punten hebben zal een tussenronde beslissen wie er door gaat. Stemmen kan tot as maandag 15:00.
Voorgaande topics:Ronde 1 deel 1 (
link)
Ronde 1 deel 2 (
link)
Ronde 1 deel 3 (
link)
Ronde 2 (
link)
De confrontaties voor deze ronde bestaan uit:boyzone - no matter what VS. marco borsato - rood
celine dion - think twice VS. lange frans & baas b - het land van
frans bauer - heb je even voor mij VS. mariah carey - without you
frans bauer & marianne weber - de regenboog VS. starmaker - damn (i think i love you)
gordon - kon ik maar even bij je zijn VS. marco borsato & ali b - wat zou je doen
jacques herb - manuela VS. smurfen - no limit
gerard joling - ticket to the tropics VS. soca boys & van b king - follow the leader
artiesten voor azie - als je iets kan doen VS. schnappi - das kleine krokodil
barbra streisand & celine dion - tell him VS. men2b - bigger than that
whitney houston & enrique iglesias - could i have this kiss forever VS. jody bernal - que si, que no
akon - lonely VS. jop - jij bent de zon
jamai - step right up VS. marco & sita - lopen op het water
backstreet boys - i want it that way VS. rene klijn - mr blue
jim - tell her VS. lange frans, baas b & ninthe - zinloos
def rhymz - puf / schudden VS. marco borsato & lucie silvas - everytime i think of you
jan smit - ik zing dit lied voor jou alleen VS. treble - ramaganana