En daar was 1 van mijn matches!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:09 schreef Tobz het volgende:
Ik ken iemand die staat regelmatig in de top10 van Paiq, soms zelfs met 2 foto's tegelijkertijd, en die is hardstikke homo. Ik denk dat de meeste mensen die fotoscores voornamelijk gebruiken als een ego-boost of om een 'publieke opinie' te krijgen over wat je mooiste foto's worden gevonden.
Maar ik denk dat bijvoorbeeld het verschil tussen een 7 of een 9 maar heel weinig zegt op een site waar zoveel gekletst wordt als op Paiq. Zolang je foto maar tenminste niet slechts een keer per half jaar positief wordt beoordeeld ofzo, overleef je het wel![]()
Ik verbaasde me ook al jouw naam hier nu tegen te komenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Celyna het volgende:
[..]
En daar was 1 van mijn matches!hoi Tobz, leuk je ook hier te treffen
![]()
Ik heb er ook inderdaad niet op gereageerd, want buiten dat "het" niet zichzelf correct weet aan te melden op een dating site, meteen over een langdurige relatie begint (daar gaat m'n nekhaar van overeind staan) en niet eens heeft gezien in mijn profiel dat mensen zonder foto niet eens de moeite hoeven te doen om een bericht achter te laten heb ik al een keertje eerder een buitenlandse vriendin gehad (uit Tsjechie), en ik ga echt niet nog een keer zo debiel zijn om een garantverklaring te ondertekenen, het heeft me meer dan een half jaar gekost om van de vorige af te komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Daggerspine het volgende:
je bent toch ook hardstikke gek als je gaat reageren op iemand die niet eens nederlands kan, of fatsoenlijk engels for that matter...
tenzij je ook nog steeds wacht op die erfenis van je overleden achteroom uit nigeria...
uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprekquote:Op woensdag 7 maart 2007 03:39 schreef Godshand het volgende:
date nummer 2 was leuker en aardiger dan ik verwachtte.. een superklik tussen ons is het echter niet...
boeit ook verder niet het was gezellig geen loze tijd dus...
eh, het was gewoon een gezellig gesprek zoals je ook bijvoorbeeld met huisgenoten ofzo kan hebben..quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
uit curiositeit,wat bedoel je met een superklik ... dat je zwetend in één of ander bed samenligt de volgende morgen... of wou het gewoon niet zo vlotten met het gesprek
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:58 schreef Daggerspine het volgende:
leuk idee voor dames die willen dat de mannen niet alleen op haar uiterlijk afgaan
[afbeelding]
Sarcasme is ook mijn favoriete vorm van humorquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:42 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik vind die plugin juist heel jammer, zo verwordt het allemaal toch weer tot plaatje kijken, dumpen ja/nee, en dan misschien verder gaan. Juist het praten met mensen vind ik wel leuk op paiq.
das geen verschil met yoghurtje hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:46 schreef Liquidootje het volgende:
Nah jij bent nog wat patseriger. Beetje in beide topics kenbaar maken
Oh jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
das geen verschil met yoghurtje hoor
Ik denk dat het er een beetje van af hangt wie de plugin gebruikt. Ik heb hem nooit geschreven uit het oogpunt om mensen meteen af te kunnen poeieren als hun hoofd mij niet aan staat, meer uit nieuwschierigheid, omdat gezien de frequentie dat sommige online zitten het wel een paar weken kan duren voordat ik iemand zijn foto zie. Ik zou het spijtig vinden als andere mensen hem gebruiken om puur op uiterlijk af te gaan, maar dat is hun eigen verantwoording en misschien lopen ze door hun eigen kortzichtigheid wel de match van hun leven mis. Een foto is immers maar een momentopnamen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:42 schreef paladin het volgende:
Hmm, ik vind die plugin juist heel jammer, zo verwordt het allemaal toch weer tot plaatje kijken, dumpen ja/nee, en dan misschien verder gaan. Juist het praten met mensen vind ik wel leuk op paiq.
Ik gebruik hem zelf ook niet. Houd de spanning er in zullen we maar zeggen, bovendien ken ik nog wel een paar vrouwen die niet fotogeniek zijn, maar in het echt er juist erg leuk uitzienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:32 schreef RiLo het volgende:
[..]
Ik denk dat het er een beetje van af hangt wie de plugin gebruikt. Ik heb hem nooit geschreven uit het oogpunt om mensen meteen af te kunnen poeieren als hun hoofd mij niet aan staat, meer uit nieuwschierigheid, omdat gezien de frequentie dat sommige online zitten het wel een paar weken kan duren voordat ik iemand zijn foto zie. Ik zou het spijtig vinden als andere mensen hem gebruiken om puur op uiterlijk af te gaan, maar dat is hun eigen verantwoording en misschien lopen ze door hun eigen kortzichtigheid wel de match van hun leven mis. Een foto is immers maar een momentopname.
of ze post expres een foto van toen ze nog 20 kilo meer woog, zodat je niet alleen op het uiterlijk af gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:52 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ik gebruik hem zelf ook niet. Houd de spanning er in zullen we maar zeggen, bovendien ken ik nog wel een paar vrouwen die niet fotogeniek zijn, maar in het echt er juist erg leuk uitzien. Natuurlijk is het niet zo dat als je op een foto er uitziet als een paard, je dan in het echt superknap kan zijn. Maar een knap meisje kan wel degelijk er op een foto niet bijzonder genoeg uit zien (andersom natuurlijk ook).
Je hebt er altijd bij dat je na de foto denkt van, maar ja kan gebeuren he. En ja dat kan heel vaak gebeuren, maar ja internet daten is dan ook meer een extra kanaal he.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:17 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
of ze post expres een foto van toen ze nog 20 kilo meer woog, zodat je niet alleen op het uiterlijk af gaat
Ben er zelf de laatste tijd ook niet vaak, maar het is alweer eeuwen geleden dat ik tegelijkertijd met een match online was. 2 van de zeven zijn er als ik er niet ben (dat is niet echt raar, maar ja) de rest is alweer heel lang niet op de site geweest of reageert gewoon niet terug.quote:Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef dectro het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets fout op Paiq... ik krijg bijna alleen nog maar matches met alleen een C (chatten) achter hun naam, meiden zonder foto en meiden die al meer dan een week niet zijn ingelogd.![]()
tip: hef je profiel op, probleem ook weer opgelost..quote:Op zondag 1 april 2007 20:08 schreef vencodark het volgende:
Ik reageer al maanden niet meer op Knuz berichten. Eigenlijk niet netjes.![]()
Ben ook gewoon moe van het gebeuren. Hoe dan ook, tip: weet waar je aan begint. Als je een profiel heb, reageer op profieltjes, althans, schenk er aandacht aan. Ik bekijk ze niet eens.![]()
Haha, je hebt gelijk. Maar mijn profiel vergeet ik ook weer te verwijderen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
tip: hef je profiel op, probleem ook weer opgelost..
als je je fobo maar houdt, dan vind ik het best
hmm ik zie er anders genoeg reacties staan...quote:Op zondag 1 april 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, je hebt gelijk. Maar mijn profiel vergeet ik ook weer te verwijderen.![]()
En fobo blijft wel staan hoor. Niet dat daar iemand ooit op reageert.![]()
Hehe, nee hoeft niet hoor. Ben ergggg happy.quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
hmm ik zie er anders genoeg reacties staan...
kom kom, niet zo pessimistisch, neem anders zo'n Prozac snoepje
Pff het geloven in passion op het eerste gezicht over het algemeenquote:Op zondag 1 april 2007 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hehe, nee hoeft niet hoor. Ben ergggg happy.![]()
Nog een tip: passion is overrated.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep me in November aangemeld bij relatieplanet, dacht waarom niet? Meteen een gave meid leren kennen. Zijn goede vrienden geworden. Ondertussen nog wat dates gehad via RP.
Op een gegeven moment kreeg ik ruzie met de meid die ik als goede vriend zag, met als gevolg dat we toen pas merkten wat we voor elkaar voelden. Resultaat:Een setje!!
En dan zeggen dat t niet werkt, ik ben knotsgek op d'r en vice versa!!![]()
Webcam verliefheid.quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Pff het geloven in passion op het eerste gezicht over het algemeen
Dacht dat jij al zo'n webcam verliefdheid gevonden had, of is dat ook al weer achter de rug.
Wat is je mail ?quote:Op maandag 2 april 2007 21:46 schreef RAVW het volgende:
ik ben best wel benieuwd geworden naar PAIQ ...
als iemand nog een invite over heeft.
Zal ik hem / haar zeer dankbaar zijn.
alvast bedankt....
Dat bestaat wel hoor. Alleen niet op internet. Passie/lust/liefde op het eerste gezicht is namelijk iets wat je voelt door een combinatie van uiterlijk en uitstraling en die extra dimensie mis je op internetquote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Pff het geloven in passion op het eerste gezicht over het algemeen
Dacht dat jij al zo'n webcam verliefdheid gevonden had, of is dat ook al weer achter de rug.
ben al aan gemeld hartelijk dank enook voor die person die mij heeft toegevoegtquote:
Wat is je naam daar? Kan ik je profiel eens checken. Relatieplanet heb ik de hoop al voor opgegeven. stuk of 70 berichten rondgestuurd en nooit 1 positieve reaktie gekregen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kep me in November aangemeld bij relatieplanet, dacht waarom niet? Meteen een gave meid leren kennen. Zijn goede vrienden geworden. Ondertussen nog wat dates gehad via RP.
Op een gegeven moment kreeg ik ruzie met de meid die ik als goede vriend zag, met als gevolg dat we toen pas merkten wat we voor elkaar voelden. Resultaat:Een setje!!
En dan zeggen dat t niet werkt, ik ben knotsgek op d'r en vice versa!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |