abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:19:33 #101
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45863592
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef Miss_S het volgende:
iemand nog een uitnodiging voor PaiQ
aangezien ik ook weer vrijgezel ben
Heb je net een invite gestuurd.

Mompelt iets over invites via wiki
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:20:58 #102
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_45863654
internet dating nerdjes
pi_45863735
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:19 schreef base3ball het volgende:

[..]

Heb je net een invite gestuurd.

Mompelt iets over invites via wiki
had ik het ergens anders kunnen vinden?
in ieder geval bedankt
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:24:47 #104
140245 base3ball
State Of Mind
pi_45863838
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Asmooh het volgende:
internet dating nerdjes
Zet zijn bril inclusief pleister op om beter te kunnen lezen

Gelukig zijn er nog echte mannen zoals jij
www.xi-online.nl
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:07:08 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45865740
quote:
internet dating nerdjes
Zegt een startrekfan met een passie voor computers.
Gourmetten of steengrillen?
pi_45871151
quote:
internet dating nerdjes
Ten eerste is het voor een hoop mensen gewoon een extra kanaal naast het 'gewone' sociale leven. Ten tweede maakt het weinig indruk als zo'n opmerking komt van iemand die z'n halve profiel heeft volgekalkt met trieste "ik-kom-op-voor-vrouwen" bullshit. Kunnen wel voor zichzelf opkomen hoor... en zo niet gebruik van maken
quote:
Nog iets waar ik een hekel aan heb, en vaak terug komt op FOK!. Een meisje heeft een vriend, en een jongen zegt "Dat is niet mijn probleem toch".
Een relatie is dat twee mensen voor elkaar hebben gekozen, en niet zitten te wachten op een of andere snotaap die denkt in een relatie te kunnen bemoeien omdat het hem niet boeit. En alsnog je vriend/vriendin te kunnen krijgen.

Let goed op: Mensen die dat zeggen zullen ook zo denken als ze met jou hebben, want ze zullen net zo makkelijk naar een ander gaan. Onder het motto "het boeide me toch niks".
Ook deze mensen moeten zich eventjes laten nakijken.
Ben 2 weken geleden op vakantie nog versierd door een Ierse die het 't eerste half uur tegen m'n vrienden alleen over de verloofde had en hoe die gast aan de bar desondanks dacht dat ie wat met d'r kon krijgen enzovoort, zal je zeggen ik heb uiteindelijk een leuke avond gehad, zou nooit een relatie aangaan met zo iemand, maar voel me er net zo min schuldig over. Het is duidelijk mijn probleem niet... maar als jij de redder van de kuisheid van de vrouw wilt spelen, leef je uit

Anyway on-topic... Heb me overal uitgeschreven (fuck betalen en zonder betalen kom je nergens want je kan dan 9/10 keer geen berichten lezen) behalve Paiq, wat ik 1-2x per week bezoek en waar dus ook helemaal niks uitkomt Snap ook niet waarom de helft van de vrouwen verwacht dat ik er de halve week ga chatten, sta niet voor niks alleen open voor "D". En zelfs dan wordt je soms nog gekoppeld aan vrouwen die niet openstaan voor daten

Zou misschien beter het speeddaten kunnen proberen want dan tref ik nog eens iemand online... zijn alleen waarschijnlijk vrijwel altijd van die sollicitatiegesprekken en als ik iets vind is het dat wel.

Gelukkig is het weer bijna weekend, 2 feesten , stuk leuker en makkelijker.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_45888105
Had net een kerel van PAIQ.... die reageerde op de vraag omschrijf jezelf in 5 woorden. geil geil geil geil geil..... Geen wonder dat ik gekozen werd
Partyagenda;
Outdated....
pi_45888747
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai, dienstmededeling.

Dit topic is voor tips en relevante ervaringen. Dingen als 'wow, die chick die ik gister sprak bleek foeilelijk te zijn' of 'vandaag al 47 speeddates gehad' zijn dus niet echt van belang. Hou dat in de gaten zodat het topic niet verzandt in een slowchat voor mensen met toevallig een PaiQ-account. Oh, en vergeet niet dat inviterequests niet mogen.
pi_45893895
Meestal schrijf ik op profielen wat algemene zaken, hetgene wat in me opkomt enzo. Dingen die ik doe, me interesseren etc. Ik ga me echt niet lopen uitsloven om zo snel mogelijk reacties te krijgen.
Als ik een reactie krijg reageer ik ook niet altijd.
Via Knuz bijv. Sommige zijn simpelweg te oud, zijn mn type niet (kan zijn door zijn omschrijving van zichzelf, het berichtje wat me niet trekt en ja, ook de foto kan mij doen beslissen of iemand interessant kan zijn).
Het profiel van iemand moet me gewoon boeien.
Al stuurt een persoon mij berichtjes, ik voel me niet geroepen op iedereen positief of negatief te reageren. Daar ga ik de tijd ook niet voor nemen. Of ben ik nou zo'n bitch?
pi_45899696
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:57 schreef vencodark het volgende:
Meestal schrijf ik op profielen wat algemene zaken, hetgene wat in me opkomt enzo. Dingen die ik doe, me interesseren etc. Ik ga me echt niet lopen uitsloven om zo snel mogelijk reacties te krijgen.
Als ik een reactie krijg reageer ik ook niet altijd.
Via Knuz bijv. Sommige zijn simpelweg te oud, zijn mn type niet (kan zijn door zijn omschrijving van zichzelf, het berichtje wat me niet trekt en ja, ook de foto kan mij doen beslissen of iemand interessant kan zijn).
Het profiel van iemand moet me gewoon boeien.
Al stuurt een persoon mij berichtjes, ik voel me niet geroepen op iedereen positief of negatief te reageren. Daar ga ik de tijd ook niet voor nemen. Of ben ik nou zo'n bitch?
Nou, je hebt in ieder geval in mijn fotoboek gereageerd, dus zo'n bitch ben je nou ook weer niet

Ik probeer wel reacties terug te geven, maar ik heb het idee dat dat onbegonnen werk gaat worden, het lijkt wel een soort myspace of dat Knuz.nl :_

Ik heb expres in mijn profiel allemaal gezet waar ik niet naar op zoek ben en wat wel, misschien tot het rigoreuze af, maar wat me op valt is dat deze directheid over het algemeen wel gewaardeerd wordt. Iemand anders dezelfde ervaringen? Hoe zijn de reacties over het algemeen op jullie profielen? Ik wil desgewenst wel posten wat ik bij mij heb ingevuld.

Groeten.
Richard

Ps. Misschien iets voor een apart topic? "Toon je profiel en laat het verbeteren"?

[ Bericht 1% gewijzigd door RiLo op 01-02-2007 22:19:41 (stomme typos) ]
pi_45900177
De meeste speeddates op paiq worden gewoon geannuleerd nog voor die begonnen zijn door de tegenpartij!
pi_45900746
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef BadEend19 het volgende:
De meeste speeddates op paiq worden gewoon geannuleerd nog voor die begonnen zijn door de tegenpartij!
Nog voordat ze je gezien en gesproken hebben? In dat geval kan je er vanuit gaan dat dat iemand is die m'n plugin heeft gebruikt om (indien mogelijk - geinventariseerd) meteen je foto te zien (zie onderschrift). Maar dan nog moet ik eerlijk zeggen dat ik dat flauw vind, ik heb het geschreven omdat ik nieuwschierig ben van nature, maar ik zal nooit iemand meteen afpoeieren vanwege uiterlijk, dat is lame.

Ps. Tenzij ik iemand tegen kom die fysiek echt niet bij me past (een sumo worstelaarster van 100 kilo, ik zelf wel amper 60), maar dan nog heb ik het fatsoen om te zeggen dat ik niet geinteresseerd ben in plaats van meteen weg te gooien.

Mensen gaan af en toe zo gemakklijk met de gevoelens van een ander om...

Pps. Het loont ook de moeite om je in te schrijven bij www.knuz.nl, met dank aan vencodark voor het idee, voor jou ook wel een aanrader. Gratis en werkt leuk, ik heb al redelijk wat positieve reacties gekregen, wat ik niet verwacht had.PP

[ Bericht 15% gewijzigd door RiLo op 01-02-2007 22:51:45 (Pps toegevoegd.) ]
pi_45901414
rilo.. ik heb die plugin van je vorige week geinstalleerd... nog niet in actie gezien...
bij 1 van mn matches, waar ik in de laatste stap van het foto onthullen was, kwam ik haar foto tegen bij het foto beoordelen. en nog kon ik bij mn match overzicht haar heldere foto niet bekijken.

als een speeddate wordt afgebroken voordat je iets hebt gezegd, is het bijna altijd omdat je niet de "goede" leeftijd hebt
pi_45902960
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef Daggerspine het volgende:
rilo.. ik heb die plugin van je vorige week geinstalleerd... nog niet in actie gezien...
bij 1 van mn matches, waar ik in de laatste stap van het foto onthullen was, kwam ik haar foto tegen bij het foto beoordelen. en nog kon ik bij mn match overzicht haar heldere foto niet bekijken.

als een speeddate wordt afgebroken voordat je iets hebt gezegd, is het bijna altijd omdat je niet de "goede" leeftijd hebt
Hmmm raar dat het voor jou niet werkt, bij mij werkt ie prima
Maar ik ben altijd bereid om bugs op te lossen

Tsja, je hebt inderdaad bijv. mensen die een bepaalde leeftijdsgrens hebben, ikzelf vind dat onzin en kijk liever of iemand een volwassen karakter heeft of niet. Zo zit ik nu op PaiQ met een match van 21, terwijl ik zelf 34 ben, maar zolang we dezelfde interesses delen en een beetje elkaar goed liggen, dan zie ik daar niet zo'n probleem in en wil ik wel van de door mezelf ingestelde leeftijdsgrenzen heen kijken.

[negatrots instelling]
Ik zie wel hoe lang het duurt voordat ik eruit gemikt wordt
[/negotrots instelling]
pi_45992170
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:36 schreef RiLo het volgende:

[..]

Hmmm raar dat het voor jou niet werkt, bij mij werkt ie prima
Maar ik ben altijd bereid om bugs op te lossen

Tsja, je hebt inderdaad bijv. mensen die een bepaalde leeftijdsgrens hebben, ikzelf vind dat onzin en kijk liever of iemand een volwassen karakter heeft of niet. Zo zit ik nu op PaiQ met een match van 21, terwijl ik zelf 34 ben, maar zolang we dezelfde interesses delen en een beetje elkaar goed liggen, dan zie ik daar niet zo'n probleem in en wil ik wel van de door mezelf ingestelde leeftijdsgrenzen heen kijken.

[negatrots instelling]
Ik zie wel hoe lang het duurt voordat ik eruit gemikt wordt
[/negotrots instelling]
ik ben 31 maar 10 jaar jonger is toch echt niks hoor

die meiden zijn allemaal nog zo onzeker en zoekend naar zichzelf

daar heb je helemaal niks aan...nouja behalve voor de sex dan...

maar tiz zelden dat je echt wat aan ze hebt imho..... uitzonderingen dus daargelaten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 5 februari 2007 @ 00:13:05 #116
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_45995167
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou 't is mij anders nog niet gelukt op die manier hoor

Internetjosti!
pi_46015081
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik ben 31 maar 10 jaar jonger is toch echt niks hoor

maar tiz zelden dat je echt wat aan ze hebt imho..... uitzonderingen dus daargelaten...
Ik ben 10 jaar jonger!

Maare, leeftijd is in mijn ogen indd. wel belangrijk. Met 17 jaar kom je er bij mij niet doorheen (door de selectie ) En ik heb ook mijn grens van ouder dan mij. Er zijn 2 uitzonderingen daarop waarvan ik er 1tje al 5,5 jaar ken dus dat maakt niet uit.
Heb wel ooit op mijn 19e een ventje van bijna 15 in mijn msn gehad. Dat was mijn dieptepunt.
pi_46018051
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben 10 jaar jonger!

Maare, leeftijd is in mijn ogen indd. wel belangrijk. Met 17 jaar kom je er bij mij niet doorheen (door de selectie ) En ik heb ook mijn grens van ouder dan mij. Er zijn 2 uitzonderingen daarop waarvan ik er 1tje al 5,5 jaar ken dus dat maakt niet uit.
Heb wel ooit op mijn 19e een ventje van bijna 15 in mijn msn gehad. Dat was mijn dieptepunt.
ik ben een maandje ouder dan jou.
ben ik nu door de selectie?
pi_46018087
quote:

[..]

Ik ben 10 jaar jonger!

whehe misschien hoor je wel tot de uitzonderingen
pi_46020907
voor de aziaten die denken dat ze niemand kunnen daten...

deze is er wel voor in: http://www.2day.nl/Kirameki

tsja ik ben geen aziaat dus go your gang
pi_46027156
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef Godshand het volgende:
voor de aziaten die denken dat ze niemand kunnen daten...

deze is er wel voor in: http://www.2day.nl/Kirameki

tsja ik ben geen aziaat dus go your gang
Mijn dank is groot!!!!!!!! Ga ik dus direct achter heen! Ik laat het nog wel weten over hoe en wat.....

Echt bedankt man. Heb je nog meer van dat soort spul?
pi_46027480
Kut! Ik moet dan eerst een profiel aanmaken op cu2day.nl en dan kan iedereen hier op Fok! straks mijn grote 6 inch LUL zien. Damn
pi_46027532
quote:

[..]

Ik ben 10 jaar jonger!

Ik ben 22, ben ik door de eerste ronde van de selectie?
pi_46028214
zit hier toch maar 1 wanhopige aziaat in dit topic?
pi_46034744
Ik ben met paiq en knuz gestopt krijg niet echt veel reacties en dat speeddaten vind ik maar niks.

Of misschien doe ik wel wat fout???
pi_46035019
Laatst las ik een profiel op relatieplanet van een dame die ongeveer zo ging :

Leuke vlotte man / in hippie of gabber tijd blijven hangen
Intelligent (HBO Niveau!) / Vind Domino D Day te gek
Houdt van reizen en buiten leven / Warcraft

Etc

DE reden dus dat ik me er niet meer aan waag, al die belachelijke eisen die altijd gesteld worden, en ook altijd zo zwart-wit, daahaag

(waarom denken de meeste mensen trouwens dat je alleen intelligent kan zijn als je HBO gedaan hebt ? diegenen zijn zelf zo dom en kortzichtig….)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_46035703
Met dank aan Sc0rpi0n voor de invite, heb ik me afgelopen weekend ook ingeschreven bij Paiq.

Wat me opvalt is dat de Speeddates niet echt lijken te werken. 2 Mannen hevig in discussie met elkaar, of ze stellen gewoon zoveel vragen dat het echt niet te beantwoorden is.
Echt luisteren doen ze (helaas) niet.
Het is haast nog erger dan een sollicitatiegesprek met de gemiddelde persoon van PZ. "wie ben je, wat doe je, hoe oud, waar vandaan, wat is het leukste aan jezelf" en dat de hele speeddate lang. Ik zou graag een knop zien waar je kunt kiezen om met geen van beiden verder te praten (of juist wel uiteraard).

De "normale" matches werken dan wel weer heel aardig. Redelijk in de buurt, zelfde interesses etc.
Ik heb besloten dus daar maar even mee verder te gaan.
Ook verwijder ik regelmatig een "match" uit de lijst omdat het geen "echte" match is zodat paiq opnieuw op zoek kan.

Het raten van foto's vind ik voornamelijk een vleeskeuring. Goed voor je ego (of niet) maar erg oppervlakkig.

Ik blijf dus nog even ingeschreven en zal ook eens op knuz.nl komen kijken. (bedankt voor de tip).
pi_46036824
Celyna, je moet ook geen battledates doen, die zijn zo nutteloos
pi_46037008
Daar ben ik nu dus inderdaad achter. Wel goed zo nu en dan overigens voor de lachspieren.
pi_46039808
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Celyna het volgende:
Daar ben ik nu dus inderdaad achter. Wel goed zo nu en dan overigens voor de lachspieren.
Ik ben de laatste keer ook constant gekoppeld aan meisjes van 16 bij zo een speeddate. Best kansloos, ga ook meestal wel gelijk weg. Heb geen behoefte aan iemand van 16
Partyagenda;
Outdated....
pi_46059854
Irritaties bij Battle-/Speeddates in Paiq en wat ertegen te doen (ik moet het OT houden he? )

1.Vrouwen die in eenkeer uitloggen zonder maar iets gezegd te hebben. Tsja hier valt weinig aan te doen. Meestal zijn het van die dozen die vergaten waren dat ze op de speeddate knop drukten, of waarvan het ze niet beviel dat er een battledate aankwam. Remedie: geen, of ja: niet paiqen. dan heb je dit ook niet

2.vrouwen die Paiq niet snappen. Misschien is het een truuk aantrekkelijker gevonden te worden, of vrouwen zijn echt blond met websites. in ieder geval irriteert me mateloos dat vrouwen steeds zeggen dat ze het niet snappen, ook al staan ze 3 dagen pas geregistreerd. LEES DE FUCKING HANDLEIDING DAN...nog erger is dan dat ze zeggen: "Ja maar ik vogel het zelf liever uit" "Dat heeft niet veel geholpen" denk ik dan maar enige remedie is uitleggen, volgende keer dat je dr tegenkomt gaat het makkelijker... en zo moeilijk is paiq niet.

3.Vrouwen die denken dat ze goed CSI hebben gekeken. Oftwel ze hebben een mitrailleurtechniek in vragen stellen. Maken veel mannen dus ook aan schuldig zoals Celyna zegt. Remedie: geen antwoord geven, of nog beter een open vraag terug stellen. Helemaal blits is natuurlijk een afzeikerige wedervraag stellen. dingen als: "Zo, is je moeder lid geweest van de Gestapo?" (kan je soms nog de vraag krijgen: wat is gestapo? ) of zelf terug doen: "Ok nu ik: cupmaat? kleur spijkerbroek? lekkerste tandpasta?" etc. Meestal merken ze dan pas hoe dom ze bezig waren..

4.Vrouwen met stomme vragen. Dat zijn dan: "Wie moet ik kiezen?" in een Battledate of: "Wie van jullie is het lekkerst?". Meestal zegt dat mij ook genoeg over het niveau van de vrouw en heb ik het snel bekeken. Remedie: als je niet van dit type vrouw houdt: afbreken!

voor de rest gaat het wel, ik ben vrij relax
pi_46138259
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Mijn dank is groot!!!!!!!! Ga ik dus direct achter heen! Ik laat het nog wel weten over hoe en wat.....

Echt bedankt man. Heb je nog meer van dat soort spul?
Kan jezelf niet googlen?
pi_46139978
wat je ook eens moet doen. is kijken naar wat je over jezelf kan vinden op google.

of natuurlijk wat je kan vinden over je potentiele date
pi_46206983
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:40 schreef Daggerspine het volgende:
wat je ook eens moet doen. is kijken naar wat je over jezelf kan vinden op google.

True. Ik schijn in een linedancing groep te zitten. En zo vaak komt mijn voor-en achternaam niet bij elkaar voor. Hm...
pi_46212825
hoe krijg je zon invite?? I would like to receive one..
you can either agree with me, or be wrong
pi_46213253
BttD zei het al een:; http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl kan je ook leuke dingen mee ondernemen.. via de site kan je dus bijvoorbeeld gaan schaatsen of wandklimmen met onbekende siteleden en zo leren kennen...

op zich leuk idee..

maar behalve de overvloedige met bier geladen Meetings zouden wij als Fok!kers zoiets ook op kunnen zetten...

misschien een ideetje voor een Fok!ker met een neus voor leuke activiteiten?

via zulke dingen komt natuurlijk van het een het ander
  zondag 11 februari 2007 @ 20:49:03 #137
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46216479
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:40 schreef Daggerspine het volgende:

Over mezelf vind ik niet veel. Krijg dan tig links van een Duitse acteur met dezelfde naam.
In combinatie met andere woorden kom ik mezelf nog wel tegen, maar dat is dan in combinatie met mijn sport of mijn opleiding.

Van potentiele dates zijn het vaak namen die vrij standaard zijn of ze is helemaal niet te vinden. Maar eigenlijk is dat ook niet echt interessant.

Aantal dagen geleden, een meisje die op mijn profiel gereageerd had. Zag er niet onaardig uit, dus voordeel van de twijfel gegeven, aangezien er verder niet veel in haar profiel stond. Geef ik msn, komt ze online en toen zag ik het al.
Een breezer . Bleek haar leeftijd niet te kloppen op het profiel .
Nog heel even mee gepraat, ik was eigenlijk benieuwd waarom ze gereageerd had. Begon ze al snel over wanneer we gingen daten. Toen ik daar niet gelijk wild enthousiast over was, was t al snel stil

Daarna maar verwijderd en geblokkeerd.
www.xi-online.nl
pi_46219293
hmm, meestal als vrouwen over hun leeftijd liegen, zeggen ze dat ze jonger zijn
maja, jij bent een beetje te oud voor breezahs neem ik aan
pi_46225383
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef Daggerspine het volgende:
ik heb anders eens een meisje op mn msn via meetic gekregen die zei dat ze ouder was...

op het profiel stond 22

en toen bleek ze 17 te zijn

nu heeft ze al een tijd een relatie met een gast van 19 ofzo geloof ik...

ze zit hier op Fok dus... hoi
  maandag 12 februari 2007 @ 00:32:39 #140
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46225802
Even over dat http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl, dit is echt een leuke site, want je kunt allerlei activiteiten ondernemen (kies maar uit wat je leuk vind) en in een ongedwongen sfeer leuke nieuwe mensen kunt ontmoeten. Ik ben naar de Valentijn loveboat party geweest gisteren en dat was echt mega gaaf! Voor het eerst in m'n leven durfde ik ook gewoon gesprekken aan te knopen met vrouwen zonder dat je bang hoefde te zijn dat je meteen afgewezen werd omdat je 'iets van ze zou willen' .

Het is dan wel geen dating site, maar het is wel hartstikke gezellig en het kan nooit kwaad om naar die activiteiten te gaan. Als je ergens midden in de twintig bent tot en met halverwege de 30 dan is dit een definitieve aanrader!!! Ik ga zeker met meer activiteiten meedoen. Sommige mensen zullen het dan misschien wel kansloos vinden, ik vind het heel leuk!
Internetjosti!
pi_46229080
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:32 schreef BttD het volgende:
Even over dat http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl, dit is echt een leuke site, want je kunt allerlei activiteiten ondernemen (kies maar uit wat je leuk vind) en in een ongedwongen sfeer leuke nieuwe mensen kunt ontmoeten. Ik ben naar de Valentijn loveboat party geweest gisteren en dat was echt mega gaaf! Voor het eerst in m'n leven durfde ik ook gewoon gesprekken aan te knopen met vrouwen zonder dat je bang hoefde te zijn dat je meteen afgewezen werd omdat je 'iets van ze zou willen' .

Het is dan wel geen dating site, maar het is wel hartstikke gezellig en het kan nooit kwaad om naar die activiteiten te gaan. Als je ergens midden in de twintig bent tot en met halverwege de 30 dan is dit een definitieve aanrader!!! Ik ga zeker met meer activiteiten meedoen. Sommige mensen zullen het dan misschien wel kansloos vinden, ik vind het heel leuk!
ik vind er niets kansloos aan , maar hoe gaat het nu eigenlijk met dat ene meisje waarmee het wel goed klikte?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46231175
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik heb anders eens een meisje op mn msn via meetic gekregen die zei dat ze ouder was...

op het profiel stond 22

en toen bleek ze 17 te zijn

nu heeft ze al een tijd een relatie met een gast van 19 ofzo geloof ik...

ze zit hier op Fok dus... hoi
Hoi
JOHNNY HEITINGA
  maandag 12 februari 2007 @ 17:17:13 #143
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46243395
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef Daggerspine het volgende:
Ik ben 25 dus....ja te oud voor breezers. Bovendien sluit mijn manier van uitgaan niet aan bij die van een breezer.
Wat niet meteen zegt dat een meisje daardoor geen kans heeft, maar mijn grootste afknapper is als vrouwen regelmatig bezopen zijn . Maar dat komt ook omdat ik zelf geen drinker ben.
www.xi-online.nl
  maandag 12 februari 2007 @ 17:20:29 #144
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46243518
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:32 schreef BttD het volgende:
Wat petitlapin2 al zei. Is niks kansloos aan. Ik heb iig nog weleens dat ik vrienden niet kunnen oid en je zelf gewoon wat leuks wil doen. En dan kan die site van jou best eens helpen.

En het gaat er gewoon om dat je regelmatig wat leuks (wat dan ook) gaat doen. Daardoor wordt het leven leuker en als je dan eventueel nog iemand aan de haak slaat is dat mooi meegenomen, maar eerder bijzaak.

Overigens denk ik eerder dat de 'vonk' eerder overslaat in een ongedwongen sfeer dan ergens anders. Zolang het maar niet je intentie is.
www.xi-online.nl
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:58:04 #145
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46256022
quote:
Op maandag 12 februari 2007 07:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind er niets kansloos aan , maar hoe gaat het nu eigenlijk met dat ene meisje waarmee het wel goed klikte?
Dat gaat wel heel goed, vanavond alweer afgesproken Da's de 5e keer dat ik 'r zie zo uit m'n hoofd. Het loopt erg lekker, ze heeft een paar aparte kleine dingetjes, maar volgens mij is ze ook een beetje onzeker. Het is wel een hele lieve meid . Er is al een heleboel gezoend trouwens verder nog niets

Ik moet mijn Valentijnskaartje nog op de post doen
Internetjosti!
pi_46258299
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:58 schreef BttD het volgende:
Dat gaat wel heel goed, vanavond alweer afgesproken Da's de 5e keer dat ik 'r zie zo uit m'n hoofd. Het loopt erg lekker, ze heeft een paar aparte kleine dingetjes, maar volgens mij is ze ook een beetje onzeker. Het is wel een hele lieve meid . Er is al een heleboel gezoend trouwens verder nog niets
Poeh, na 5x alleen nog maar flink zoenen. Ik zou dan al best gefrustreerd zijn omdat je weet dat je elkaar blijkbaar erg leuk vindt,maar qua fysiek contact alleen een beetje gezoend hebt...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_46259049
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:58 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik moet mijn Valentijnskaartje nog op de post doen
Dat is wel een beetje zuur gast, nog niet eens meer als zoenen!

Grootste tip voor internetdating is gewoon het niet doen. Mocht je het wel willen doen, ga dan alleen met iemand weg die je echt helemaal top vind door intensief contact. Spreek snel af of niet is een andere tip, dat langdurige msn-gelul leer je iemand echt niet door kennen. Het gaat om lichaamstaal en uiterlijk in den beginne en dat zie je niet aan emoticons.
Verbaal terrorist
pi_46271109
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:37 schreef Knipoogje het volgende:

Poeh, na 5x alleen nog maar flink zoenen. Ik zou dan al best gefrustreerd zijn omdat je weet dat je elkaar blijkbaar erg leuk vindt,maar qua fysiek contact alleen een beetje gezoend hebt...
zijn mannen echt zo ongeduldig , iemand 5 keer zien, dat is toch niets, dan moet ik zonder dat ik het wist veel venten gefrustreerd hebben in mijn leven .

BttD en zijn internetlief zijn beiden waarschijnlijk nog onervaren, dan duik je toch niet onmiddellijk het bed in
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 14 februari 2007 @ 01:37:18 #149
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46285303
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zijn mannen echt zo ongeduldig , iemand 5 keer zien, dat is toch niets, dan moet ik zonder dat ik het wist veel venten gefrustreerd hebben in mijn leven .

BttD en zijn internetlief zijn beiden waarschijnlijk nog onervaren, dan duik je toch niet onmiddellijk het bed in
Ik ben het met je eens

Ach, eigenlijk ging het vandaag gewoon weer super, en ze is echt super enthousiast
Internetjosti!
pi_46285542
ik heb mn eerste leuke match op PaiQ, dat werd eens tijd zeg. slim, ziet er leuk uit, advocate, grappig... nou ja, we zullen wel zien of het iets wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')