Hahaha we zijn weer grappig niet dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Een hand, daarom heet het ook handtasje.
Volgens mij valt dat best mee, het zijn vaak een hoop kleine lichte spulletjes.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat is eigenlijk het volume van een handtas, want idd, er zit vaak een hoop spul in.
Een soort Sport Billy tasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef Attitude het volgende:
Misschien is het een wondertas, dat je veel dingen in kan doen.
Op de een of ander manier denk ik soms dat ze met hun tas belagers weg willen meppen
Mijn zusje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook dames hier met pepperspray op zak?
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je hebt ook spuitbussen die blauwe verf spuiten wat langer dan een week op het gezicht van de belager blijft zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niets om je voor te schamen lijkt me.quote:
Vind je het geil?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef sushi-nori het volgende:
zie tt, je mag er niet aankomen, het is een soort heilig gebied want er zitten kennelijk teveel dingen met intieme en persoonlijke waarde in.
Vertel het hier eens anoniem (of een beetje anoniem) aan een nieuwsgierige man
Wat dragen jullie rond in die handtasjes?
Nee. Jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |