als ik het goed begrijp zoek je een ouwe fiets?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Rann het volgende:
Kheb nog wel een oude brakke stationsfiets met ligt onderhoud nodig?...
Waar sport je dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef rudedeltadude het volgende:
ik kom dan straks langs jouw clubje fietsen, op weg naar de sport
ZBC, aan de ossenkampquote:
wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ooit een mountainbike gehad, die werd gejat en die heb ik de volgende dag met een vreemd slot eromheen teruggevonden.... EN DIT IS NIET VERZONNEN
ongeveer anderhalf jaar geledenquote:
Nog nooit van gehoord!quote:
in het landstedegebouw, vlakbij de vrolijkheidquote:
dit was al 4 jaar geledenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ongeveer anderhalf jaar geleden
Dit is een shooting star press.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:03 schreef Rann het volgende:
Morguh dames!
Shooting star press? :/ klinkt eng!
google is your best friend, but Google can liequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:27 schreef navvy het volgende:
Google is your best friend, basketbal of niet?
en die heb jij gekocht????quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Dit is een shooting star press.
Shooting star press tof.
Nee shooting star press is nu 1 van mijn moves bij worstelen. Doe hem eindelijk goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en die heb jij gekocht????
wat is een vijzel dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee shooting star press is nu 1 van mijn moves bij worstelen. Doe hem eindelijk goed
Heb een vijzel gekocht gister.
laat maar... ik heb het al gevonden....quote:
ja kweet het... beetje dom...quote:
Doe je goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen Zwolle
Gister voor eerst iemand verslagen die dit jaar na 30 wedstrijd nog geen nederlaag gehad had met darten![]()
Was dat Barney??quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen Zwolle
Gister voor eerst iemand verslagen die dit jaar na 30 wedstrijd nog geen nederlaag gehad had met darten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |