SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ziens Roderick![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Rib-i het volgende:
Voorovergebogen over zijn stuur zodat ik van zijn sterretje een rondje kon maken
Maar dat was prive...![]()
![]()
tnx en dat zal ik zeker doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Rib-i het volgende:
Voorovergebogen over zijn stuur zodat ik van zijn sterretje een rondje kon maken
![]()
Motorgerelateerd dan:
De Pyramidemeeten vooral zijn verontschuldigingen over het gebrek aan vermogen
Veel succes man in English-land en laat wat van je horen, weblog adres bijvoorbeeld [afbeelding]![]()
(iets meer dan Fulcrum X mag best)
Veel succes![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Rib-i het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:41 schreef BazzieK het volgende:
Roderik, de enige die hier actief post met een slomere motor![]()
![]()
Succes daar in het verre engelandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, nu toch echt m'n bed opzoeken... kan ik misschien nog iets meer als 4 uur slapen![]()
![]()
Ik zit vlakbij de aldenhof maar niets gezien of gehoord dat er daar ontruimd is (vrienden wonen daar) - heb alleen gemerkt dat er veel zut op mijn balkon van plaats is veranderd (prullenbak om en zo)quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Post eens BWT, dan weet ik of je geruimd gered bent ofniet
-XX- is een gothic.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:40 schreef -XX- het volgende:
Waterproof mascara was op he!
Denk je...dan maar die non-waterproof..
NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT MEER![]()
!!!!
![]()
Maar dat boeit jullie niet zoveel zeker!, NEEEEEHOOR..Men houd van boutjes en schroefjes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |