Ik laat het bieden doorgaan t/m 24 januari.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Joncho het volgende:
Tot hoelang gaat 't bieden door, want ik wil de trui (Gill Brook) wel heel graag hebben
Met het huidige klimaat in mijn achterhoofd heb ik toch besloten om het geld te gaan investeren in mijn zomercollectiequote:Op zondag 21 januari 2007 01:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik laat het bieden doorgaan t/m 24 januari.
De Gill Brook staat nu op 55 euro, jouw bod.
De Lampson Falls Cashmere staat nu op 100 euro al was dat bod niet helemaal zeker volgens mij.
Dan is ie bij deze aan jou verkocht.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:53 schreef Joncho het volgende:
In dat geval kan je de Gill Brook aan mij wel verkopenik wel desnoods mijn bod wel verhogen tot 56,20 zodat je helemaal geen verlies draait wat betreft de verzendkosten.
nu welquote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dan is ie bij deze aan jou verkocht.
Heb je PM ingeschakeld staan hier op FOK?
Denk dat ik er vanaf zie, alhoewel t een erg mooie trui is!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
De Lampson Falls Cashmere is er nog hoor.![]()
Ik denk dat hij juist wel goed zit, de mouwen zijn sowieso al aan de lange kant.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat ik er vanaf zie, alhoewel t een erg mooie trui is!
Mocht je er niet vanaf komen, denk ik er nog ff overna! Denk dat een S mij net iets te klein is, k heb toch vrij lange armen..
K hou dit topic wel ff in de gaten..
Als je iets eerder had geboden dan was ie van jou geweest.quote:
Okiedoki, als jij t zegtquote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat hij juist wel goed zit, de mouwen zijn sowieso al aan de lange kant.
ok, ja tot en met de 24e kan er geboden worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Okiedoki, als jij t zegt! Laat mijn bod (=100¤) maar staan totdat je dit stopt, morgen geloof ik?
Ah hartstikke mooi!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:59 schreef Joncho het volgende:
Heb 'm binnenen hij past perfect!
Een grote dankjewel naar SatanicWarrior!
Top, hou ik t wel ff in de gatenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ok, ja tot en met de 24e kan er geboden worden.
Hij is voor jou voor ¤100, daar komt nog ¤6,20 aan verzendkosten bij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Sorry, had hele dag tentamen.. Is die verkocht of wat doe je?
Top, doe ik t voor.. Mail mij ff.. Voor de verdere afhandeling!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hij is voor jou voor ¤100, daar komt nog ¤6,20 aan verzendkosten bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |