Eens, maar het is erg moeilijk argumenteren als zdngmw overal overheen schreeuwt als reactie. Zie huub gisteravond tijdens het "zout inwrijven" Hij gaf best wel tegengas.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
Toch zou het leuk zijn als eens iemand flink wat tegengas geeft aan zdngmw. Want het is allemaal zo zwak zoals ze wordt tegengesproken.
Achterna lopen. Vastbijten als een terrier. Niet loslaten. Overal volgen. En maar doorgaan. Doorgaan. Doorgaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Eens, maar het is erg moeilijk argumenteren als zdngmw overal overheen schreeuwt als reactie. Zie huub gisteravond tijdens het "zout inwrijven" Hij gaf best wel tegengas.
Ik zou haar alleen eerst uit laten razen en dan pas....maar waarschijnlijk doet ze dan weer een NLetje: WEGLOPEN. Dus hoe pak je haar aan...
![]()
![]()
Brainless heeft dat draaien gewonnen in de zebra lounge en hij mag iemand meenemen, maar ook daarover moet unaniem gestemd worden. Dus wie mee gaat is nog een verrassing.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
Help: alles bijgelezen maar: Waar gaat Brian naar toe en met wie ?
Dank je ( t valt niet mee om bij te blijven zonder streams)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Brainless heeft dat draaien gewonnen in de zebra lounge en hij mag iemand meenemen, maar ook daarover moet unaniem gestemd worden. Dus wie mee gaat is nog een verrassing.![]()
nog steeds streamloos jij ???? jeetje knap van je.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je ( t valt niet mee om bij te blijven zonder streams)
Trendy A'damse hot-spot, waar godbetert ook nog eens veel bekende nederlanders komen, volgens mij nog niet bekend wie er mee mag naar de afgang (hij moet een half uurtje 'draaien').quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
Help: alles bijgelezen maar: Waar gaat Brian naar toe en met wie ?
Ik heb ze soms aan, maar zonder geluid. Niks knaps aan hoor, word anders zo misselijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
nog steeds streamloos jij ???? jeetje knap van je.![]()
Arme hotspotquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef demins het volgende:
[..]
Trendy A'damse hot-spot, waar godbetert ook nog eens veel bekende nederlanders komen, volgens mij nog niet bekend wie er mee mag naar de afgang (hij moet een half uurtje 'draaien').
Wie is Samantha ?quote:
En bedankt, ik wil net wat etenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef BONG4002 het volgende:
Nu is Brian aan de beurt voor de massage
Dan kan je dus helemaal niet meer kijken he, want dan irriteer je je aan de gebarenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zat me trouwens te bedenken dat ze best een cursus gebarentaal kunnen gaan volgen, Handig toch ?
Je 11-uurtjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En bedankt, ik wil net wat eten
hahahaha, ik bedoelde voor de bewoners onderling om sluwe plannen te gebarenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan kan je dus helemaal niet meer kijken he, want dan irriteer je je aan de gebaren![]()
Vandaag noem ik het ontbijtquote:
Zeg maar Samquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |