Dan moet Bart maar lekker weg gaan als hij toch nog steeds problemen met die baksteen heeft...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef Black_king het volgende:
Bart is weer lekker kritiek aan het leveren op de redactie.
Hij vindt dat ze mensen kleineren, en dat ze erom gelachen hebben dat ze Nathanael wakker gemaakt hebben vannacht....
Nathanael gaf aan dat er nu voor de vierde keer al een technische fout is gemaakt door het "nieuwe team" van achter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:30 schreef Sonique het volgende:
Wat is vannacht gebeurt dan?
Zijn er monteurs bezig geweest in de nacht om de stormaschade te fixen, en hebben ze tot twee keer toe de radio te hard aan gehad waardoor de bewoners niet konden slapen?
En begrijp ik dat NL eruit is gegaan om er wat van te zeggen ofoz...
fill me in...
Is een verademing tov het gezeik van BBNN idd.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
Huub, Nena, sylvia en ilona zijn lekker aan het sporten. Dat zijn tenminste streams zonder gezeur.heerlijk om zo te beginnen met kijken.
Hij heeft zich erg strategisch opgesteldquote:
Ze verzocht zelfs de lieve massuese haar handdoek mee te nemen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:48 schreef Sonique het volgende:
Ja natasia, kutwijf.
Verwelkom het bezoek even op een normale manier...
"je moet dit, dat, zus en zo, en ik ga meteen met je mee want ik heb op je zitten wachten.. Okeeeeeeeeejjjj"
Ik had gezegt: 'Ja lekker, met melk en suiker aljeblieft...'
Ja idd...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze verzocht zelfs de lieve massuese haar handdoek mee te nemen...![]()
Hopelijk heeft ze nog even gedoucht..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef Sonique het volgende:
En nu staat de masseuse dus gewoon te wachten op Natasia...
Ik ook !!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:02 schreef Sonique het volgende:
ik wil ook een massage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |