abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45495545
Hmmz, huub vergelijkt amsterdam met san-francisco....... Die vergelijking lukt mij niet.
pi_45495627
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
Hmmz, huub vergelijkt amsterdam met san-francisco....... Die vergelijking lukt mij niet.
New York heeft ook iets Amsterdams
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_45495766
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:00 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

New York heeft ook iets Amsterdams
Kan ik nog iets in begrijpen. Heeeel erg veel toeristen (san fransico ook, maar dat ervaarde ik heel anders)
Daarnaast heeft new york ook een beetje de typische trekpleisters, waar een gemiddelde amsterdammer en new yorker, gewoon voorbij loopt en vreemd kijkt naar de toeristen. Verder is de houding t.o.v. "vreemden" in new york ook wel vergelijkbaar met amsterdam.

Maar san fransisco is echt heel anders, met paar toeristische trekpleisters en redelijk normale mensen op straat....
pi_45495865
fair enough het eerste woord dat ik hoor nu ik pc weer aanzet omdat ik niet kan slapen door de storm.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45495897
Brainless en NL hebben het weer over nena. Brainless gaat niet meer vechten voor haar. Hij gaat haar nu behandelen als een vriend
pi_45495916
Nena vang Brainless in haar spinnenweb.
pi_45495923
Nena is puur aan het aftasten hoe ver ze kan gaan bij Brainless volgens Psycholoog Brainless.
pi_45495932
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
fair enough het eerste woord dat ik hoor nu ik pc weer aanzet omdat ik niet kan slapen door de storm.
suces met het luisteren naar dit gelul... Brainless legt al een half uur uit waarom hij en nena niet meer samengaan (old news)

Storm is hier ondertussen wel afgelopen dus ik ga slapen. Truste..
pi_45495964
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
Brainless en NL hebben het weer over nena. Brainless gaat niet meer vechten voor haar. Hij gaat haar nu behandelen als een vriend
De sukkel heeft eindelijk door dat Nena hem niet wil en dat ze zich de voorgaande keren alleen maar liet meeslepen.
pi_45496036
Niks doet brainless slecht voelen in het huis dan Nena. En dat is alleen maar door het gevoel. HIj gaat morgen weer met haar praten dat beloofd dus vuurwerk. Hij is de gast die het niet meer accepteer om in haar spinnenweb te gaan, dus ze kan er weinig op zeggen. Toen ze samen op de bank lagen heeft nena een stukje van haar zelf verteld, daardoor viel alles op zijn plaats. Ik herinner me nog dat Nena een paar dagen daarna tegen hem zei heb je wel geluisterd naar wat ik je zei, want je doet nu weer precies hetzelfde. Dus wat viel er op zijn plaats ???

Nena ontdooit door Brainless daardoor praat ze meer, volgens mij is ze ontdooit door Huub, maar ja we zullen het wel weer verkeerd zien.
pi_45496044
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:16 schreef bosb het volgende:

[..]

suces met het luisteren naar dit gelul... Brainless legt al een half uur uit waarom hij en nena niet meer samengaan (old news)

Storm is hier ondertussen wel afgelopen dus ik ga slapen. Truste..
grrrr al een half uur pffffff
pi_45496151
Nena is een gevaarlijke vrouw voor Brainles volgens NL.
Als nena op de trap staat wil ze dat Brainless haar omhelst en vastpakt, maar als er anderen bij zijn wil ze dat niet. Mensen hebben behoefte aan liefde dat is heel simpel. Kijk maar hoe het zich hier in huis ontwikkelt Ik en nena, huub en sylvia, NL en patricia (de kapster).

Uiteindelijk zeggen ze nu te gaan slapen. Was heel filosofisch pfffff.
pi_45496163
Dus ik ga nu ook maar weer een poging wagen.
pi_45496297
mijn IQ is 340
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_45496359
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef kleinzusje het volgende:
mijn IQ is 340
Meis toch ;-/ Dan kun je nog beter Bonnie zijn!
pi_45496507
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Meis toch ;-/ Dan kun je nog beter Bonnie zijn!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:59:45 #117
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45496513
wat is er met brian gebeurd

wat voor een gedrocht ligt er naast bart
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45496840
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
Heb het niet gezien maar je kan het wel vergelijken hoor. Beide zijn echte gay-steden.
pi_45496985
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
wat is er met brian gebeurd
[afbeelding]

wat voor een gedrocht ligt er naast bart
In de volksmond noemen we dat gewoon kussens
pi_45498418
goedemorgen.
Wat staat er op het programma vandaag?
pi_45498512
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
goedemorgen.
Wat staat er op het programma vandaag?
Veeeeel Natasia.
Het begint er al mee dat ze van die huishoudster te horen kreeg dat haar verliefdheid voor iemand 'van achter ' bij de kennissen niet echt goed bevallen is.
En ze doet het meteen af als grapje.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_45498519
Natasia: "Ik ben een heel interessant onderwerp hier, dus alles wat ik zeg wordt breed uitgemeten, dat moet ik eens leren, dat ik daar op let...."

Nou dat begint al lekker, de Diva heeft het al hoog in de bol vanmorgen....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:17:15 #123
130054 demins
We weten niks
pi_45498582
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:12 schreef Black_king het volgende:
Natasia: "Ik ben een heel interessant onderwerp hier, dus alles wat ik zeg wordt breed uitgemeten, dat moet ik eens leren, dat ik daar op let...."

Nou dat begint al lekker, de Diva heeft het al hoog in de bol vanmorgen....
Haar brief, die ze net schreef aan Wilgo (?), eindigde met de woorden ik ziet het nog wel...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:20:17 #124
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45498622
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef bosb het volgende:

[..]

Kan ik nog iets in begrijpen. Heeeel erg veel toeristen (san fransico ook, maar dat ervaarde ik heel anders)
Daarnaast heeft new york ook een beetje de typische trekpleisters, waar een gemiddelde amsterdammer en new yorker, gewoon voorbij loopt en vreemd kijkt naar de toeristen. Verder is de houding t.o.v. "vreemden" in new york ook wel vergelijkbaar met amsterdam.

Maar san fransisco is echt heel anders, met paar toeristische trekpleisters en redelijk normale mensen op straat....
Misschien bedoelt hij dat San Fransisco, net als Amsterdam, best liberaal is.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:22:49 #125
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45498661
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Nena is puur aan het aftasten hoe ver ze kan gaan bij Brainless volgens Psycholoog Brainless.
En daar komt Brian nu pas achter..

Hoezo naief..

Die fase is Nena al voorbij trouwens. Nena bespeelt Brian, die als een loopse teef achter haar aan loopt...

Who's the bitch now....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')