New York heeft ook iets Amsterdamsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
Hmmz, huub vergelijkt amsterdam met san-francisco....... Die vergelijking lukt mij niet.
Kan ik nog iets in begrijpen. Heeeel erg veel toeristen (san fransico ook, maar dat ervaarde ik heel anders)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:00 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
New York heeft ook iets Amsterdams![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
fair enough het eerste woord dat ik hoor nu ik pc weer aanzet omdat ik niet kan slapen door de storm.
De sukkel heeft eindelijk door dat Nena hem niet wil en dat ze zich de voorgaande keren alleen maar liet meeslepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
Brainless en NL hebben het weer over nena. Brainless gaat niet meer vechten voor haar. Hij gaat haar nu behandelen als een vriend
grrrr al een half uur pffffffquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:16 schreef bosb het volgende:
[..]suces met het luisteren naar dit gelul... Brainless legt al een half uur uit waarom hij en nena niet meer samengaan (old news)
Storm is hier ondertussen wel afgelopen dus ik ga slapen. Truste..
Meis toch ;-/ Dan kun je nog beter Bonnie zijn!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef kleinzusje het volgende:
mijn IQ is 340
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Meis toch ;-/ Dan kun je nog beter Bonnie zijn!![]()
Heb het niet gezien maar je kan het wel vergelijken hoor. Beide zijn echte gay-steden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
Hmmz, huub vergelijkt amsterdam met san-francisco....... Die vergelijking lukt mij niet.
In de volksmond noemen we dat gewoon kussensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
wat is er met brian gebeurd![]()
[afbeelding]
wat voor een gedrocht ligt er naast bart![]()
![]()
Veeeeel Natasia.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
goedemorgen.
Wat staat er op het programma vandaag?
Haar brief, die ze net schreef aan Wilgo (?), eindigde met de woorden ik ziet het nog wel...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:12 schreef Black_king het volgende:
Natasia: "Ik ben een heel interessant onderwerp hier, dus alles wat ik zeg wordt breed uitgemeten, dat moet ik eens leren, dat ik daar op let...."
Nou dat begint al lekker, de Diva heeft het al hoog in de bol vanmorgen....![]()
Misschien bedoelt hij dat San Fransisco, net als Amsterdam, best liberaal is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Kan ik nog iets in begrijpen. Heeeel erg veel toeristen (san fransico ook, maar dat ervaarde ik heel anders)
Daarnaast heeft new york ook een beetje de typische trekpleisters, waar een gemiddelde amsterdammer en new yorker, gewoon voorbij loopt en vreemd kijkt naar de toeristen. Verder is de houding t.o.v. "vreemden" in new york ook wel vergelijkbaar met amsterdam.
Maar san fransisco is echt heel anders, met paar toeristische trekpleisters en redelijk normale mensen op straat....
En daar komt Brian nu pas achter..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
Nena is puur aan het aftasten hoe ver ze kan gaan bij Brainless volgens Psycholoog Brainless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |