http://www.henknoort.nl/php/modules/xoopspoll/quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:37 schreef Neleos het volgende:
Waar halen jullie die testen vandaan. Lijkt me ook wel lachen.![]()
En Fok is veels te traag ja, het is zo wel heel erg 'slow' chatten.![]()
Laat even weten welke het beste is, ik zit er over te denken om er zelf ook één aan te schaffen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ soempie; een rheometer (nu wel met e) is een apparaat om de viscositeit van vloeistoffen te testen.
- zorgeloze levensgenietsterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:44 schreef Etcetera het volgende:
dat schuine is ook wel op mij van toepassingmaar ik ga die test niet nog een keer doen hoor
ik ben gewoon een verwende tomboyprinses
Ik heb 'm gedaan, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.henknoort.nl/php/modules/xoopspoll/
links onder staat een plaatje waar je op moet klikken![]()
Laten we het de "stroperigheid" van een vloeistof noemen.quote:
Duurt nog wel even voor je de uitslag krijg. Ik ben ook benieuwdquote:
whehehehe ouwe schuinsmarcheersterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ze blijven maar emmeren over die minnaar, maar daar klopt dus geen reet van he![]()
Ik kreeg 'm vandaag pas binnen om 11:00 ofso.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor je de uitslag krijg. Ik ben ook benieuwd![]()
ah, okquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laten we het de "stroperigheid" van een vloeistof noemen.
Water heet een lage viscositeit ten opzichte van bijvoorbeeld stroop
Of appelmoes. Of motorolie.
Leuk voor thuis. Ze beginnen bij een paar honder euro, maar degene waar ik nu mee bezig ben kost zo'n ¤40000quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laat even weten welke het beste is, ik zit er over te denken om er zelf ook één aan te schaffen.
mannenverslindster en alcoholist... omgquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
zeg soempie, ben nu ook al een mannenverslindster geworden
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat sheep als uitslag krijgt: schoonheidskoningin![]()
Was niet serieus.quote:
Bonnie St. Clairequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
mannenverslindster en alcoholist... omg![]()
quote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:
Jij wilt weten wat voor vrouw je bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |