abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45508976
Op wie lijk ik?
quote:
De Genotzoeker

Jij behoort met 16% van de Nederlandse mannen tot het illustere gezelschap van
de Genotzoekers.

Jij hebt waarschijnlijk een relatie, maar in de meeste gevallen duurt die niet
erg lang. De kans bestaat dat je last hebt van bindingsangst; als je partner
teveel aan je gaat ‘hangen’, dan verbreek je meestal de relatie.
Jij bent een alfaman, want je bent knapper dan de meeste mannen, ligt beter ‘in
de markt’ en hebt waarschijnlijk ook meer veroveringen op je naam staan.
Dat mannen een vrouw in de eerste plaats op haar (jeugdige) uiterlijk
selecteren, geldt vooral voor jou. Het maakt jou waarschijnlijk niet veel uit of
je partner lief, zorgzaam of behulpzaam is, als ze maar knap en fysiek
aantrekkelijk is.
Jij hebt waarschijnlijk weinig inzicht in de zaken die je van je partner nodig
hebt, want je selecteert haar op kwaliteiten waar je waarschijnlijk niet echt
gelukkig van wordt. Je zoekt een ‘lekker ding’, maar wat je nodig hebt is een
originele partner waar je mee kunt lachen, die geen geheimen voor je heeft en
die je als een prins behandelt.
pi_45509008
Soempie, ben jij toevallig in de UB? Zo ja, is het daar druk? Moet even wat printen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:35:30 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_45509019
Twee alfamannetjes... dat kan niet goed gaan
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:36:16 #229
30252 Soempie
Procreating
pi_45509040
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Jayhawk het volgende:
Soempie, ben jij toevallig in de UB? Zo ja, is het daar druk? Moet even wat printen.
Nee, ik zit thuis. En ik moet over een half uur weg. Ik ga m'n spullen maar eens pakken.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:38:02 #230
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_45509101
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
Twee alfamannetjes... dat kan niet goed gaan
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_45509193
- waarschijnlijk geen last van claustrofobie
- weinig gevaar voor acute appendicitis
- fijne huid, houdt bruinheid niet lang
- fijn haar

ah, ok
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 januari 2007 @ 16:42:22 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_45509233
Zonet voor de tweede keer ooit alle 364 pijlen van Love Hina goed gehad, al springend op een dansmat!

Resultaat:
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_45509285
Noot noot.
pi_45509339
Ik heb de psychotest ook gedaan
quote:
De Postfeminist

Jij behoort met 8% van de Nederlandse mannen tot het selecte gezelschap van de Postfeministen.

Als Postfeminist ben je van alle mannen het meest door de tweede feministische golf en de emancipatiebeweging beïnvloed. Je beschouwt vrouwen nooit als lustobject en houdt niet van uitgesproken vrouwelijke vrouwen. Waarschijnlijk ga je er ook vanuit dat er geen fundamentele verschillen tussen mannen en vrouwen bestaan en behandel je vrouwen en mannen precies hetzelfde.
Jij bent waarschijnlijk al geruime tijd single of je hebt een relatie die al vele jaren duurt. Jij hebt in je leven nog niet veel relaties gehad. Maar je bent beslist geen muurbloempje, want je bent met veel verschillende vrouwen naar bed geweest. Waarschijnlijk heb je last van bindingsangst. Je wilt je in je relatie volkomen vrij voelen en als je partner aan je gaat ‘hangen’ dan is de kans groot dat je de relatie verbreekt.
Jij bezit veel voortreffelijke kwaliteiten, want je bent intelligenter dan de meeste mannen en beschikt over meer gevoel voor humor en mensenkennis. De vrouw van je dromen bezit dezelfde voortreffelijke kwaliteiten.
Jij zoekt in de eerste plaats een intelligente sparringpartner met veel mensenkennis, sociale vaardigheden, inlevingsvermogen en een hoog EQ. Maar je hanteert bij je partnerkeuze niet altijd de juiste criteria, want om jou gelukkig te kunnen maken, moet ze ook een tijger in bed zijn.
Klopt eigenlijk 100% , alleen die bindingsangst heb ik niet echt last van.....

Vrouwelijke vrouwen
pi_45509499
Waarom heb ik nog geen mail!

Oeps toch wel (ongewenste post)
Noot noot.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:53:51 #236
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_45509565
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb de psychotest ook gedaan
[..]

Klopt eigenlijk 100% , alleen die bindingsangst heb ik niet echt last van.....

Vrouwelijke vrouwen
Liever een manlijke vrouw dan?

pi_45509643
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

[afbeelding]
Denken als man doet het iig niet (ook niet als vrouw trouwens)
pi_45509662
Pff ben alweer extravert!

Jojoortje heeft een rustige en kalme natuur, zij heeft weinig last van zenuwen. Zij voelt zich zelden onzeker en is niet snel bang. Ook lichamelijk is Jojoortje meestal ontspannen. Zij heeft een rechte houding met vloeiende bewegingen en sportieve tred. Zij houdt ook van fysieke uitdagingen en van sport. (Klopt! )

Jojoortje heeft een ongeremde persoonlijkheid en heeft geen moeite zich uit te leven en zich te laten gaan. Als er bijvoorbeeld een fuif is dan doet zij hieraan voluit mee, weinig kans dat je haar ergens in een rustig hoekje zult zien praten.

Jojoortje is gemakkelijk te verdoven en te hypnotiseren, en kan zelfs onder hypnose geopereerd worden
Jojoortje verdraagt trouwens over het algemeen goed pijn.

Jojoortje is meestal opgewekt. Zij is gelijkmoedig en haar reacties zijn voorspelbaar. Zij kent geen dubbele bodem : zij is weinig mysterieus en wordt zelden verkeerd begrepen. Zij kijkt je recht in de ogen, en wendt haar ogen niet af tijdens het gesprek.

Tot slot een geruststelling : de kans dat Jojoortje ooit zelfmoord zou overwegen is bijzonder klein.

Noot noot.
pi_45509930
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

[afbeelding]
Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....

Dus bij deze:
Gezocht: relaxte vrouw zonder zeik-instelling. Afstotelijk uiterlijk geen bezwaar

Die sextest was echt megakarig zeg, er komt 1 lullig getalletje uit.... ik wil liever ingedeeld worden als "de casanova" of "de loser" etc......ik had 80 trouwens
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:10:27 #240
30252 Soempie
Procreating
pi_45510075
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef Mark_V het volgende:

[..]

Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....

Dus bij deze:
Gezocht: relaxte vrouw zonder zeik-instelling. Afstotelijk uiterlijk geen bezwaar
* Soemp steekt haar hand op

Vraag voor de meiden: wat zit er in je handtasje?
pi_45510163
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

* Soemp steekt haar hand op

Vraag voor de meiden: wat zit er in je handtasje?
In het bezit van relaxte persoonlijkheid, afstotelijk uiterlijk of beide?

Met relaxte persoonlijkbeid bedoel ik dus iets als: niet klagen als je 4 dagen met 20 kilo op je rug door de bergen aan het hiken bent..... en het begint opeens keihard te regenen
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:14:19 #242
30252 Soempie
Procreating
pi_45510211
beide

en hiken -daar noem je dan ook net iets - doe ik niet aan
pi_45510222
quote:

Veel mannen doen dat ook!
quote:
Dus bij deze:
Sorry, ik ben ook zo'n typeje
quote:
Die sextest was echt megakarig zeg, er komt 1 lullig getalletje uit.... ik wil liever ingedeeld worden als "de casanova" of "de loser" etc......ik had 80 trouwens
80 is mie hoooog!
Noot noot.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 januari 2007 @ 17:14:48 #244
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45510228
quote:

[..]

bestaan die echt
sorry als ik nu iemand beledigd heb

ik stouw altijd wat kleren in m'n sporttas. en het is geen bijzonder grote sporttas en vaak gaat er wat schoolspul mee
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:15:06 #245
30252 Soempie
Procreating
pi_45510242
Ik ga nu wel volleyballen! Doeg
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:16:22 #246
30252 Soempie
Procreating
pi_45510278
ik ben vergeten te eten.

shit die test klopt ook nog. Vanavond pas rond 11 uur thuis
pi_45510279
In mijn tas zit:

- sleutels
- mobieltje
- spiegeltje (op de fiets krijg ik soms van die rotvliegjes in mijn oog)
- labello
- kauwgom
Noot noot.
pi_45510435
, de hele AKQ zit opeens vol met relaxte vrouwen.......

@Jojoor, mijn vrienden zijn over het algemeen erg to the point en niet zo aan het mutsen, maar het kan ook zijn dat ik alleen maar met rielekste mensen omga ofzo.....

@Etc, ja mijn laatste ex was zo iemand. Neemt voor 2 dagen wel 20 shirtjes mee. Ging vlak voor vertrek met het vliegtuig al haar kleren nog een keertje nalopen en uitzuigen omdat er misschien wel een klein stukje wiet in zou kunnen zijn achtergebleven (terwijl ze een half jaar geleden 1x had geblowd)......
  Redactie Frontpage vrijdag 19 januari 2007 @ 17:23:58 #249
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45510453
ik heb geen handtas
ik heb een schoudertas, en de inhoud daarvan varieert vaak
- normaal is het m'n schooltas, dus gevuld met schoolspullen
- als ik ergens ga slapen gebruik ik 'm wel eens om kleren in mee te nemen
- lippenbalsem is bijna standaard
- brilpoetsdoekjes retehandig
- dingen die ik gekocht heb
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 19 januari 2007 @ 17:26:50 #250
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45510541
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:23 schreef Mark_V het volgende:
, de hele AKQ zit opeens vol met relaxte vrouwen.......

@Etc, ja mijn laatste ex was zo iemand. Neemt voor 2 dagen wel 20 shirtjes mee. Ging vlak voor vertrek met het vliegtuig al haar kleren nog een keertje nalopen en uitzuigen omdat er misschien wel een klein stukje wiet in zou kunnen zijn achtergebleven (terwijl ze een half jaar geleden 1x had geblowd)......
geen wonder dat het je ex is

daar zou ik echt knettergek van worden
ik heb nu (slaap 's weekends altijd bij m'n vriend) 1 bloes, 2 truitjes mee. en het nodige ondergoed/sokken enzo... maar ik heb niet zoveel met kleren, als het maar lekker zit
en als ik op vakantie ga ( Campzone ) dan wil ik toch niet met zoveel zoot sjouwen moet er niet aan denken
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')