quote:De Genotzoeker
Jij behoort met 16% van de Nederlandse mannen tot het illustere gezelschap van
de Genotzoekers.
Jij hebt waarschijnlijk een relatie, maar in de meeste gevallen duurt die niet
erg lang. De kans bestaat dat je last hebt van bindingsangst; als je partner
teveel aan je gaat ‘hangen’, dan verbreek je meestal de relatie.
Jij bent een alfaman, want je bent knapper dan de meeste mannen, ligt beter ‘in
de markt’ en hebt waarschijnlijk ook meer veroveringen op je naam staan.
Dat mannen een vrouw in de eerste plaats op haar (jeugdige) uiterlijk
selecteren, geldt vooral voor jou. Het maakt jou waarschijnlijk niet veel uit of
je partner lief, zorgzaam of behulpzaam is, als ze maar knap en fysiek
aantrekkelijk is.
Jij hebt waarschijnlijk weinig inzicht in de zaken die je van je partner nodig
hebt, want je selecteert haar op kwaliteiten waar je waarschijnlijk niet echt
gelukkig van wordt. Je zoekt een ‘lekker ding’, maar wat je nodig hebt is een
originele partner waar je mee kunt lachen, die geen geheimen voor je heeft en
die je als een prins behandelt.
Nee, ik zit thuis. En ik moet over een half uur weg. Ik ga m'n spullen maar eens pakken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Jayhawk het volgende:
Soempie, ben jij toevallig in de UB? Zo ja, is het daar druk? Moet even wat printen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
Twee alfamannetjes... dat kan niet goed gaan
Klopt eigenlijk 100%quote:De Postfeminist
Jij behoort met 8% van de Nederlandse mannen tot het selecte gezelschap van de Postfeministen.
Als Postfeminist ben je van alle mannen het meest door de tweede feministische golf en de emancipatiebeweging beïnvloed. Je beschouwt vrouwen nooit als lustobject en houdt niet van uitgesproken vrouwelijke vrouwen. Waarschijnlijk ga je er ook vanuit dat er geen fundamentele verschillen tussen mannen en vrouwen bestaan en behandel je vrouwen en mannen precies hetzelfde.
Jij bent waarschijnlijk al geruime tijd single of je hebt een relatie die al vele jaren duurt. Jij hebt in je leven nog niet veel relaties gehad. Maar je bent beslist geen muurbloempje, want je bent met veel verschillende vrouwen naar bed geweest. Waarschijnlijk heb je last van bindingsangst. Je wilt je in je relatie volkomen vrij voelen en als je partner aan je gaat ‘hangen’ dan is de kans groot dat je de relatie verbreekt.
Jij bezit veel voortreffelijke kwaliteiten, want je bent intelligenter dan de meeste mannen en beschikt over meer gevoel voor humor en mensenkennis. De vrouw van je dromen bezit dezelfde voortreffelijke kwaliteiten.
Jij zoekt in de eerste plaats een intelligente sparringpartner met veel mensenkennis, sociale vaardigheden, inlevingsvermogen en een hoog EQ. Maar je hanteert bij je partnerkeuze niet altijd de juiste criteria, want om jou gelukkig te kunnen maken, moet ze ook een tijger in bed zijn.
Liever een manlijke vrouw dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb de psychotest ook gedaan
[..]
Klopt eigenlijk 100%, alleen die bindingsangst heb ik niet echt last van.....
Vrouwelijke vrouwen![]()
![]()
Denken als man doet het iig nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Liever een manlijke vrouw dan?![]()
[afbeelding]
Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Liever een manlijke vrouw dan?![]()
[afbeelding]
* Soemp steekt haar hand opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....
Dus bij deze:
Gezocht: relaxte vrouw zonder zeik-instelling. Afstotelijk uiterlijk geen bezwaar
In het bezit van relaxte persoonlijkheid, afstotelijk uiterlijk of beide?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
* Soemp steekt haar hand op![]()
Vraag voor de meiden: wat zit er in je handtasje?![]()
Veel mannen doen dat ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef Mark_V het volgende:
Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....
Sorry, ik ben ook zo'n typejequote:Dus bij deze:
Gezocht: relaxte vrouw zonder zeik-instelling. Afstotelijk uiterlijk geen bezwaar
80 is mie hoooog!quote:Die sextest was echt megakarig zeg, er komt 1 lullig getalletje uit.... ik wil liever ingedeeld worden als "de casanova" of "de loser" etc......ik had 80 trouwens
bestaan die echtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
geen wonder dat het je ex isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:23 schreef Mark_V het volgende:, de hele AKQ zit opeens vol met relaxte vrouwen.......
@Etc, ja mijn laatste ex was zo iemand. Neemt voor 2 dagen wel 20 shirtjes mee. Ging vlak voor vertrek met het vliegtuig al haar kleren nog een keertje nalopen en uitzuigen omdat er misschien wel een klein stukje wiet in zou kunnen zijn achtergebleven (terwijl ze een half jaar geleden 1x had geblowd)......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |