De Basin, met zo min mogelijk kleren aanquote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef Samsonneke het volgende:
Weet iemand een goeie plek waar ik mijn vrouwelijke avatar kan laten paaldansen?
Kan je dat zusje van jou nog eens een vriendschapsverzoek laten doen? Ik had haar geweigerd want ik wist niet dat ze bij jou hoorde.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ook een "zusje" maar als ik ze tegelijkertijd in SL los laat, dan loopt het mis. Waar kan dit aan liggen?
Digitale aanrandingquote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ook een "zusje" maar als ik ze tegelijkertijd in SL los laat, dan loopt het mis. Waar kan dit aan liggen?
quote:Op zondag 21 januari 2007 20:16 schreef Riffey4 het volgende:
Ik heb hoofdluis.. wil je dagelijks komen kammen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Riffey4 op 21-01-2007 21:44 ]
de meeste mensen die SL spelen zijn vies en lelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 02:37 schreef Maringo het volgende:
Mwah volgens mij is het gewoon een ouwe vieze lelijke vent die een ava heeft van een kind
En hoe doe ik dat?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:52 schreef danielluh het volgende:
outfit opslaan sam
dan sla je meteen alles op
right click op avatar > Appearance > Make Outfit (alles aanvinken) > Naam geven > Savequote:
Das wel een hele makkelijke belediging om mee te scoren.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
de meeste mensen die SL spelen zijn vies en lelijk
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:15 schreef longinus het volgende:
En hoe dit personage heet: Ditisgeen Leven natuurlijk
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:18 schreef EvilDucky het volgende:
Heb al een hele collectie vakantiekiekjes btw..
met vrouwen shoppen is idd vermoeiendquote:Op maandag 22 januari 2007 22:52 schreef EvilDucky het volgende:
[afbeelding]
Jaja, shoppen is uitputtend hoor..
oud nieuwsquote:Op maandag 22 januari 2007 23:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
met vrouwen shoppen is idd vermoeiend
Evil Ducky en Inco natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |