Flex, hopelijk hier in Rokkeveen ook, de lantaarnpalen zwiepen weer een beetje heen en weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Jodelaar het volgende:begint hier nu weer hard te waaien..
Is woningbouwverenigingshuis. Oud huis, wordt ergens de komende jaren gesloopt, dus ze doen er niet zoveel meer aan. Maakt niet uit of je hoog of laag springt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen dubbel ingezet dan?
Hier is het een minuut of 20 rustig geweest, maar het begint inderdaad weer te waaien..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Jodelaar het volgende:begint hier nu weer hard te waaien..
Dat kan echt niet hoor...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zag toenet op Geenstijl iemand die horizontaal aan een paal hing. Dit is toch zeker een fotosoep mag ik hopen?
Die wind noem ik geen rust hoor.. wat een takkeherriequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef Tatutatu het volgende:
Eindelijk rust buiten, geen mens te zien, geen auto te horen.
Eindelijk rust.
nee, da's echt.. bij een universiteit is altijd veel wind, en nu dus extra veel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zag toenet op Geenstijl iemand die horizontaal aan een paal hing. Dit is toch zeker een fotosoep mag ik hopen?
Vanavond bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is woningbouwverenigingshuis. Oud huis, wordt ergens de komende jaren gesloopt, dus ze doen er niet zoveel meer aan. Maakt niet uit of je hoog of laag springt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij een universiteit is altijd veel wind, en nu dus extra veel.
die stijgers, of dat huis?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef AbeSapien het volgende:
Hier een straat verder staat een huis gewoon helemaal in de steigers. Kan dit geen kwaad?
ow was jij dat...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef IedeK. het volgende:
TVP, hier net samen met de buren en mijn vader een omgevallen dennenboom opgeruimd met hulp van de kettingzaag.
Tof van die kettingzaag!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef IedeK. het volgende:
TVP, hier net samen met de buren en mijn vader een omgevallen dennenboom opgeruimd met hulp van de kettingzaag.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef picobyte het volgende:
Met sterke armen en deze wind kan je wel doen alsof je horizontaal waait dat heeft niet eens zo veel kracht nodig en met een goede windvlaag en een erg licht meisje lukt het ook misschien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |