quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, da's echt.. bij een universiteit is altijd veel wind, en nu dus extra veel.
Hier in Zaanstad nog nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef Qwea het volgende:
het neemt iets af hiero in emmen
In IJmuiden zie je ook dat het water met eb niet echt zakt, daar is de opzet nu bijna 2 meter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef Hyperdude het volgende:
Toch al redelijk hoog water bv. Harlingen:
3.12 boven NAP om 20.10 uur, hoogste over een uur (geloof ik), record is 369 cm
[afbeelding]
Dat kloptquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat klopt
Tocht hier nogsteeds aardig
Echt hoger dan 330 zal ie in Harlingen wel niet komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
In IJmuiden zie je ook dat het water met eb niet echt zakt, daar is de opzet nu bijna 2 meter.
Broeah, storm verloedert, bedoel je.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tof van die kettingzaag!
Zie je wel, storm verbroedert idd.
dat het maar niet te hard gaat regenen danquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:10 schreef Drumpie het volgende:
meer als 70 dakpannen van het huis af, morgenvroeg komen er weer nieuwe
ja, dat staat ook voor mij op het programma.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:15 schreef flugeltje het volgende:
het is hier nu inmiddels redelijk rustig, de wind giert niet meer. Zometeen maar eens lekker met een boek in m'n bedje kruipen
Slechts een keer gebruiktquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:21 schreef schvvmert het volgende:
Nederlanders.http://kopen.marktplaats.(...)kbedekking/c270.html
http://www.actuelewaterdata.nl/ ??quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:18 schreef TommyGun het volgende:
Wat is nou ook alweer die site waar je de stormvloedkeringen / dijken enzo kunt bijhouden
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef Qwea het volgende:
de wind is volgens het NOS langzaam aan het afnemen
Eindhoven geen koopavond, maar rond vieren was het al erg rustig.. dus nog wel voor de hel losbrak.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Half uurtje geleden van kantoor naar huis gelopen hier in Maastricht. Niemand op de weg. En dat op een koopavond ... Goed dat mensen zich aan de waarschuwingen houden.
quote:...rijdt niet meer omdat er een boom op de rails is gevallen.
Het zijn allemaal bomen.
Da's niet mis inderdaad zeg.. mobiel netwerk was hier ook slecht, maar verder deed alles het nog gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie. Wij hebben gewoon 5 uur zonder stroom gezeten vanwege de storm. Geen elektriciteit, geen telefoon, niets! En geloof me, dat is best beangstigend als de storm rond je huis jaagt en het pikkedonker is.
Daar hebben wij geen last van ons dak is goed bedekt onder de dakpannen, ik woon in de buurt van Doetinchem hoelang zal het nog gaan duren voordat die klote wind weg is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat het maar niet te hard gaat regenen dan
Dat is minder leuk ja. Op zich mag het voor mij best lekker spoken maar zonder electriciteit is niks.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie. Wij hebben gewoon 5 uur zonder stroom gezeten vanwege de storm. Geen elektriciteit, geen telefoon, niets! En geloof me, dat is best beangstigend als de storm rond je huis jaagt en het pikkedonker is.
Eindhoven ook weer meer wind, net als eerder vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef flugeltje het volgende:
Huh, was hier net helemaal voorbij en nu trekt de wind ineens weer flink aan
massa is fout natuurlijk, moet volume zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Cassius het volgende:
Nog meer leuks op RTL7: "Lege vrachtwagens hebben geen gewicht, maar volop massa..." Dat zou betekenen dat de wind nu ook de zwaartekracht geveld heeft![]()
jah, in Eindhoven nog veel zware windvlagen. Ik kruip zo maar lekker onder de wol.. heerlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef 61neorej het volgende:
Hier begint de wind nu langzaam af te nemen, af en toe nog een flinke windvlaag
Massa die niet gewichtig is, als ze nog opgeven wat het volume is dan he, 15000kuub op een vrachtwagen is een leuke vlieger met dit weer !!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Cassius het volgende:
Nog meer leuks op RTL7: "Lege vrachtwagens hebben geen gewicht, maar volop massa..." Dat zou betekenen dat de wind nu ook de zwaartekracht geveld heeft![]()
na middernacht gaat de wind rap afnemen. Morgen is het nog een krachtige tot stormachtige wind aan de kust.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen last van ons dak is goed bedekt onder de dakpannen, ik woon in de buurt van Doetinchem hoelang zal het nog gaan duren voordat die klote wind weg is?
Kun jij niet wegwaaien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat weer hard hier
Nice, Bedankt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na middernacht gaat de wind rap afnemen. Morgen is het nog een krachtige tot stormachtige wind aan de kust.
NOS : rond 22:00 gaat het LANGZAAM afnemen. Het blijft ontstuimig. Morgen vroeg zal het stukken rustiger zijn wsquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:35 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen last van ons dak is goed bedekt onder de dakpannen, ik woon in de buurt van Doetinchem hoelang zal het nog gaan duren voordat die klote wind weg is?
kun je met die wind om 20u over de afsluitdijk?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na middernacht gaat de wind rap afnemen. Morgen is het nog een krachtige tot stormachtige wind aan de kust.
oelichting In het hele land moet men rekening houden met zeer zware windstoten van 110-120 km/uur. De windstoten kunnen verraderlijk zijn. Er staat tevens langs de kust een zware westerstorm, kracht 10. Rond middernacht neemt de wind sterk af.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
kun je met die wind om 20u over de afsluitdijk?
Die ja, dankjequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
of deze:
http://www.svsd.nl/
Maar die wordt er niet sneller op![]()
morgen 20 uur wel ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
kun je met die wind om 20u over de afsluitdijk?
foto'squote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef enlightenedwizza het volgende:
ik in de trein...belt de buurvrouw op: hoi, je tuinhuisje ligt op straat
kom ik thuis...is dat ding over de schutting heen gevlogen en ligt nu op de kop op de parkeerplaats
de schutting staat half scheef en er zijn een aantal planken afgebroken...
weg week werk samen met pa
komen er morgen waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's
Wel sneu inderdaad, een tuinhuisje op straat is op zich wel komisch, maar de verhalen erachter vaak niet.
ja, die kikker is al een aantal keer gesignaleerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
was deze al langs gekomen?
grappige foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |