abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:30:42 #201
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_46726307
nice to know
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_46726619
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

JA, tenminste wij hier wel
gister 2 opgehaald.

Dus ik weet niet wat jij moeilijk loopt te doen om geen nummers uit te wisselen.
Maar tot nu toe verloopt mn carnaval op rolletjes.
De laatste dag gaat over een kleine 15 min in
rond 12:15 weer in de kroeg.

Kijken wat het vandaag nog wordt
met 1 van de 2 nog volop contact
telefoon staat bijna niet meer stil.
dus bij deze:
telefoonnummers uitwisselen IS mogelijk met carnaval
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:19:20 #203
168840 Sant
pi_46727760
maar we zullen OT blijven

vakantie Malgrat de Mar 2003

Komen aan in het hotel, kamer ingeruimd en met de zwembroek en handdoekje naar beneden..
stopt de lift, wij instappen. Stonden er al 2 blonde dames in.. Uiteraard er mooi bij gaan staan...
Hoi gezegd, zij netjes terug groeten...
Waar gaan jullie heen??
"Naar beneden".....

Auch!!
pi_46727860
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef Sant het volgende:
maar we zullen OT blijven

vakantie Malgrat de Mar 2003

Komen aan in het hotel, kamer ingeruimd en met de zwembroek en handdoekje naar beneden..
stopt de lift, wij instappen. Stonden er al 2 blonde dames in.. Uiteraard er mooi bij gaan staan...
Hoi gezegd, zij netjes terug groeten...
Waar gaan jullie heen??
"Naar beneden".....

Auch!!

Ik afgelopen zaterdag Time Out.
Zo'n nepgebruind wijf komt tegen me aanstaan. Normaal ligt phone altijd in de auto nu hadk hem in mn zak zitten. Dat wijf met dr ass tegen mn been aan dansen. Opeens zegt ze zo: je bent wel hitsig hč?
Zeg zo: Ehm right, maybe dat mn telefoon die mening deelt want daar sta je tegen aan. Meteen boos, die vriendin komt zeiken jah zit je haar te dissen wah! LoL LOL
Geen echte blunder wel grappig of course
JOHNNY HEITINGA
pi_46728508
gisteren lekker wat leuks wezen doen met een dame...
beetje karten en wat wezen eten...
leuk sfeertje die ik uiteraard niet wou verpesten dus niets geprobeerd bij dr..
bleek achteraf dat ze het niet erg had gevonden als ik wel wat bij dr had gedaan
life is like a present you never know what is in it
pi_46729705
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Camplo het volgende:

[..]

Zo'n nepgebruind wijf komt tegen me aanstaan. Normaal ligt phone altijd in de auto nu hadk hem in mn zak zitten. Dat wijf met dr ass tegen mn been aan dansen. Opeens zegt ze zo: je bent wel hitsig hč?
Zeg zo: Ehm right, maybe dat mn telefoon die mening deelt want daar sta je tegen aan. Meteen boos, die vriendin komt zeiken jah zit je haar te dissen wah! LoL LOL
Dom wijf zeg...
pi_46729958
quote:

[..]

ROFLMAO keer 6 ofzo
had gewoon ja gezegd
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:53:30 #208
10710 gday
propria cures
pi_46733013
quote:

[..]

Ik denk dat je er ook niet rouwig om was, of wel?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:13:00 #209
168840 Sant
pi_46733668
Zelfde vakantie Malgrat de Mar..

meiske opgedaan, beetje zoenen enzo.. wij naar buiten, lopen over de boulevard.
Zij vertellen dat ze per se om 03.00 bij haar ouders moest zijn blabla...
m.a.w. opschieten jij domme Hollander!!!

maar.... NIKS in de gaten uiteraard.... dag erna maar n beetje voor de gek gehouden :p
pi_46733718
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef gday het volgende:

[..]

Ik denk dat je er ook niet rouwig om was, of wel?
Nee zeker niet
JOHNNY HEITINGA
pi_46779329
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef Sant het volgende:
Zelfde vakantie Malgrat de Mar..

meiske opgedaan, beetje zoenen enzo.. wij naar buiten, lopen over de boulevard.
Zij vertellen dat ze per se om 03.00 bij haar ouders moest zijn blabla...
m.a.w. opschieten jij domme Hollander!!!

maar.... NIKS in de gaten uiteraard.... dag erna maar n beetje voor de gek gehouden :p
ik vat m niet helemaal
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46791624
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

ik vat m niet helemaal
... Die chick wilde dat hij opschoot, haar mee naar huis nam en d'r keihard neukte voor 03:00, want dan moest ze thuis zijn van d'r ouders...
Kutkloon.
pi_47003881
Ik was eens op een besloten studentenfeest, waar een jongen tijdens het zoenen in de mond van het meisje had overgegeven
Audite et alteram partem
pi_47004199
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik was eens op een besloten studentenfeest, waar een jongen tijdens het zoenen in de mond van het meisje had overgegeven
das alleen leuk als het meisje zoende om de aandacht op zich te vestigen...

anders vind ik het vrij sneu
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_47004594
quote:
Heet die jongen toevallig stan marsh?
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:30:48 #216
168840 Sant
pi_47006012
blegh, bah vies!
pi_47009282
hehe te walgelijk
pi_47009668
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 04:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

das alleen leuk als het meisje zoende om de aandacht op zich te vestigen...

anders vind ik het vrij sneu
Nou, ik mag aannemen dat het per ongeluk gebeurde.
Audite et alteram partem
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:57:11 #219
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47010236
quote:
er is ook een cartoon van Kamagurka, waarin je een man in een vrouw haar mond ziet kotsen. De tekstballon boven die vrouw:
"hmm, hij geeft in mij over. Hoe vertel ik hem dit zonder hem te kwetsen?"
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47038320
Laatst op een feestje, leuke jongen, beetje flirten, beetje dansen, jongen hangt op den duur helemaal aan mijn lippen. Komt er ineens een meisje met een heel boos gezicht bij staan. Hij "oh dit is trouwens mijn vriendin" en probeert me te zoenen waar ze bij staat! Meisje liep stampvoetend weg en ik was in 1 slag nuchter.. helaas hadden we al nummers uitgewisseld. Heb in 3 uur wel 14 smsjes van hem gekregen. loser..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 23:37:58 ]
pi_47038437
Ook 1x tijdens het uitgaan, leuke jongen, leuk mee gekletst, nummers uitwisselen. Dacht ik stuur een leuk smsje, krijg ik een smsje terug van ene collette. S'morgens het nummer op het briefje eens goed bekeken om te kijken of ik het wel goed had ingetyped, zie ik doorschijnend dezelfde text 3x in het papier staan met 3x een ander nummer

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 23:40:18 ]
pi_47038534
Ontmoedt.

Nevermind.
pi_47038595
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:41 schreef Paltos het volgende:
Ontmoedt.
sorry ben import
pi_47039840
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Logician het volgende:
Laatst op een feestje, leuke jongen, beetje flirten, beetje dansen, jongen hangt op den duur helemaal aan mijn lippen. Komt er ineens een meisje met een heel boos gezicht bij staan. Hij "oh dit is trouwens mijn vriendin" en probeert me te zoenen waar ze bij staat! Meisje liep stampvoetend weg en ik was in 1 slag nuchter.. helaas hadden we al nummers uitgewisseld. Heb in 3 uur wel 14 smsjes van hem gekregen. loser..
Je moet ook nooit jouw nummer geven, laat hem zijn nummer geven en dan beslis jij thuis of je daar iets mee gaat doen of niet.
  donderdag 8 maart 2007 @ 01:01:17 #225
10710 gday
propria cures
pi_47040681
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je moet ook nooit jouw nummer geven, laat hem zijn nummer geven en dan beslis jij thuis of je daar iets mee gaat doen of niet.
Vrouwen ...

A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  donderdag 8 maart 2007 @ 01:02:11 #226
10710 gday
propria cures
pi_47040705
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef Logician het volgende:
Ook 1x tijdens het uitgaan, leuke jongen, leuk mee gekletst, nummers uitwisselen. Dacht ik stuur een leuk smsje, krijg ik een smsje terug van ene collette. S'morgens het nummer op het briefje eens goed bekeken om te kijken of ik het wel goed had ingetyped, zie ik doorschijnend dezelfde text 3x in het papier staan met 3x een ander nummer
Ik snap het laatste gedeelte niet ...
pi_47041038
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:02 schreef gday het volgende:

[..]

Ik snap het laatste gedeelte niet ...
Ze bedoelt volgens mij dat er bij nadere inspectie doordrukken van eerder opgeschreven telefoonnummers (op blaadjes die oorspronkelijk bovenop in de noteblok zaten) op haar blaadje te lezen waren. Dat je geen inkt ziet, maar wel reliëf in het papier zeg maar.
Audite et alteram partem
pi_47041183
Misschien herkenbaar...

Een paar maanden geleden raakte ik in gesprek met een wonderschone Italiaans-Braziliaanse . Ik had een paar drankjes op (niet zoveel, drink sowieso niet veel tijdens uitgaan, maar toch) en het gesprek ging over van alles en nog wat. Na het dansen en zoenen ging de kroeg (helaas) dicht. Ik kwam er tijdens het zoenen achter (waar denk je aan op zo'n moment ) dat ik haar naam niet meer wist. Dus ik concentreerde me enerzijds op het zoenen en anderzijds op het terughalen van haar naam... en ja hoor, toen de lichten aangingen wilden we beiden nummers uitwisselen. Stond ik daar tijdens het intoetsen van haar nummer in m'n telefoon met m'n bek vol tanden... "eh... ja... en wat je naam betreft..."

Ik heb er een enorm lulverhaal van gemaakt van volgens mij wel 5 minuten, maar ze was NOT amused. Ik hoefde haar ook niet te SMS'en of bellen voordat ik me haar naam weer kon herinneren .

Tijdens het naar huis fietsen gebeurde het onwaarschijnlijke: ik herinnerde me ineens haar naam weer (simpel trucje: ga alle namen af die je kent, stapsgewijs met beginletters A tot en met Z... ik was gelukkig klaar bij de E). Dus maar meteen smsje gestuurd en het was weer (grotendeels) goed.

(Voor de nieuwsgierigen: we hebben nog een paar keer afgesproken en leuke dates gehad, uiteindelijk vertrok ze helaas voor lange tijd naar Brazilië).

[ Bericht 1% gewijzigd door Roy_vdm op 08-03-2007 01:47:13 ]
Audite et alteram partem
pi_47042322
Hehe, dat heb ik ook wel eens gehad.
Ik: 'Hoe spel je je naam eigenlijk?'
Zij: 'Euh, nou, gewoon Eva.'
pi_47043196
Ik laat altijd de dames hun nummer invoeren in mijn mobiel, zo ontdek ik ook hun naam als ik te lam ben om het te weten
pi_47043300
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 07:57 schreef super-muffin het volgende:
Hehe, dat heb ik ook wel eens gehad.
Ik: 'Hoe spel je je naam eigenlijk?'
Zij: 'Euh, nou, gewoon Eva.'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haleloeja
pi_47045037
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:08 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik laat altijd de dames hun nummer invoeren in mijn mobiel, zo ontdek ik ook hun naam als ik te lam ben om het te weten
Goed dat je dat zegt, ik herinner me dat ik dat ook probeerde. Zij moet in de gaten hebben gehad dat ik haar naam vergeten was, want nadat ze het nummer had ingevoerd zette zij puntjes of een asterisk waar haar naam hoorde te staan... toen begon mijn gestamel, want afscheid nemen zonder de naam te weten was natuurlijk helemáál geen optie.
Audite et alteram partem
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:52:30 #233
10710 gday
propria cures
pi_47047175
quote:
Oeh, zo heb ik dat inderdaad ook wel eens opgelost!
pi_47047200
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef gday het volgende:

[..]

Oeh, zo heb ik dat inderdaad ook wel eens opgelost!
Een simpele, wat is je volledige naam eigenlijk ? (dus voornaam+achternaam) is meestal onwijs subtiel
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:59:05 #235
10710 gday
propria cures
pi_47047368
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:53 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Een simpele, wat is je volledige naam eigenlijk ? (dus voornaam+achternaam) is meestal onwijs subtiel
Dan loop je nog kans dat ze alleen de achternaam zegt.
pi_47048202
whehe leuk die herkenbare dingen

Ik was ook wel eens een hele avond met een meisje met een meisje "in de weer " geweest in een cafe . Toen vroeg ze me of ik haar naar huis wou brengen alleen ik was al een tijdje aan het denken wat haar naam ookal weer was. Dus zei ik maar : weet je ik heb me nog niet officieel voorgesteld dus , ik stak mij hand uit en zij , ik ben borritos prettig kennis te maken. Ze keek me alleen raar aan want we hadden aan het begin van de avond al lang op een normale manier namen uitgewisseld
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:36:39 #237
168840 Sant
pi_47048334
quote:
dat ken ik jah... en dan heb je ineens een Anne k, Anne C, Anne P

grrrr
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:45:39 #238
10710 gday
propria cures
pi_47048592
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef borritos het volgende:
whehe leuk die herkenbare dingen

Ik was ook wel eens een hele avond met een meisje met een meisje "in de weer " geweest in een cafe . Toen vroeg ze me of ik haar naar huis wou brengen alleen ik was al een tijdje aan het denken wat haar naam ookal weer was. Dus zei ik maar : weet je ik heb me nog niet officieel voorgesteld dus , ik stak mij hand uit en zij , ik ben borritos prettig kennis te maken. Ze keek me alleen raar aan want we hadden aan het begin van de avond al lang op een normale manier namen uitgewisseld
Misschien vond ze het gewoon raar dat je 'borritos' heet?

pi_47050205
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef Gelderland het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Niet. Oke, haar naam was geen Eva. Maar het ging wel zo.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:40:58 #240
10710 gday
propria cures
pi_47050409
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Niet. Oke, haar naam was geen Eva. Maar het ging wel zo.
Ik ken die grap ook van ik geloof Theo Maassen inderdaad.
pi_47052752
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef gday het volgende:

[..]

Misschien vond ze het gewoon raar dat je 'borritos' heet?

Bijdehandje
pi_47056653
Namen vergeten gebeurt mij nou niet zo vaak... het komt wel voor dat ik door de harde muziek dr naam niet versta...
pi_47072650
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef twetwe het volgende:
Het is niet echt een versierblunder maar wel grappig:

Stond ik zaterdagavond wat te drinken in de kroeg, komt er een blondine van 37 aan.. Nja ik ben 17 dat scheelt dus 20 jaar Maargoed.. ze begon dus met mij te praten, nja ze ging hee llief doen enzo, hand om mijn buik en alles ik denk: OMG WAT DOE JE zei: heb je een vriendin? Ik zo ja, maar die is nu met haar vader en broertjes in parijs. Zei zo: ooh dan kunnen WIJ dus vanavond met zijn beiden alles doen en laten wat we willen. ik denk: NEEEEE. Komt mijn kameraad er aan: Zegt hij tegen haar: EY kansloze trut donder eens op Was grappig.
Heet jij Danny?
Jongen uit mijn klas had namelijk hetzelfde van t weekend, nu is het alleen de vraag of ze gezoend hebben
Napoleon, mijn voorbeeld, mijn papa :W
pi_47073281
lol bekenden van elkaar hier
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:43:26 #245
10710 gday
propria cures
pi_47073782
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef Napoleonson het volgende:

[..]

Heet jij Danny?
Jongen uit mijn klas had namelijk hetzelfde van t weekend, nu is het alleen de vraag of ze gezoend hebben
Dat is een post van ruim een maand geleden, waar je op reageert.

Ik vind het trouwens niet zo leuk, dat schelden wat die gast heeft gedaan. Als je 17 bent is dat blijkbaar wel grappig.
pi_47074846
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:25 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Ze bedoelt volgens mij dat er bij nadere inspectie doordrukken van eerder opgeschreven telefoonnummers (op blaadjes die oorspronkelijk bovenop in de noteblok zaten) op haar blaadje te lezen waren. Dat je geen inkt ziet, maar wel reliëf in het papier zeg maar.
Jep
pi_47121724
Naast het meisje staan waar je stiekem verliefd op ben, en moeite doen om je bierscheten op te houden.
Gegarandeerd ging dat fout, echt zo'n zachte enorm stinkende
Ik kon wel door de grond zakken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_47121823
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Beach het volgende:
Naast het meisje staan waar je stiekem verliefd op ben, en moeite doen om je bierscheten op te houden.
LOL!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:24:24 #249
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_47122004
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Beach het volgende:
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_47123110
M'n blunder uit het vorige topic :

Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief? ) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.

Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten .. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?

Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Wie heb je als laatste geblokkeerd? Pieter
Wie heb je als laatste verwijdert? Pieter

Het kwam hard aan

Enkele andere blunders :

Toen ik een jaartje of 14 was in de vakantie ergens in frankijk;
Ik werd zo verliefd op een meisje dat ik zelfs tegen d'r broer ging vertellen hoe leuk ik d'r wel niet vond...
uiteindelijk was ik gewoon te wanhopig en is het niets geworden

Vorig jaar vlak voor valentijnsdag ; had het weekend ervoor een date gehad met 1 of andere verkapte alto wijf. We hadden aan 't einde van die avond met elkaar gezoent. De volgende dag sprak ik d'r op msn en toen ik vroeg wat ze dacht nadat we gezoent hadden ( voor 't eerst van me leven.. ik was in de wolken ).. haar reactie was 'Hoe ik recht terug moet fietsen naar huis ( ze had al een paar borrels op ). 2 dagen later met valentijnsdag werd ik gedumpt... bleek dat ze me alleen maar wilde zoenen voor een keertje.. meer niet

Verder ben ik nog diverse malen afgewezen door het feit dat ik zo wanhopig / te lief / te aardig overkwam... maar nadat ik nee zei op de zin van laten we vrienden blijven gingen ze flippen

Uit eindelijk heb ik mn eerste liefde via FoK leren kennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')