met 1 van de 2 nog volop contactquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA, tenminste wij hier wel
gister 2 opgehaald.
Dus ik weet niet wat jij moeilijk loopt te doen om geen nummers uit te wisselen.
Maar tot nu toe verloopt mn carnaval op rolletjes.
De laatste dag gaat over een kleine 15 min in
rond 12:15 weer in de kroeg.
Kijken wat het vandaag nog wordt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef Sant het volgende:
maar we zullen OT blijven
vakantie Malgrat de Mar 2003
Komen aan in het hotel, kamer ingeruimd en met de zwembroek en handdoekje naar beneden..
stopt de lift, wij instappen. Stonden er al 2 blonde dames in.. Uiteraard er mooi bij gaan staan...
Hoi gezegd, zij netjes terug groeten...
Waar gaan jullie heen??
"Naar beneden".....
Auch!!
Dom wijf zeg...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Camplo het volgende:
[..]![]()
Ik afgelopen zaterdag Time Out.
Zo'n nepgebruind wijf komt tegen me aanstaan. Normaal ligt phone altijd in de auto nu hadk hem in mn zak zitten. Dat wijf met dr ass tegen mn been aan dansen. Opeens zegt ze zo: je bent wel hitsig hč?
Zeg zo: Ehm right, maybe dat mn telefoon die mening deelt want daar sta je tegen aan. Meteen boos, die vriendin komt zeiken jah zit je haar te dissen wah! LoL LOL
Geen echte blunder wel grappig of course
ROFLMAO keer 6 ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Camplo het volgende:
[..]![]()
Zo'n nepgebruind wijf komt tegen me aanstaan. Normaal ligt phone altijd in de auto nu hadk hem in mn zak zitten. Dat wijf met dr ass tegen mn been aan dansen. Opeens zegt ze zo: je bent wel hitsig hč?
Zeg zo: Ehm right, maybe dat mn telefoon die mening deelt want daar sta je tegen aan. Meteen boos, die vriendin komt zeiken jah zit je haar te dissen wah! LoL LOL
Ik denk dat je er ook niet rouwig om was, of wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
![]()
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook niet rouwig om was, of wel?
ik vat m niet helemaalquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef Sant het volgende:
Zelfde vakantie Malgrat de Mar..
meiske opgedaan, beetje zoenen enzo.. wij naar buiten, lopen over de boulevard.
Zij vertellen dat ze per se om 03.00 bij haar ouders moest zijn blabla...
m.a.w. opschieten jij domme Hollander!!!
maar.... NIKS in de gaten uiteraard.... dag erna maar n beetje voor de gek gehouden :p
... Die chick wilde dat hij opschoot, haar mee naar huis nam en d'r keihard neukte voor 03:00, want dan moest ze thuis zijn van d'r ouders...quote:
das alleen leuk als het meisje zoende om de aandacht op zich te vestigen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik was eens op een besloten studentenfeest, waar een jongen tijdens het zoenen in de mond van het meisje had overgegeven![]()
Heet die jongen toevallig stan marsh?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik was eens op een besloten studentenfeest, waar een jongen tijdens het zoenen in de mond van het meisje had overgegeven![]()
Nou, ik mag aannemen dat het per ongeluk gebeurde.quote:Op woensdag 7 maart 2007 04:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
das alleen leuk als het meisje zoende om de aandacht op zich te vestigen...
anders vind ik het vrij sneu![]()
er is ook een cartoon van Kamagurka, waarin je een man in een vrouw haar mond ziet kotsen. De tekstballon boven die vrouw:quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Je moet ook nooit jouw nummer geven, laat hem zijn nummer geven en dan beslis jij thuis of je daar iets mee gaat doen of niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Logician het volgende:
Laatst op een feestje, leuke jongen, beetje flirten, beetje dansen, jongen hangt op den duur helemaal aan mijn lippen. Komt er ineens een meisje met een heel boos gezicht bij staan. Hij "oh dit is trouwens mijn vriendin" en probeert me te zoenen waar ze bij staat!Meisje liep stampvoetend weg en ik was in 1 slag nuchter.. helaas hadden we al nummers uitgewisseld. Heb in 3 uur wel 14 smsjes van hem gekregen.
![]()
loser..
Vrouwen ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je moet ook nooit jouw nummer geven, laat hem zijn nummer geven en dan beslis jij thuis of je daar iets mee gaat doen of niet.
Ik snap het laatste gedeelte niet ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef Logician het volgende:
Ook 1x tijdens het uitgaan, leuke jongen, leuk mee gekletst, nummers uitwisselen. Dacht ik stuur een leuk smsje, krijg ik een smsje terug van ene collette. S'morgens het nummer op het briefje eens goed bekeken om te kijken of ik het wel goed had ingetyped, zie ik doorschijnend dezelfde text 3x in het papier staan met 3x een ander nummer
Ze bedoelt volgens mij dat er bij nadere inspectie doordrukken van eerder opgeschreven telefoonnummers (op blaadjes die oorspronkelijk bovenop in de noteblok zaten) op haar blaadje te lezen waren. Dat je geen inkt ziet, maar wel reliëf in het papier zeg maar.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:57 schreef super-muffin het volgende:
Hehe, dat heb ik ook wel eens gehad.
Ik: 'Hoe spel je je naam eigenlijk?'
Zij: 'Euh, nou, gewoon Eva.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haleloeja
Goed dat je dat zegt, ik herinner me dat ik dat ook probeerde. Zij moet in de gaten hebben gehad dat ik haar naam vergeten was, want nadat ze het nummer had ingevoerd zette zij puntjes of een asterisk waar haar naam hoorde te staan... toen begon mijn gestamel, want afscheid nemen zonder de naam te weten was natuurlijk helemáál geen optie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:08 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik laat altijd de dames hun nummer invoeren in mijn mobiel, zo ontdek ik ook hun naam als ik te lam ben om het te weten
Oeh, zo heb ik dat inderdaad ook wel eens opgelost!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:08 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik laat altijd de dames hun nummer invoeren in mijn mobiel, zo ontdek ik ook hun naam als ik te lam ben om het te weten
Een simpele, wat is je volledige naam eigenlijk ? (dus voornaam+achternaam) is meestal onwijs subtielquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:52 schreef gday het volgende:
[..]
Oeh, zo heb ik dat inderdaad ook wel eens opgelost!
Dan loop je nog kans dat ze alleen de achternaam zegt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:53 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Een simpele, wat is je volledige naam eigenlijk ? (dus voornaam+achternaam) is meestal onwijs subtiel![]()
dat ken ik jah... en dan heb je ineens een Anne k, Anne C, Anne Pquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:08 schreef Originele_Naam het volgende:
Misschien vond ze het gewoon raar dat je 'borritos' heet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef borritos het volgende:
whehe leuk die herkenbare dingen
Ik was ook wel eens een hele avond met een meisje met een meisje "in de weer" geweest in een cafe . Toen vroeg ze me of ik haar naar huis wou brengen alleen ik was al een tijdje aan het denken wat haar naam ookal weer was. Dus zei ik maar : weet je ik heb me nog niet officieel voorgesteld dus , ik stak mij hand uit en zij , ik ben borritos prettig kennis te maken. Ze keek me alleen raar aan want we hadden aan het begin van de avond al lang op een normale manier namen uitgewisseld
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet. Oke, haar naam was geen Eva. Maar het ging wel zo.
Ik ken die grap ook van ik geloof Theo Maassen inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet. Oke, haar naam was geen Eva. Maar het ging wel zo.
Bijdehandjequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef gday het volgende:
[..]
Misschien vond ze het gewoon raar dat je 'borritos' heet?
Heet jij Danny?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef twetwe het volgende:
Het is niet echt een versierblunder maar wel grappig:
Stond ik zaterdagavond wat te drinken in de kroeg, komt er een blondine van 37 aan.. Nja ik ben 17 dat scheelt dus 20 jaarMaargoed.. ze begon dus met mij te praten, nja ze ging hee llief doen enzo, hand om mijn buik en alles ik denk: OMG WAT DOE JE
zei: heb je een vriendin? Ik zo ja, maar die is nu met haar vader en broertjes in parijs. Zei zo: ooh dan kunnen WIJ dus vanavond met zijn beiden alles doen en laten wat we willen. ik denk: NEEEEE. Komt mijn kameraad er aan: Zegt hij tegen haar: EY kansloze trut donder eens op
Was grappig.
Dat is een post van ruim een maand geleden, waar je op reageert.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef Napoleonson het volgende:
[..]
Heet jij Danny?
Jongen uit mijn klas had namelijk hetzelfde van t weekend, nu is het alleen de vraag of ze gezoend hebben![]()
Jepquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:25 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ze bedoelt volgens mij dat er bij nadere inspectie doordrukken van eerder opgeschreven telefoonnummers (op blaadjes die oorspronkelijk bovenop in de noteblok zaten) op haar blaadje te lezen waren. Dat je geen inkt ziet, maar wel reliëf in het papier zeg maar.
LOL!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Beach het volgende:
Naast het meisje staan waar je stiekem verliefd op ben, en moeite doen om je bierscheten op te houden.
Gegarandeerd ging dat fout, echt zo'n zachte enorm stinkende![]()
Ik kon wel door de grond zakken.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Beach het volgende:
Naast het meisje staan waar je stiekem verliefd op ben, en moeite doen om je bierscheten op te houden.
Gegarandeerd ging dat fout, echt zo'n zachte enorm stinkende![]()
Ik kon wel door de grond zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |