Hij voegde haar toe.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wel raar trouwens, zij voegt jou toe en zij vraagt wie jij bent.
google:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk dat ik starwars moet kennen eer ik die hierboven snap
Nee. En ach, internet is groot he.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:44 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
foto nooit terug gevonden op internet?
Ja, maar dat wist jij (als Spanje) allemaal niet op dat moment.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik Spanje was kon je het echt hard vergeten
Goed gehandeld dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:18 schreef Jitse het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist jij (als Spanje) allemaal niet op dat moment.
@ EggsTC
Had chili paar dagen voordien al eens opgemerkt omdat ze er zo leuk uitzag, dus ik verlangde er wel naar, maarja.. pech. Ze had ook een vriendje trouwens, dus tbleef een risico ivm hoe ver ze uiteindelijk zou gaan.
Omg wat hardquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:19 schreef Tha_Butcha het volgende:
dit blijft een geniaal topic, lig al een tijdje aan de ketting
en mijn foute verhalen dat ik weer lesiennes ofzo loop te versieren, heb ik al es gepost hier.
dus dan maar van een vriendin. Ze was gaan stappen na het werk,
ze had niet echt zin, maar meegesleet door haar collegaatjes ("aah kom nou")
Dus zij zit daar samen met een collega, en een of ander jochie kijkt steeds naar haar.
Collega ziet het ook en zegt "let op! Hij komt zo naar je toe" En ja hoor, jochie neemt
een flinke slok bier, en komt naar haar toe (terwijl ze al duidelijk had laten merken dat
ze niet geinteresseerd was), en probeert met een hele foute smile zijn
net bedachte line uit:
"He wil je star wars spelen met mij? Ben jij Prinses Leia, dan speel ik wel Han Solo"
waarop haar reply is: "Naah ik vind je meer op Chewbacca lijken, doei"
lijkt me wel heel sterk dat het echt is en niet gewoon uit een script komt van een slechte comedyquote:
nee maar ik zie het niet als blundersquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef super-muffin het volgende:
Dus die verhalen van jou waren bullshit?
hey suit yourselves. ik weet dat het waar is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Sargon het volgende:
[..]
lijkt me wel heel sterk dat het echt is en niet gewoon uit een script komt van een slechte comedy
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:47 schreef Sannelie het volgende:
Nou dit is niet echt een blunder maar meer een vraagje voor advies...
Gister ben ik uit geweest en staan kletsen met zo'n gozer.. ziet er goed uit maar eig. niet mijn type. Ik dacht meer van leuk voor 1 avondje.. Maar goed mijn vriendinnen die "pushten" een beetje dat ik me naar huis moest laten brengen door hem enz bla bla want hij had dat aangeboden.
Nou dat had ik dus gewoon laten doen en toen 3 kussen en hij vroeg mn nummer om nog eens wat af te spreken. Maar nu is het dus zo dat ik dat eigenlijk niet wil maar wat moet ik doen als hij smst ofzo? Niks terugsturen of wel wat terugsturen met: ik wil toch liever niet?
leer lezen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wel raar trouwens, zij voegt jou toe en zij vraagt wie jij bent.
Nou heb dus net een sms gehad.. ik heb teruggestuurd dat ik het ff druk heb met werken en toetsen en dat ik t wel laat weten. Nou hij stuurde daarna weer een smsje. nou goed.. ik laat nu denk ik gewoon ff niks laat horen en als hij weer smst dat ik dan maar zeg van dat ik toch liever niet wil afspreken omdat ik het toch niet zo zie zitten..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langstIk zou gewoon netjes laten weten dat 't wat jou betreft toch niet gaat gebeuren. Dan wordt hij misschien pissig, tja, dat is dan maar zo. En misschein ook niet, das dan mooi meegenomen, maar als je het duidelijk laat weten snapt hij het ook, en dan ben je d'r ook vanaf.
Eerlijkheid duurt het langst![]()
ja.. dat is inderdaad best een aardige manier om hem aan het lijntje te houden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:43 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nou heb dus net een sms gehad.. ik heb teruggestuurd dat ik het ff druk heb met werken en toetsen en dat ik t wel laat weten. Nou hij stuurde daarna weer een smsje. nou goed.. ik laat nu denk ik gewoon ff niks laat horen en als hij weer smst dat ik dan maar zeg van dat ik toch liever niet wil afspreken omdat ik het toch niet zo zie zitten..
Da's toch wel op een aardige manier?
Nee dat is nou net geen aardige manier. En laten we eerlijk zijn, je doet het voor jezelf omdat je het gewoon niet durft te zeggen. Je zit het uit te stellen en je zit hem aan het lijntje te houden. Doosquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:43 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nou heb dus net een sms gehad.. ik heb teruggestuurd dat ik het ff druk heb met werken en toetsen en dat ik t wel laat weten. Nou hij stuurde daarna weer een smsje. nou goed.. ik laat nu denk ik gewoon ff niks laat horen en als hij weer smst dat ik dan maar zeg van dat ik toch liever niet wil afspreken omdat ik het toch niet zo zie zitten..
Vrouwen..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:43 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig om na een aardig smsje van hem meteen te zeggen van ik wil toch niets afspreken, terwijl ik het gister wel zei.. en als ik eventjes wacht lijkt het volgens mij gewoon minder raar dan wanneer ik het nu meteen zeg..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef avotar het volgende:
[..]
ja.. dat is inderdaad best een aardige manier om hem aan het lijntje te houden...
Nee hoor, het is juist raar als je dit soort capriolen uit gaat halen. Maar goed, ontopic.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig om na een aardig smsje van hem meteen te zeggen van ik wil toch niets afspreken, terwijl ik het gister wel zei.. en als ik eventjes wacht lijkt het volgens mij gewoon minder raar dan wanneer ik het nu meteen zeg..
zeg het nou maar nu meteen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig om na een aardig smsje van hem meteen te zeggen van ik wil toch niets afspreken, terwijl ik het gister wel zei.. en als ik eventjes wacht lijkt het volgens mij gewoon minder raar dan wanneer ik het nu meteen zeg..
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef avotar het volgende:
[..]
ja.. dat is inderdaad best een aardige manier om hem aan het lijntje te houden...
Mietenwijf, zeg het gewoon!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Dat, en geen TVP's.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:43 schreef EggsTC het volgende:
Minder slowchat meer blunders svp.
Ik weet niet of ik dat echt een blunder vind van hem, hij probeert het gewoon met een simpel gesprekje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:32 schreef maaike1987 het volgende:
Versierblunder van zijn kant..
Jongen stapt op me af.. hoi ik ken jou ergens van..
ik zo o ja?
Ja jij werkt daar en daar..
Ik zo van dat klopt ja..
We hebben al eens eerder gesproken tijdens je werken, weet je dat niet meer?
Ik zo van nee weet ik niet meer
Hij: dan zal ik waarschijnlijk wel geen indruk hebben gemaakt
ik: Schiet in de lach en kom niet meer bij![]()
Ik: nee sorry denk niet dat je indruk hebt gemaakt![]()
tis niet zo slim om te zeggen dan heb ik waarschijnlijk geen indruk gemaakt.. dat vond ik de blunderquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat echt een blunder vind van hem, hij probeert het gewoon met een simpel gesprekje.
Dat het niet lukt is een tweede...
en nee ik ben hem niet![]()
vrouwen en humor...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tis niet zo slim om te zeggen dan heb ik waarschijnlijk geen indruk gemaakt.. dat vond ik de blunder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |