TS kan niet aftrappen, heeft sinds kort een vriendinquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef riX- het volgende:
Mijn blunder (paar maandjes geleden):
We stonden mooi met zn allen aan de bar bier te drinken tot een maat op het geniale idee kwam om eens te gaan kijken wat voor vrouwelijk schoon er in de disco rondliep. Ik was de enige die dit een geniaal idee vond dus liepen we met ze tweeën te zoeken, de andere 3 maten bleven aan de bar staan bierdrinken. Al gauw viel ons oog op een groepje meiden, waarvan me maat er 1tje wel leuk vond en ik zag er ook een leuke tussen.
Dus hij ging naar zijn prooi toe, ik naar de mijne. Het meisje bleek een beetje verlegen, maar toch was ze duidelijk geïnteresseerd. Na een tijdje praten kreeg ik haar msn en ze bleef me maar vragen stellen. Ik vond het wel eventjes welletjes geweest (zo mooi was ze nou ook weer niet en het is een kleine disco, oftewel je komt haar nog wel een keer tegen).
Dus aangekomen bij de 'bar-maten' gingen er behoorlijk wat biertjes naar binnen tot ik zwaar-aangeschoten/dronken was. Toen kwam dat groepje meiden ook naar de bar toe, en zag ik dat mijn maat al beet had. Ik kon dus niet achterblijven, dus liep ik naar mijn prooi toe. Eerst een beetje dansen (wat niet echt geweldig ging met zoveel bier op) en vervolgens probeerde ik haar te zoenen. Wat ik dus niet door had was dat ze telkens haar hoofd wegdraaide. Na ongeveer 5 pogingen, waarbij ze dus telkens haar hoofd wegdraaide, zei er eindelijk een stemmetje in me hoofd; "hé ze wil niet zoenen". Dus draaide ik mij maar om, stonden mijn 3 'bar-maten' een meter achter mij met een gígántísche smile. Dat plaatje zal ik nóóit vergeten, zag er ongeveer zo uit:
![]()
![]()
![]()
Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
Tsja dan moet je niet zoveel zuipen he!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het ergste is dat ik ondertussen zelf in die kroeg werk en het dus best wel eens 1 van m'n collega's kan zijn, maar ik heb echt totaal geen idee meer hoe ze eruit zag(of wie de dj was trouwens)
Calchas-topicquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:18 schreef freiss het volgende:
Daarvoor heb je misschien wel iets gepresteerd?
en die pul nog leeg gedronken?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef InProduction het volgende:
Ik stond ladderzat wat te praten met een mooie meid, en ik krijg opeens een stomp in me maag van een vriend.
(Geen harde stomp, vriendschappelijk bedoeld) en ik kots zo zo'n lege pul bier weer vol en ga zo verder met praten met haar. Vond ze niet leuk
Jouw stomme fout als je iemand die je in eerste instantie al als 'lelijk' bestempeld aandacht blijft geven? Of ging dat onder het motto 'mja, zo kan ik hem tenminste nog érgens in hangen'? Beetje sneu.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef BliXoR het volgende:
Nuu ik dan ook maar 1 he?
Ik stond aan de bar bier te bestellen, 3 meiden beginnen met me te praten enz, nou na tijdje zijn er 2 weg, en 1 (lelijk natuurlijk, ik let echt nooit goed op) ,, nou ja, hele avond met haar bezig geweest, hadde ook al afgesproken dat ze daarna met mij mee naar huis ging, begint dat wijf over SM
blijkt het zon type te zijn, ikke van
zo laat al? ik moet echt gaan nu! sorry doei ... niet echt een blunder, behalve dak mn hele avond besteed aan een lelijk wijf
maarja volgende keer btr
Inderdaad mijn stomme fout oftewel blunderquote:Op zondag 21 januari 2007 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jouw stomme fout als je iemand die je in eerste instantie al als 'lelijk' bestempeld aandacht blijft geven? Of ging dat onder het motto 'mja, zo kan ik hem tenminste nog érgens in hangen'? Beetje sneu.
Nee, maar achteraf had ik spijt dat ik die pul uit de handen van een maat van me greep want die was het wel van plan.quote:
Ticket?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:43 schreef EggsTC het volgende:
OMG link naar het oude ticket niet eens! GEWOON ZOMAAR NIET EENS, wtfen dan moet ik hem er ook nog ns bij zoeken als het forum zoooooooo traag is
omg omg omg
Versierblunders 24
Hij was een travo..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Dus die barman was een travestiet hehe
Of jij was lam of hij was goed omgebouwd
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij was een travo..
Deed naast zijn bar werk ook menig travo showtje..![]()
En natuurlijk was ik lam
Beetje bi is nie bahquote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef Tally het volgende:
Ik had sjans in een discotheek met de barman..
Goed uitziende gozert die veel aandacht aan zijn uiterlijk besteed.
Raakte aan de praat.. Kreeg drankjes.. Kwam ook even dansen..
Beetje zoenen.. Ik met wat vriendinnen dansen op de dansvloer..
Kwam ik terug was hij weg achter de bar.. Later op de avond een leuke show..
Met travestieten.. Kwam na de show een travo naar me toe lopen..
En probeerde me te zoenen.. Dus ik zo van... uhm...... Hallo ?
Ja hej ik ben het.. Dennis... (barman)...
Dus ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit hoe tactvol je dat zegt... Dat laatste had je gewoon niet moeten zeggenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef Euc- het volgende:
Toen ze er een beetje overheen was, zeg ik heel tactvol: "Ach, bekijk het van de zonnige kant, het is altijd beter dan 7 fouten, ik bedoel, dat is net niks, nu weet je iig dat je het gewoon echt niet kon.."![]()
En dat kon je zelf niet zeggen?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef twetwe het volgende:
Het is niet echt een versierblunder maar wel grappig:
Stond ik zaterdagavond wat te drinken in de kroeg, komt er een blondine van 37 aan.. Nja ik ben 17 dat scheelt dus 20 jaarMaargoed.. ze begon dus met mij te praten, nja ze ging hee llief doen enzo, hand om mijn buik en alles ik denk: OMG WAT DOE JE
zei: heb je een vriendin? Ik zo ja, maar die is nu met haar vader en broertjes in parijs. Zei zo: ooh dan kunnen WIJ dus vanavond met zijn beiden alles doen en laten wat we willen. ik denk: NEEEEE. Komt mijn kameraad er aan: Zegt hij tegen haar: EY kansloze trut donder eens op
Was grappig.
Op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef twetwe het volgende:
Stond ik zaterdagavond wat te drinken in de kroeg, komt er een blondine van 37 aan.. Nja ik ben 17 dat scheelt dus 20 jaarMaargoed.. ze begon dus met mij te praten, nja ze ging hee llief doen enzo, hand om mijn buik en alles ik denk: OMG WAT DOE JE
zei: heb je een vriendin? Ik zo ja, maar die is nu met haar vader en broertjes in parijs. Zei zo: ooh dan kunnen WIJ dus vanavond met zijn beiden alles doen en laten wat we willen. ik denk: NEEEEE. Komt mijn kameraad er aan: Zegt hij tegen haar: EY kansloze trut donder eens op
Was grappig.
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef twetwe het volgende:
Was grappig.
Als ik Spanje was kon je het echt hard vergetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:07 schreef Jitse het volgende:
Laatste blunder vanop een erasmus feestje in Zweden:
We stonden met een groepje op een dakterras van een studenhuis. Er waren 2 meisjes die blijkbaar wel interesse toonden (We noemen ze even Spanje en Chili om het makkelijk te maken, weten we ineens waar ze vandaan komen). Ik had super leuke verhaaltjes die avond enzo dus het kon niet misgaan, maar het werd nogal frisjes daar.. dus Spanje ondernam actie en ging tege me aanstaan. Even later zoende ze me ook zonder aarzelen. Ondertussen was Chili druk aan praten met andere, maar Chili was duidelijk de knapste van alle chicka's daar.
De wijn deed zijn werk, en het volgende moment wat ik me herinner was dat ik met Chili op de Sofa zit. Het gesprek liep ondanks dronkenschap echt lekker en ik vroeg of ze even mee naar onder wou om daar een luchtje te gaan scheppe. (weg van de groep)
Daar kon ik dan natuurlijk ongeneerd mijn slag slaan en haar zoenen. Maar na een minuutje of 2 stopt ze en vraagt ze:
"You know, it's funny.. I thought you were just kissing my friend up there."
Toen wist ik dat ik gewoon _geen commentaar_ moest geven of met een goed antwoord moest komen, maar helaas, men zatte hersens konden niets beter voortbrengen dan iets in de zin van:
"Yeah true, but you look hotter so euhm.."
En toen liep ze gewoon weg!
pijnlijk..
(Daarna 2 zweedse gezoend, om uiteindelijk toch bij Spanje in bed te belanden.)
Joh, boeiende toevoeging zeg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik Spanje was kon je het echt hard vergeten
Ik mag best een reactie geven. Daarbij doe jij nu precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Joh, boeiende toevoeging zeg.
Daar gaat het in dit topic toch niet om.![]()
Ja Queen-Bee, vertel eens over JOUW versierblunders ipv alleen maar mensen afzeiken hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik mag best een reactie geven. Daarbij doe jij nu precies hetzelfde![]()
Afzeiken? Hij mag zich gelukkig prijzen dat h ij haar nog mocht neuken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja Queen-Bee, vertel eens over JOUW versierblunders ipv alleen maar mensen afzeiken hier.![]()
foto nooit terug gevonden op internet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn versierblunder dan:
Had jaren geleden een Belgisch vriendje maar na een paar weken vanwege de afstand het uitgemaakt.
Begon 'm toch wel te missen en heb uiteindelijk een brief geschreven en nog wat foto's meegestuurd (waabij één naaktfoto).
Heb nooit meer wat van 'm gehoord. Ik ben bang dat z'n moeder z'n post had opengemaakt.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef Euc- het volgende:
Afgelopen vrijdag, 's morgens half 9 ontiegelijk brak in het examen lokaal van het CBR gemeld om mijn theorie examen te maken, was een gezellige avond/nacht geweest. Enfin, ik ga zitten aan het mij toegewezen tafelnummer, komt er een heel leuk meisje naast me zitten. Hele leuke meid dus ik een een gesprekje aanknopen, examen gemaakt en dan moet je daar 15/20 minuten zitten om op de uitslag te wachten.
Dus ik een beetje standaard vragen van hoe vond je het examen gaan, had je geleerd, dat soort vragen. Ze dacht dat ze het super goed had gemaakt, ze had "keigoed" geleerd, kon volgens haar niet misgaan en was vol overtuiging dat ze het gehaald had. Verder gewoon over van alles en nog wat gepraat, het klike eigenlijk best goed en het was erg gezellig. Uiteindelijk ook even msn adressen uitgewisseld, en even daarna komt de mevrouw met de uitslagen binnen. Ik geslaagd, 1 foutje, zij: 14 fouten, keihard gezakt dus. De tranen sprongen haar in de ogen, en ik haar een beetje troosten, wat te drinken aangeboden in het kleine cafetje ernaast. Toen ze er een beetje overheen was, zeg ik heel tactvol: "Ach, bekijk het van de zonnige kant, het is altijd beter dan 7 fouten, ik bedoel, dat is net niks, nu weet je iig dat je het gewoon echt niet kon.."![]()
Dat vond ze dus niet echt een geslaagde opmerking, gesprek was toen gauw genoeg afgelopen. Dag later haar toch nog toegevoegd op msn, vroeg ze eerst wie ik was, ik dat verteld en toen was ze zonder iets te zeggen pats boem offline![]()
Hij voegde haar toe.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wel raar trouwens, zij voegt jou toe en zij vraagt wie jij bent.
google:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk dat ik starwars moet kennen eer ik die hierboven snap
Nee. En ach, internet is groot he.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:44 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
foto nooit terug gevonden op internet?
Ja, maar dat wist jij (als Spanje) allemaal niet op dat moment.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ik Spanje was kon je het echt hard vergeten
Goed gehandeld dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:18 schreef Jitse het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist jij (als Spanje) allemaal niet op dat moment.
@ EggsTC
Had chili paar dagen voordien al eens opgemerkt omdat ze er zo leuk uitzag, dus ik verlangde er wel naar, maarja.. pech. Ze had ook een vriendje trouwens, dus tbleef een risico ivm hoe ver ze uiteindelijk zou gaan.
Omg wat hardquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:19 schreef Tha_Butcha het volgende:
dit blijft een geniaal topic, lig al een tijdje aan de ketting
en mijn foute verhalen dat ik weer lesiennes ofzo loop te versieren, heb ik al es gepost hier.
dus dan maar van een vriendin. Ze was gaan stappen na het werk,
ze had niet echt zin, maar meegesleet door haar collegaatjes ("aah kom nou")
Dus zij zit daar samen met een collega, en een of ander jochie kijkt steeds naar haar.
Collega ziet het ook en zegt "let op! Hij komt zo naar je toe" En ja hoor, jochie neemt
een flinke slok bier, en komt naar haar toe (terwijl ze al duidelijk had laten merken dat
ze niet geinteresseerd was), en probeert met een hele foute smile zijn
net bedachte line uit:
"He wil je star wars spelen met mij? Ben jij Prinses Leia, dan speel ik wel Han Solo"
waarop haar reply is: "Naah ik vind je meer op Chewbacca lijken, doei"
lijkt me wel heel sterk dat het echt is en niet gewoon uit een script komt van een slechte comedyquote:
nee maar ik zie het niet als blundersquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef super-muffin het volgende:
Dus die verhalen van jou waren bullshit?
hey suit yourselves. ik weet dat het waar is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef Sargon het volgende:
[..]
lijkt me wel heel sterk dat het echt is en niet gewoon uit een script komt van een slechte comedy
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:47 schreef Sannelie het volgende:
Nou dit is niet echt een blunder maar meer een vraagje voor advies...
Gister ben ik uit geweest en staan kletsen met zo'n gozer.. ziet er goed uit maar eig. niet mijn type. Ik dacht meer van leuk voor 1 avondje.. Maar goed mijn vriendinnen die "pushten" een beetje dat ik me naar huis moest laten brengen door hem enz bla bla want hij had dat aangeboden.
Nou dat had ik dus gewoon laten doen en toen 3 kussen en hij vroeg mn nummer om nog eens wat af te spreken. Maar nu is het dus zo dat ik dat eigenlijk niet wil maar wat moet ik doen als hij smst ofzo? Niks terugsturen of wel wat terugsturen met: ik wil toch liever niet?
leer lezen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wel raar trouwens, zij voegt jou toe en zij vraagt wie jij bent.
Nou heb dus net een sms gehad.. ik heb teruggestuurd dat ik het ff druk heb met werken en toetsen en dat ik t wel laat weten. Nou hij stuurde daarna weer een smsje. nou goed.. ik laat nu denk ik gewoon ff niks laat horen en als hij weer smst dat ik dan maar zeg van dat ik toch liever niet wil afspreken omdat ik het toch niet zo zie zitten..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langstIk zou gewoon netjes laten weten dat 't wat jou betreft toch niet gaat gebeuren. Dan wordt hij misschien pissig, tja, dat is dan maar zo. En misschein ook niet, das dan mooi meegenomen, maar als je het duidelijk laat weten snapt hij het ook, en dan ben je d'r ook vanaf.
Eerlijkheid duurt het langst![]()
ja.. dat is inderdaad best een aardige manier om hem aan het lijntje te houden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:43 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nou heb dus net een sms gehad.. ik heb teruggestuurd dat ik het ff druk heb met werken en toetsen en dat ik t wel laat weten. Nou hij stuurde daarna weer een smsje. nou goed.. ik laat nu denk ik gewoon ff niks laat horen en als hij weer smst dat ik dan maar zeg van dat ik toch liever niet wil afspreken omdat ik het toch niet zo zie zitten..
Da's toch wel op een aardige manier?
Nee dat is nou net geen aardige manier. En laten we eerlijk zijn, je doet het voor jezelf omdat je het gewoon niet durft te zeggen. Je zit het uit te stellen en je zit hem aan het lijntje te houden. Doosquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:43 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nou heb dus net een sms gehad.. ik heb teruggestuurd dat ik het ff druk heb met werken en toetsen en dat ik t wel laat weten. Nou hij stuurde daarna weer een smsje. nou goed.. ik laat nu denk ik gewoon ff niks laat horen en als hij weer smst dat ik dan maar zeg van dat ik toch liever niet wil afspreken omdat ik het toch niet zo zie zitten..
Vrouwen..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:43 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig om na een aardig smsje van hem meteen te zeggen van ik wil toch niets afspreken, terwijl ik het gister wel zei.. en als ik eventjes wacht lijkt het volgens mij gewoon minder raar dan wanneer ik het nu meteen zeg..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef avotar het volgende:
[..]
ja.. dat is inderdaad best een aardige manier om hem aan het lijntje te houden...
Nee hoor, het is juist raar als je dit soort capriolen uit gaat halen. Maar goed, ontopic.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig om na een aardig smsje van hem meteen te zeggen van ik wil toch niets afspreken, terwijl ik het gister wel zei.. en als ik eventjes wacht lijkt het volgens mij gewoon minder raar dan wanneer ik het nu meteen zeg..
zeg het nou maar nu meteen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig om na een aardig smsje van hem meteen te zeggen van ik wil toch niets afspreken, terwijl ik het gister wel zei.. en als ik eventjes wacht lijkt het volgens mij gewoon minder raar dan wanneer ik het nu meteen zeg..
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef avotar het volgende:
[..]
ja.. dat is inderdaad best een aardige manier om hem aan het lijntje te houden...
Mietenwijf, zeg het gewoon!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Dat, en geen TVP's.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:43 schreef EggsTC het volgende:
Minder slowchat meer blunders svp.
Ik weet niet of ik dat echt een blunder vind van hem, hij probeert het gewoon met een simpel gesprekje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:32 schreef maaike1987 het volgende:
Versierblunder van zijn kant..
Jongen stapt op me af.. hoi ik ken jou ergens van..
ik zo o ja?
Ja jij werkt daar en daar..
Ik zo van dat klopt ja..
We hebben al eens eerder gesproken tijdens je werken, weet je dat niet meer?
Ik zo van nee weet ik niet meer
Hij: dan zal ik waarschijnlijk wel geen indruk hebben gemaakt
ik: Schiet in de lach en kom niet meer bij![]()
Ik: nee sorry denk niet dat je indruk hebt gemaakt![]()
tis niet zo slim om te zeggen dan heb ik waarschijnlijk geen indruk gemaakt.. dat vond ik de blunderquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat echt een blunder vind van hem, hij probeert het gewoon met een simpel gesprekje.
Dat het niet lukt is een tweede...
en nee ik ben hem niet![]()
vrouwen en humor...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tis niet zo slim om te zeggen dan heb ik waarschijnlijk geen indruk gemaakt.. dat vond ik de blunder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |