Ik blijf in zulk soort wedstrijden pleiten voor 3-4-3:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
Babel - Huntelaar - Leonardo dus, maar hoe verder?
Sneijder - Heitinga - Gabri
Emanuelson - Grygera - Stam - Ogararu
Stekelenburg
Ben er ook bang voor, zeker als we zondag niet weten te winnen, zoals vorig seizoen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het wordt weer aanmodderen tot de zomerstop denk ik.
Ziet er goed uit, maar Henk ten Cate durft dat zelfs tegen Willem II niet aan, dus zondag ook niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik blijf in zulk soort wedstrijden pleiten voor 3-4-3:
Babel - Huntelaar - Leo
---------- Perez ----------
Sneijder ---------- Gabri
--------- Heitinga --------
Grygera - Stam - Ogararu
------- Stekelenburg -----
Urby is dan wel het slachtoffer van dit systeem.
Utrecht uit, Praag uit en Espanyol thuis?Welke nog meer dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Toch aardig wat wedstrijden dit seizoen hoor.
Idd, het wordt weer gewoon wisselvallig. De ene week een gemakkelijke 3-0 overwinning, en daarna weer de deksel op je neus. Wellicht dat we nog de beker pakken, maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, zeker als we zondag niet weten te winnen, zoals vorig seizoen.
Klopt. Maar toch blijf ik dit de beste opstelling vinden in thuiswedstrijden tegen bijvoorbeeld ploegen als utrecht, Willem II en nec.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar Henk ten Cate durft dat zelfs tegen Willem II niet aan, dus zondag ook niet.
Heerenveen uit, feyenoord uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Utrecht uit, Praag uit en Espanyol thuis?Welke nog meer dan?
Chelsea heeft een goeie historie als een sub-topper niet veel meer dan Newcastle als je over historie praat bij toppers in Engeland dan heb je Liverpool en Man. Untd die allebei een geweldige historie hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:58 schreef mcyodogg het volgende:
Als we in 2002 hier over hetzelfde hadden gepraat, had hij dan Chelsea dan ook 'een op geld beruste club zonder historie' genoemd? Nee, geen roemrijke historie, maar het is wel een echte club, die al 98 jaar bestond voordat die Rus kwam.
PSV thuis, Heerenveen uitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Utrecht uit, Praag uit en Espanyol thuis?Welke nog meer dan?
Eerste worden we niet meer, dus dan maar tweede/derde/vierde/vijfde worden en daarna play-offs winnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, het wordt weer gewoon wisselvallig. De ene week een gemakkelijke 3-0 overwinning, en daarna weer de deksel op je neus. Wellicht dat we nog de beker pakken, maar dat is het dan ook.
en dan wél van Kopenhagen winnenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerste worden we niet meer, dus dan maar tweede/derde/vierde/vijfde worden en daarna play-offs winnen.
Perez hangend op links en de Mul gewoon op rechts volgens mijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heerenveen uit, feyenoord uit.
De Mul op rechts ja. Perez stond tegen feyenoord achter de spits. Op de 10 dus. Heerenveen weet ik 100% zeker dat het 4-4-2 was.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Perez hangend op links en de Mul gewoon op rechts volgens mij
Daarom zei ik ook volgens mij, wist het niet zeker.Maar dan hebben we dus utrecht, praag, espanyol en heerenveen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Mul op rechts ja. Perez stond tegen feyenoord achter de spits. Op de 10 dus. Heerenveen weet ik 100% zeker dat het 4-4-2 was.
En feyenoordquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook volgens mij, wist het niet zeker.Maar dan hebben we dus utrecht, praag, espanyol en heerenveen.
De Mul stond op rechts en Huntelaar centraal, links werd opengelaten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En feyenoord
Toen stonden Huntelaar en de Mul in de spits. Perez daarachter op 10. Sneijder op linkshalf, Gabri op rechtshalf en dan nog een verdedigende middenvelder (Maduro?).
Dus 4-4-2quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
De Mul stond op rechts en Huntelaar centraal, links werd opengelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |