Waar was de ben sait dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Zoiets
Ik ging met m'n voetbalteampje en we zaten in het kindervakHet enige wat je hoorde in het stadion was kinderstemmetjes die az, az, az! riepen.
En ik wilde niet meedoen![]()
maar ik heb een auto nodig. En die benzine hoef ik toch niet alleen te betalen want ik ga toch niet in m'n eentje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb tot aan vorig jaar elk weekend 15 euro betaald. En heb nu een weekend OV genomen omdat ik ook met de brommer en fiets naar school kan. En als je een rijbewijs hebt, een auto kunnen rijden met verzekering enzo. En dan die benzine op en neer. Dat zal omgerekend per wedstrijd ook wel zon 10-15 euro kosten denk ik.
Vincenzo Morabito is zijn zaakwaarnemer, maar hij is ook vertegenwoordiger van Juvequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of voor Arjen Robben én Salomon Kalou!![]()
Maar goed, geloof er niets van dat KJH een Italiaan als zaakwaarnemer heeft.
Ik denk dat Ajax daar dan niet mee akkoord gaat, die wil namelijk 20 miljoen, als Chelsea dat biedt, acht ik de kans groter dat hij naar Chelsea gaat. Al zou ik dat voor zijn carriere minder verstandig vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:30 schreef toma het volgende:
[..]
Vincenzo Morabito is zijn zaakwaarnemer, maar hij is ook vertegenwoordiger van JuveDus het zou vreemd zijn als hij niet naar Juve gaat.
Chelsea is net zo kut als AZ, een op geld beruste club die niet op historie is gebouwt zoals een club als Liverpool.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax daar dan niet mee akkoord gaat, die wil namelijk 20 miljoen, als Chelsea dat biedt, acht ik de kans groter dat hij naar Chelsea gaat. Al zou ik dat voor zijn carriere minder verstandig vinden.
Chelsea, daar wil je toch niet heen, neem ik aanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:17 schreef toma het volgende:
[b]
[..]
meerdere media melden dit.
Huntelaar past beter in Engeland dan in Italië. Misschien ruilen voor Shevchenko ?
In dat grote interview van het AD toen zei ie dat ie Chelsea vroeger een mooie club vond maar nu zijn ze veel te poenerigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Chelsea, daar wil je toch niet heen, neem ik aan
Ach flikker toch op als jij niet verder terug kan kijken dan 4 jaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
Chelsea is net zo kut als AZ, een op geld beruste club die niet op historie is gebouwt zoals een club als Liverpool.
Dat is waar, jammer dat je er een steenrijke rus voor nodig bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Suijk het volgende:
Je moet toch ergens beginnen met historie opbouwen?
Wel een echte club, geen roemrijke historie.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:58 schreef mcyodogg het volgende:
Als we in 2002 hier over hetzelfde hadden gepraat, had hij dan Chelsea dan ook 'een op geld beruste club zonder historie' genoemd? Nee, geen roemrijke historie, maar het is wel een echte club, die al 98 jaar bestond voordat die Rus kwam.
Geen idee wij spelen amper 4-4-2quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
Ok, OT: Het zou een goede stap zijn als Huntelaar ook goed in een 4-4-2 systeem kan renderen, maar dat weten jullie beter dan ik.
quote:Ten Cate: ‘Leonardo manifesteert zich goed bij Ajax’
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 19-jan 14:45
Op een combinatie van Veldbeemdgras (45 %), Engels raaigras (45 %) en Roodzwenkgras (10 %) zal Leonardo, Ajax’ enige nieuwe aankoop tot dusver deze transfermaand, zondag vermoedelijk zijn competitiedebuut maken tegen FC Utrecht. Trainer Henk ten Cate heeft altijd benadrukt, dat de dribbelsterke Braziliaan op alle aanvallende posities uit de voeten kan, maar afgaande op de training van vrijdag zal de Braziliaan zijn opwachting maken als rechtsbuiten, met Klaas-Jan Huntelaar naast zich in de spits en Ryan Babel op de andere vleugel.
Henk ten Cate: “Leonardo is een jongen die je niet vol moet stoppen met opdrachten. Je moet hem een beetje vrije rol geven. Dan speelt hij mensen uit, zet ploeggenoten vrij voor het doel, of hij scoort zelf. Tot nu toe heeft Leonardo een prima indruk op mij gemaakt. Hij is heel rustig, heel relaxed en in de groep praat hij mee over voetballen. Leonardo manifesteert zich wat dat betreft heel goed.”
Of een week vakantie (en een week op trainingskamp in Zuid-Afrika) voldoende is geweest om enigszins op adem te komen na de eerste seizoenshelft zal moeten blijken. “In principe is een week te weinig,” aldus ten Cate. “Maar het heeft ongetwijfeld heilzaam gewerkt.
“Als je de eerste helft van het seizoen analyseert en constateert, dat we een fase van vijf mindere weken hebben gekend, dan is dat te wijten aan een aantal oorzaken. Vormverlies, een hoop commotie rond Perez en Sneijder. En de vermoeidheid. Een enkeling heeft geloof ik 35 wedstrijden gespeeld, dat is heel veel. En op den duur gaat dat ten koste van het ritme van het spel. Dus daar kan ik niet tevreden over zijn. Maar ondanks alles hebben we ook progressie gemaakt dit seizoen, hebben we meer punten dan vorig jaar om deze tijd en we staan ook hoger op de ranglijst.”
Ten Cate beschikt voor de wedstrijd tegen FC Utrecht over een vrijwel fitte selectie, alleen derde doelman Kenneth Vermeer en de Spanjaard Roger zijn geblesseerd
Toch aardig wat wedstrijden dit seizoen hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geen idee wij spelen amper 4-4-2
Ik moet het nog maar zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een aanval met Leo, Huntelaar en Babel![]()
Het wordt weer aanmodderen tot de zomerstop denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
Babel - Huntelaar - Leonardo dus, maar hoe verder?
Sneijder - Heitinga - Gabri
Emanuelson - Grygera - Stam - Ogararu
Stekelenburg
AJAAAAAAAAAAAAAAAAXquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een aanval met Leo, Huntelaar en Babel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |