Het is natuurlijk ook een saai nummerquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding], hij stond niet in z'n fijne 50!
Nee, het nummer werd niet vaak gedraaid op de radio, kwam niet hoog in de hitlijsten etc. etc.
Die stond wel op teletekst, om 20:30...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Bij de NOS draaien ze ook overuren. *ZOJUIST* is het 18.00 uur-journaal pas afgelopen op NED1...
En over een paar minuten gaan ze door met het 20.00 uur-journaal.![]()
Ik hoop wel dat WIDM dan nog door gaat...
Da's een herhalingquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Bij de NOS draaien ze ook overuren. *ZOJUIST* is het 18.00 uur-journaal pas afgelopen op NED1...
Al zin in het Ekstra weekend? volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
The Hardest Part is *bijna* kapotgedraaid door 3FM.
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al zin in het Ekstra weekend? volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!
Er werd anders live gezegd 'over een paar minuten gaan we door met het 20 uur-journaal'. Kan dus ERG moeilijk dat dat een herhaling is lijkt me...quote:
Ik vond het tegenvallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
The Hardest Part is *bijna* kapotgedraaid door 3FM.
Dat werd dan er ff tussendoor gemonteerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er werd anders live gezegd 'over een paar minuten gaan we door met het 20 uur-journaal'. Kan dus ERG moeilijk dat dat een herhaling is lijkt me...
Ik heb ze nog niet echt goed beluisterd...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
*heeft even DWDD aan*
Ik ben zeker de enige die dat Malle Pietje en de bimbo`s ofzo niet leuk vind?
Ik heb ze live bij Giel gehoord, misschien vind ik het wat beter als ik eerst een fatsoenlijke studioversie hoor, maar daar vond ik ze echt he-le-maal niets...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet echt goed beluisterd...
Er stond eenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
Als ik nu in Hilversum zou zijn, zou ik dan ook in de studio mogen schuilen?
Ahaaaa, voor Rob! Dat wordt gegarandeerd een legendarische uitzendingquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaatquote:
Ik wil het wel uitleggen, maar er lezen minderjarigen meequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaat
Voor jullie een vraag.......quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaat
Daarvoor hebben ze nou de PM uitgevonden Roosjequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen, maar er lezen minderjarigen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |