Ik zal kijken of ik een ruggengraat en een paar ballen voor je kan scoren op eBay.quote:
Een deel van mij is ook wel oprecht nieuwsgierig naar zo'n meetquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een ruggengraat en een paar ballen voor je kan scoren op eBay.
Ik denk dat je vooral die ballen toch wel kunt gebruiken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een deel van mij is ook wel oprecht nieuwsgierig naar zo'n meet![]()
Bowlen gaat niet door he!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral die ballen toch wel kunt gebruiken.
Verkeerde ballen.quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
Ik schuif wel aan bij de gehaktballen.
Tienduizend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Ik zit nu in de club van duizend !
Dat bedoel ikquote:
Ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar op zich zou het wel handig zijn eens wat te horen over hoe laat en waar enzo.
oke dit is wat vast staat:quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar op zich zou het wel handig zijn eens wat te horen over hoe laat en waar enzo.
ja hoor, ik heb ook met eten voor 12 gereserveerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee, nouja ik kijk wel ff wat ik doe, of ik publiek ga spelen bij het laseren, of dat ik rond 17:15 me bij het restaurant ga verschansen samen met Lynx. Die kan toch nog wel mee?
Komt opeens heel ONZ aanschuiven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb ook met eten voor 12 gereserveerd
maar 't moet wel 'n beetje een SC meet blijven he...![]()
ik vind dat jij gewoon moet komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt opeens heel ONZ aanschuiven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |