Hoogmoed. Val.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef Silenus het volgende:
En dit slappe geouwehoer gaat dan nog een tweetal weken door. Ben benieuwd wanneer de eerste echt voetbalgerelateerde opmerking de lucht ingeslingerd wordt...![]()
Ik vind het wel mooi, weet toch wel dat we winnen. Gewoon een reguliere 3-0.
We zullen het zien. Er kan in twee weken nog veel veranderen, dus voorspellingen die nu al gedaan worden, neem ik niet serieus.quote:
Was al bezig het te veranderen, maar drukte eerst op "quote dit bericht" ipv "verander dit bericht".quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoogmoed. Kom op zeg, verkracht je eigen taal eens niet zo.
Ik zie niemand van ons zeggen dat we effe gaan winnen in de arena. Maar goed we zullen zien, ik verwacht er ieder geval niet veel van.quote:
Ik weet dat de verwachtingen erg hoog zijn bij ons, en bij jullie laag. Ik ga na de wedstrijd ook niet lopen kutten in deze of jullie topics, 'k weet dat het voor de échte Feyenoorders al erg genoeg is.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik zie niemand van ons zeggen dat we effe gaan winnen in de arena. Maar goed we zullen zien, ik verwacht er ieder geval niet veel van.
laten we het hopen, is het tenminste een spannende wedstrijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat Feyenoord er tegen Ajax ineens wél staat, dus niet zoals in de Kuip.
Ik heb toch liever dat Ajax de 10 -0 een keer haaltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laten we het hopen, is het tenminste een spannende wedstrijd![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
feyenoorders doe niet zo zielig.
Afstraffing ik voel het.
Knikkende knietjes in een bomvolle ArenA.
de arogantie wat die F'noorders hebben?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:18 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
![]()
Echt hé,
Ik heb er ook minder vertrouwen in dan een paar dagen geleden,maar toch!!
Ik hoop dat als ze een opleving hebben ,dat het tegen ajax is..
Alleen al om de arrogantie ...![]()
Hihi, zoek eerst eens op wat het is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
de arogantie wat die F'noorders hebben?
Ik hoop het, veegwedstrijden zijn ook weer een klassieker onwaardig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ben bang dat Feyenoord er tegen Ajax ineens wél staat, dus niet zoals in de Kuip.
feyenoord met een monsterscore vernederen vind ik veel leuker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. Zo'n overwinning als een paar jaar geleden in de kuip (2-3) zou het leukst zijn.
ja dat heb ik liever ook, en dan afmaken wat ze in de kuip niet lukte gewoon een 8-0 van makenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
feyenoord met een monsterscore vernederen vind ik veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |