als ajax moet, falen ze altijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat we nu met minstens 3 doelpunten verschil moeten winnen.
In de play-offs lukte het anders wel..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ajax moet, falen ze altijd![]()
die heb ik niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
In de play-offs lukte het anders wel..
Het kan jou misschien niet veel schelen, maar voor mij zijn dit de wedstrijden van het jaar. Verder zijn die play offs kut ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:17 schreef Backdoorman het volgende:
nogmaals who cares, het gaat enkel en alleen om de eerste plek en wat dat betreft ligt psv lichtjaren voor op zowel ajax als feyenoord. die steken er met kop en schouders bovenuit en is de enige echte overgebleven topclub van nederland en of je nou 3, 4 of 5 wordt in de stand: het gaat er pas om in de play-offs dus eigenlijk doet deze wedstrijd er niet eens toe...kutsysteem.
Ik heb de play offs wel geboycot. Maar de overwinningen bleven even lekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Boycot?
Maar werd 3-0 en 2-4 in Ajax' voordeel iig.
wtf ben jij voor rare neusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:23 schreef Cheiron het volgende:
Ja ja, je zult net zien dat Feyenoord er tegen Ajax op eens wel weer zin in heeft. Laten we eerlijk wezen, Utrecht kreeg wel een 100% kans of 2-3 tegen Ajax, en Feyenoord had ook best wat pech tegen NAC.
Ik vind het gevaarlijk om nu al van een overwinning uit te gaan.
Een dvd, wat moet je daar nou mee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Als we met 6-0 (of meer) winnen, dan vind ik dat Ajax niet kan achterblijven met een DVD.
tuurlijk die DVD komt er wel wel na de playoffsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Als we met 6-0 (of meer) winnen, dan vind ik dat Ajax niet kan achterblijven met een DVD.
playoffs fuck offquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk die DVD komt er wel wel na de playoffs
onee daar doet f'noord niet aan mee![]()
voor de CL plaats komt F'noord daar niet in aanmerking meerquote:
was er beide wedstrrijden, uitslag niet geteltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Boycot?
Maar werd 3-0 en 2-4 in Ajax' voordeel iig.
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef WEST het volgende:
[..]
voor de CL plaats komt F'noord daar niet in aanmerking meer
Hebben we de Feyenoorders dit seizoen toch nog een keer laten juichen, sympathiek hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagen![]()
Aardig van zequote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hebben we de Feyenoorders dit seizoen toch nog een keer laten juichen, sympathiek he
Moet je daar geen DVD van uitbrengen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig verneukte ajax nog de play-offs door niet te winnen van kopenhagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |