Is Ijshockey niet populair in bv. zwitserland of Italië? en dat combineren om de exploitatie rond te krijgen? Die bobo's of lobbyisten zouden, als ze het echt zouden willen, toch wel iets moeten kunnen bewerkstellingen. De baan van Davos, inzell of collalbo overdekken is waarschijnlijk geen optie omdat dan de charme van de plaatsjes verloren gaat met zo'n grote kapquote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja maar wie zou daar nog meer voor willen betalen behalve Nederland?
Ja, maar dat wordt weer zo'n semi-hoge baan, Inzell ligt op minder dan 700m hoogte; dan kun je nog steeds niet concurreren met Calgary en Salt Lake City. Het zou toch leuk zijn als we hier in Europa ook een baan op zo'n 1500m zouden hebben in Zwitserland of Oostenrijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:30 schreef IJsVogel het volgende:
In inzell komt een overdekte ijsbaan op wat hoogte. En verder kan je niet alle wedstrijden in europa houden, die blijf je ook in azie en noord amerika houden.
highest point: Haltiatunturi 1,328 mquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
In Finland wordt toch ook een baan gebouwd? Of is het daar niet hoog genoeg?
lol.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef Norrage het volgende:
Gewoon bovenop de mount everest een baantje maken. Pleur er wat extra zuurstof (of laat ze weken lang daar bivakkeren) in en wedden dat er een paar wereldrecords sneuvelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is misschien wel iets té hoog jaquote:Op maandag 5 maart 2007 22:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
lol.
Helaas zullen ze dat waarschijnlijk niet overleven. Al zullen sommige dat misschien niet eens zo erg vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soortgelijke ervaringen hebben mensen vaak in dit topic: Legendarische 101's van Teletekst - deel 3quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Sidekick het volgende:
Elke keer als dit topic hoog in MyAT staat verwacht ik weer mooie resultaten, verschuivingen in het klassement, of andersoort interessante feiten en statistieken. Ik raak behoorlijk teleurgesteld
Deze opmerking had ik niet van jou verwacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Sidekick het volgende:
. Ik raak behoorlijk teleurgesteld dat het alleen nog maar over ijsbanen gaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral bij Wüst en kramer worden de verwachtingen torenhoog opgeschroeft als we naar dit soort banen gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:22 schreef Wombcat het volgende:
Kramer ging uiteindelijk toch niet echt (veel) sneller in Calgary/SLC. Op de 5.000 meter althans.
Misschien dat er op de 10.000 meter nog iets rek in zit, maar dat zal toch ook wel lastig worden, vermoed ik.
zo blijf je uitkijken naar een volgend seizoenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Vooral bij Wüst en kramer worden de verwachtingen torenhoog opgeschroeft als we naar dit soort banen gaan.
De mooiste dromen zijn bedrogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet ze 3.57.77 schaatsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef sturky100 het volgende:
Maar Wüst moet vanavond natuurlijk wel even naar de 3e plaats op de kalender
vandeweek dacht ik nog dat ze naar de 2e plaats zou gaan(0.9punt)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moet ze 3.57.77 schaatsen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als Pechstein (of eventueel Groves) haar PR verbetert nog wat sneller. [afbeelding]
Precies, als ze hier nou alle wereldrecords zouden verpulveren, dan zou er de komende seizoenen ook niks meer zijn om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:11 schreef Hankster het volgende:
[..]
zo blijf je uitkijken naar een volgend seizoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop