Ja, nogal! En waarom ben jij geen Breda-topic-meubilair?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is maar saai he? In Breda.
Ik lees het altijd aandachtig! Of is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, nogal! En waarom ben jij geen Breda-topic-meubilair?
Als je niks tofs te melden hebt, vooruit dan maar!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik lees het altijd aandachtig! Of is dat niet genoeg?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:11 schreef veldmuis het volgende:
Een 0800-storminformatielijn geopend
Nederland
Wat ik begreep is dat het morgen overdag een stuk minder isquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat de treinen morgen ook niet volgens dienstregeling rijden.
Piepschuim?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven:
bomen om,
piepschuim in de straten
overal brandweer met alarm
vlaggenmasten afgeknapt
vlaggen liggen in de straten
Dat zou best een FOKker kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef PizzaSalami het volgende:
4e dode in Riel, brabant. Een fietser, hoogs waarschijnlijk door storm.
Meestal krijg je dan een hotel vergoed ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef Coastertommm het volgende:
Danm, stel dat je nu vastzit op Utrecht, of Amsterdam CS. Ik heb ook een keer zo'n grote chaos meegemaakt (seinstoring), maar toen gingen de treinen 's avonds nog wel rijden.. hier dus waarschijnlijk niet
Lekker als dat je huis isquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van de daken afgewaait, met het dakdek er nog op.
Niets te zien dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef broodmonkeh het volgende:
in heel hoek van holland zijn gloof ik de lantaarnpalen uit:D ziet er wel grappig uit
inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef AminBen het volgende:
Goede dag uit gekozen om me ziek te melden![]()
Jezus, die gele kikkers ook altijd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef xprotagonistx het volgende:
In 't Delftsche waait het ook. Bij 't elektrogebouw (EWI faculteit) waait het sowieso altijd, omdat dat ding 22 verdiepingen is en pal op de wind staat.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |