rotterdam-utrecht is normaal een traject van 40 min, dus zo hard zal ie niet gereden hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als hij echt zo hard ging was hij dom bezig.![]()
Hoeft niet op de A15 vanuit de botlek leek het wel nacht en kon je makkelijk vol gas rijden..quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als hij echt zo hard ging was hij dom bezig.![]()
nu weer wel ja.. poeh poeh.. wat een wind zeg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef Skwish het volgende:
[..]
En je zit nog achter je computer, zal wel meevallen dus
inderdaad ik zou niet graag in dat vliegtuig willen zitten hij kantelde bijna om naar achter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef Droopie het volgende:
RESPECT VOOR DE PILOTEN VAN VLIEGTUIGEN
net op ned1 een landend vliegtuig op schiphol, lijkt net of die met 20 km/ per uur komt aangevlogen en bijna terug de lucht in gaat. diep respect...weet ik eindelijk waar ze nodig voor zijn
Wat een onzin, wat had hij dan moeten doen? Zijn motor achterlaten en lopen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:26 schreef Skwish het volgende:
Motorrijden met dit weer. Wat een sjappie
![]()
Vetquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hele straat had het hier. (leyens)
valt nog wel mee he, alleen bij boszoom verkeershinder ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Hier in Rotterdam flinke windvlagen,en veel stoplichten werken niet.
Erasmusbrug kruising maasboulevaard is een zooitje.
Ben nu aan het meeluisteren op de radioscanner.
viel wel mee me downloads waren eindelijk op gang, nu moet alles weer opnieuw op gang komenquote:
bijvoorbeeld ja.. of ergens schuilen ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat had hij dan moeten doen? Zijn motor achterlaten en lopen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
viel wel mee me downloads waren eindelijk op gang, nu moet alles weer opnieuw op gang komen
Niet echt slim nee...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Een motorrijder bij Leersum
Hoe stom kun je ook zijn![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef Mvnl het volgende:
Ze blijven maar herhalen in t journaal, volgens mij zit die presentatrice haar tijd te doden omdat ze toch de trein naar huis niet kan nemen..
Of je rijdt gewoon voorzichtig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja.. of ergens schuilen ofzo
ik schijt in mn broek voor onweerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef Jodelaar het volgende:
Check die onweer ineens
[afbeelding]
whehe..quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef Mvnl het volgende:
Ze blijven maar herhalen in t journaal, volgens mij zit die presentatrice haar tijd te doden omdat ze toch de trein naar huis niet kan nemen..
Ja, dat had hij moeten doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat had hij dan moeten doen? Zijn motor achterlaten en lopen?
tss.. prutsers bij de NS kunnen ook nooit ergens iets aan doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef SoupNazi het volgende:
'De mensen begrijpen wel dat de NS hier niets aan kan doen.'
Ze konden minstens bij elke boom een mannetje neerzetten die de boom tegenhield!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef SoupNazi het volgende:
'De mensen begrijpen wel dat de NS hier niets aan kan doen.'
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt in mn broek voor onweer
Hevige onweer dan
Pics?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef Insomaniac het volgende:
Eerste voordeel van de storm, mn zusje komt lekker bij me slapen want die kan niet naar huis! Gezellig!.
dat was knullig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef teamlead het volgende:
"Een motorrijder is dodelijk getroffen door een boom. Ook hij kwam dus om"
joh... Dus je komt om als je dodelijk getroffen wordt?
uitleg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En we hebben er een natuurramp bij.. olievlek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |