meppel ook netquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
Hier in Emmen begonnen de lampen leuk te knipperen.
Ik hoop maar voor die gozer dat hij extra betaald wordt met dit weer. Risicogeld en zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef Schildpadje het volgende:
In Groningen waait het weer aardig, mijn gordijntjes binnen bewegen me iets te veel en de pizzabezorger (held!) verliest z'n bakkie met pizza's bijna
Das knap, dus jij woont ergens waar het later donker wordt dan in de rest van NL?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als ik donkere wolken zie verschijnen en daarachter nog een blauwe lucht dan is het nog niet donker aan het worden
Hier ook niet (NHN, Nuon)quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef SoupNazi het volgende:
Oost-Nederland heeft dus stroomproblemen, hier in het westen niet namelijk.
Uit rotterdam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn we weerrr
Jij dacht dat het overal tegelijk donker werd?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Das knap, dus jij woont ergens waar het later donker wordt dan in de rest van NL?
Als het goed is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Draait de storm nu straks naar een noord-wester?
Niet alle stroom voor een gebied gaat ook over één kabel volgens mij, dus er is altijd nog een andere route.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef Flyduck het volgende:
er zijn hoogspanningskabels omgegaan. bij zo een dip wordt het stroom denk ik omgeleid?
Met de trein? Auto?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:01 schreef dahei het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel meevallen?!... Ik ben om 11:00 van Den Haag naar Amersfoort gereden en om 16:30 weer terug. Wel harde wind, maar ook niet extreem...
Het verbaast me dat het nog bij 2 doden is gebleven, zeker met de situatie op de snelweg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
2 doden, 16 gewonden tot nu toe
Als ze al bezorgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
- Ga ik nu boodschappen doen en zelf door dit weer.
- Laat ik een pizza bezorgen
ben ik een bikkel of een klootzak dus
wat is er klootzak aan? je geeft met dit weer toch gewoon iets meer fooiquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
Jij denkt dat ze gewoon bezorgen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
Als dat gebeurt heb je geen stroom meer waarschijnlijk, net zoals de rest van Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef LoggedIn het volgende:
moet idd wel zeggen.. als we over een paar maanden weer storm hebben en ze zeggen 'het overtreft mogelijk de storm van 18-01', dat ik dan echt geen id meer zal hebben waar het over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |