abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45479175
quote:
Theo Sanders uit Tilburg, van origine grafisch vormgever en heftig transpirateur, vond een gat in de markt: inlegkruisjes tegen zwetende oksels. Sinds november importeert hij Sweatex vanuit India naar Nederland. De dozen zijn niet aan te slepen.

Hoe bent u op het idee van een inlegkruisje tegen zwetende oksels gekomen?

“Ik ben zelf ‘patiënt’. Er kan geen deodorant tegen op bij mij. Toen ik aantal jaren geleden een advertentie zag van een deodorantmerk met daarop een heftig zwetende bondscoach na een verloren wedstrijd, ben ik echt met mijn idee aan de slag gegaan. Ik ben gaan knutselen met inlegkruisjes. Ik heb net zolang zitten knippen totdat ze de juiste vorm hadden. Maar toen ik de databases van octrooibureaus raadpleegde, bleek het product al te bestaan. Het wordt in India gemaakt. Toen heb ik besloten om het naar Europa te halen. Mensen in India schijnen heel erg veel te zweten. Zoals je hier Belgenmoppen hebt, gaan er in het Oosten heel veel moppen over het transpireren van Indiërs.”

Zijn wij een zweterig volk?
,,We verkopen nu alleen nog maar via internet en het loopt verschrikkelijk goed. Mensen beginnen aarzelend met één pakje, om vervolgens dozen vol bij te bestellen. De aantallen zijn niet meer in duizenden uit te drukken. En dan moet de officiële introductie nog komen op de Huishoudbeurs. Ik ben nog in onderhandeling met winkelketens.”

Welke zweters zouden voor uw bedrijf een goed uithangbord zijn?
,,De Lama’s van BNN. Die zweten echt verschrikkelijk erg. En ook bij Sterren Dansen op het IJs was het wel heel extreem. Toen ik dat zag, dacht ik: hier had ik goede zaken kunnen doen. In het algemeen hebben veel mensen op televisie last van zweetplekken.”

Helpt de Sweatex ook tegen de geur van zweet?
“Het is heel licht geparfumeerd en het ruikt heel erg fris. Sommige mensen zweten wel zo erg, dat de Sweatex op een gegeven moment verzadigd is en het langs de randjes lekt. Dan is het tijd voor een verschoning.”

Waarom denkt u dat Sweatex een succes wordt?
,,Hoewel zweet een belangrijke lichaamseigenschap is omdat het je lichaamstemperatuur reguleert., komen zweetplekken niet altijd goed uit in het sociale verkeer. Zelf hield ik heel vaak op recepties mijn jasje aan, ook al had ik het veel te heet. Nu is dat niet meer nodig dankzij Sweatex. Veel mensen hebben er maar op bepaalde momenten last van, bijvoorbeeld als ze gaan solliciteren. Dan is het niet prettig als je plekken op je kleding hebt. Ook wordt ons product veel besteld door jongeren, die graag uitgaan en er fris willen uitzien.''
bron

Handig zeg. Daarnaast is het denk ik zo beter en gezonder dan een deo met aluminium deeltjes die ervoor zorgen dat er geen zweet wordt doorgelaten.
pi_45479367
Dat is zo gek nog niet, heb je ook geen vieze gele plekken meer in je kleding...

http://www.sweatex.nl/
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45479576
Geen gek idee !
pi_45479648
"Zelfklevende okselinleggers"

pi_45479768
¤ 2,95 per tien en nu tijdelijk zolang de voorraad strekt met een kortingsbon voor de huishoudbeurs.

Die dingen moet je gewoon kunnen kopen bij de drogist.
pi_45480252
Het klinkt wel oke, maar ik vraag me af of je het niet ziet zitten onder lichte kleding en strakke kleding. Dat is natuurlijk helemaal niks .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 januari 2007 @ 17:57:47 #7
22592 crew  Ole
pi_45480359
Had het al eens gezien bij een programma over uitvinders idd. Maar goed idee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_45480673
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef Elefes het volgende:
Het klinkt wel oke, maar ik vraag me af of je het niet ziet zitten onder lichte kleding en strakke kleding. Dat is natuurlijk helemaal niks .
Maar dan kan je anti-transparant gebruiken.
pi_45481033
Ik vind het wel een goede uitvinding Alleen vraag ik me af of je dat niet ziet zitten in blousjes, heb je ineens zo`n harde schijf in je blouse die niet meewappert met de rest
Saartje
pi_45481130
Mannen die dit gebruiken zijn gay
pi_45481157
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef DonSauza het volgende:
Maar wel zonder vieze zweetplekken...
pi_45482208
quote:
Nee.
pi_45485792
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef schatje het volgende:
¤ 2,95 per tien en nu tijdelijk zolang de voorraad strekt met een kortingsbon voor de huishoudbeurs.

Die dingen moet je gewoon kunnen kopen bij de drogist.
Inlegkruisjes krijg je er 50 voor die prijs!
Ok, de vorm is ietsje anders, maar 't zal toch wel werken?
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 12:38:08 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45503194
ik vind het ook wel erg aan de prijs
dat moet toch goedkoper kunnen? of de importeur wil snel rijk zijn
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 12:39:03 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45503221
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

en als je ze onder een naaimachine doorhaald, kan je ze ook nog in model maken
pi_45503361
ook voor kontzweet geschikt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 12:44:46 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45503396
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Beach het volgende:
ook voor kontzweet geschikt?
daar heb je dan die inlegkruisjes weer voor
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:52:26 #19
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_45503684
quote:
er zijn van die types die eigenlijk een M moeten dragen, maar dan een S dragen zodat ze hun lichaam meer kunnen laten zien...terwijl ze zweten als een fking otter.
voor die types is dit werkelijk een uitkomst aangezien dit product past in hun metroman lifestylo,...jeweets

ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_45504289
quote:
Ik heb een collega gehad die zo erg zweette dat hij om 11 uur 's ochtends al van die natte plekken onder z'n oksels had van 20 cm doorsnede. Zag er niet fraai uit op z'n overhemd. Ik denk dat die man dit best een interesant product vind, heeft weinig met gay te maken. Je zal maar met die zweetplekken in je overhemd moeten rondlopen elke dag.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45505521
Jeetje, dat lijkt me wel handig zeg. Ik zweet niet overmatig ofzo, maar de bedrijfskleding van het bedrijf waar ik werk is best felgekleurd en dus zie je het minste druppeltje al zitten. Bovendien gaat het verkleuren als het zweet in de stof komt, mijn shirts die ik in de zomer aanhad kan ik nu alleen nog maar onder een jasje dragen. Ik denk dat ik ze maar ga bestellen om te proberen! Alleen dat praatje dat je er geen deo bij hoeft te gebruiken ga ik maar even negeren, deodorant is ook gewoon voor een fris gevoel, naar mijn idee
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:33 #22
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45505615
Ik zie mezelf nog niet met inlegkruisjes in m'n oksels lopen heur
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_45505658
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik zie mezelf nog niet met inlegkruisjes in m'n oksels lopen heur
Wat vind je er zo raar aan dan?
pi_45505741
Dat is er nog niet was, erg evident idee.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:37:45 #25
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_45516458
Scoor je een dame in de club
Doe je je kleren uit bij haar of jouw thuis
afknapper?!?! lichtelijk denk ik!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_45516502
Dit is echt voor zware kneuzen
pi_45516505
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:37 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Leuk voor de vrouwen, pikken ze een man op ini de club.. samen naar huis... doet ie zijn kleren uit.

Dit dat onder zijn oksels..... afknapper?!?! lichtelijk denk ik!
Nee, want enorme superzweetplekken op een shirt, dàt is aantrekkelijk.
pi_45517912
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:37 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Scoor je een dame in de club
Doe je je kleren uit bij haar of jouw thuis
afknapper?!?! lichtelijk denk ik!
Dan doe net als de dames doen...
Even een rondje toilet...
pi_45518055
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dan doe net als de dames doen...
Even een rondje toilet...
*roetjs*
*roetjs*

...and you're good to go
pi_45518206
YEAH! <------ Oh kijk, zonder zweetplekken!
pi_45518394
Zeg, als er veel animo is, kunnen we dan niet een soort "Superzweetpads-inkoopactie" gaan organiseren? Ik vind 2,50 verzendkosten nogal wat voor iets wat 2.95 kost.

Zweters verenigt u!
pi_45518542
Count me in!
pi_45530617
Die inlegkruisjes: Nee
Syneo 5: Ja
pi_45530673
gewoon goed wassen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:00:58 #35
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_45530815
inlegkruisjes tegen zweten

gebruik dan gewoon odorex extra dry... kost evenveel en kan je superlang mee doen.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_45530839
Syneo5 of Odorex Extra Dry lijkt me een handigere optie, dan heb je ook geen zweetvlekken meer.
pi_45531830
Inlegkruisjes en maandverband kun je op vele manieren gebruiken; mijn moeder plakte vroeger al het dikke maandverband uit die tijd (jaren 70) tegen de rugzakschouderbanden die in je schouders priemden.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:45:20 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45531877
Kan je als je erg zweet geen washandje of deodoekjes meenemen?
Zo'n inleggertje lijkt me net erg comfortabel. Het lijkt me ook niet ondenkbaar (en heel genant) om er eentje te verliezen.
pi_45531962
Op zich goed idee, alleen is het de vraag hoe opvallend het zit en hoe goed het blijft zitten enz.
pi_45532120
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

je hebt van die superdunne alldays inlegdingen, kosten ook niet zoveel en die knip je dan in tweetjes en dan bereik je hetzelfde resultaat denk ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_45532435
In de theaterwereld e.d. plakken ze ook inlegkruisjes in de oksels van waardevolle/unieke kostuums, werkt prima. Ik vind die sweatex dus wel slim bedacht maar onnodig duur want het functioneert niet beter of slechter dan een gewoon inlegkruisje, het klinkt alleen wat frisser. Goede marketingtruc.
Ik zoek niet, ik vind.
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 14:14:13 #42
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45532439
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef timmeeeh het volgende:
inlegkruisjes tegen zweten

gebruik dan gewoon odorex extra dry... kost evenveel en kan je superlang mee doen.
weet je wel wat voor vlekken die zooi in je kleding achterlaat?
pi_45534028
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Dat moet je ook savonds doen voordat je naar bed gaat en geen kleding aan hebt die daar tegen aan zit.
pi_45538491
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Syneo5 werkt nog beter en laat absoluut geen vlekken achter.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:56:45 #45
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45541459
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:45 schreef Aventura het volgende:
Kan je als je erg zweet geen washandje of deodoekjes meenemen?
Zo'n inleggertje lijkt me net erg comfortabel. Het lijkt me ook niet ondenkbaar (en heel genant) om er eentje te verliezen.
En bij spaghettitopjes heb je er ook niet zoveel aan .

Ik zweer bij Syneo 5, die Isegrim ook noemt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:22:21 #46
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45542467
Al die mensen die roepen dat het gay is weten helemaal niet dat het voor veel mensen een echt probleem is. Er zijn echt mensen die zweten alsof hun leven ervanaf hangt. Ze kunnen er niets aan doen. Vroeger was dat niet zo'n probleem, maar tegenwoordig wel. Mensen verliezen sociale contacten, voelen zich niet lekker, worden met de nek aan gekeken, dat soort werk.

Ik heb er ook een tijdje last van gehad, echt van die grote plakkaten onder mijn armen zonder dat ik ook maar iets gedaan had. Gelukkig ging het weer over na een tijdje, maar ik kan me indenken dat als je hiermee moet leven dat 't echt geen pretje is! Daarnaast kun je elke week nieuwe kleren kopen omdat je je kleren weg kunt smijten door de zweet uitslag.

Ik denk dat dit product juis voor die mensen is, en niet voor de snelle jongen die even zijn zweetplekken weg wil werken in de disco! In de pubertijd kun je juist veel last krijgen van overmatig zweten, en dat is juist dan echt geen pretje!

Dus denk eens eerst na als je zo'n onzinnige reacties plaatst of ga naar de creché terug!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_46012131
Ik dacht wat hebben ze nu weer in mn tasje gestopt toen ik wat gekocht had bij de etos, bleken het dus van die OXL pads te zijn, dus als je wilt proberen moet je ff iets kopen bij de etos

Het lijkt mij trouwens voor mannen praktischer dan voor vrouwen, die vaker strakke kleding dragen, want volgens mij hoef je het niet aan te doen onder een strak wit shirt hoor..
know'm sayin?
word? word.
pi_46159220
Hmm...dat spul moet echt veeeeel goedkoper gemaakt kunnen worden. Hij kan er veel voor vragen omdat het nog relatief apart is.
Als er meer bedrijven mee komen zal het wel gaan dalen. Ik zou t wel erg fijn vinden met lichte overhemden. Misschien zomers vanwege zweetplekken, maar sowieso als je al weinig zweet worden na een tijdje de oksels van je overhemd geel... en ik kan mijn overhemden ook niet op 60 graden wassen... Dussss ff wachten Of ff checken waar in India dat hij het haalt. Het zal daar waarschijnlijk nog geen 10% kosten van wat hij er hier voor vraagt....
Da gao nie nou!
pi_46159249
Ruk....gewoon bij http://www.sweatex.com/ dus...
Da gao nie nou!
pi_46225755
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:27:26 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_46229764
heb ze laatst ook x gekocht, voor uitgaan bijv.

MAar die krengen zijn nog best lastig op de goede plaatst aan te brengen in een (strak) t-shirt.... is ff prutsen... opzich helpt 't wel wat, maar ziet er mooier en makkelijker uit dan 't in de praktijk werkt
Haleloeja
pi_46338894
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:16 schreef Gelderland het volgende:
heb ze laatst ook x gekocht, voor uitgaan bijv.

MAar die krengen zijn nog best lastig op de goede plaatst aan te brengen in een (strak) t-shirt.... is ff prutsen... opzich helpt 't wel wat, maar ziet er mooier en makkelijker uit dan 't in de praktijk werkt
foto?
pi_46442824
Mij lijkt het wel handig... Als je allergisch bent voor deo bijvoorbeeld Ik zou het wel eens willen proberen.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:25:10 #54
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_50246732
Gebruik gewoon tena-lady mini plus,. knip ze doormidden en perfecte zweetopvanger.

4 euro voor 16 stuks=16 keer gebruiken is niet echt duur
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_50251470
Gaap koop gewoon syneo 5. 1x in de 5 dagen opspuiten en je zweet geen druppel meer.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 09:49:20 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50262520
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 18:25 schreef Alessandro het volgende:
Gebruik gewoon tena-lady mini plus,. knip ze doormidden en perfecte zweetopvanger.

4 euro voor 16 stuks=16 keer gebruiken is niet echt duur
Hoe leg je het uit als zo'n ding uit je overhemd valt?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:50:08 #57
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_50272804
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 09:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hoe leg je het uit als zo'n ding uit je overhemd valt?
Dan ben je genaaid . MAar ze plakken goed en zuigen heel veel zweet op Bestel ze anders op drogisterij.nl als je ze niet zelf durft te halen(ze zijn daar wel een euro duurder geloof ik)
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')