quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:37 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, quote nog even mijn rare gedachtenkronkels
Maarrrr McDreamy heh,sooooowwww. En ik die serie maar boycotten omdat ik dacht dat het stom was!
![]()
Heb ik datquote:
ik vond het echt zo belachelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Evenstar ze zouden die vrouw in een heftige storm aan een paal moeten binden. Wat een truttekop zeg
Het was rond 5 uur prachtig helder blauw, maar de lucht is nu in een paar minuten tijd weer aardedonker geworden dus ik denk dat die tweede piek nu hier is. En dat terwijl Slaapvriendje nog even snel naar de supermarkt heen en weer is om avondeten te halenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef poemojn het volgende:
Hier waait 't nu even weer wat minder maar er schijnt vanavond een tweede piek te komen..
waar ?!?! hier alleen rukwindenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:46 schreef Syrena het volgende:
Het begint hier ook. Keihard waaien, ik hoor dingen langssuizen en buiten mensen gillen![]()
't Bedrijf waar ik in dienst ben, zit inderdaad in Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef m@x het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook in R'dam werkt Yoni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |