Nou zeg, daar rijden er namelijk wel treinen en bestaat er geen verkeersdrukte!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Je zou maar in dat stukje met 5 zitten, dan heb je wel mazzel.
Dan kan je tenminste veilig over straat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nou zeg, daar rijden er namelijk wel treinen en bestaat er geen verkeersdrukte!![]()
![]()
duur geintjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef Lariekoek het volgende:
Problemen op Schiphol.
Een containerschip wat zinkt bij England...
Er komt al weer wat aan hoor, het word in de verte alweer donker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even naar de stad, het is droog..
Is hij door je raam gekomen dat hij nu binnen ligt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:20 schreef Impry het volgende:
Vloog hier net een bovenkant van lantaarnpaal door de straat, ligt hier nu binnen, echt groot die dingen
Boom bij de buurvrouw beweegt enorm, metertje van haar huis hangt hij soms en de grond heeft wel een 20/30 cm speling.
Stuk of 15 dakpannen van 't dak gewaaid, stoeltjes in de tuin omver en wat takken in de tuin. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen.
ook zeer apart idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Windkracht 9 in Eindhoven! Dat hebben we nog nooit gehad geloof ik.
Vast van die dakplaten die wegwaaien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
duur geintje
en wat voor problemen op spl dan?
Dat is hier in Amersfoortquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Windkracht 9 in Eindhoven! Dat hebben we nog nooit gehad geloof ik.
Avondquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er komt al weer wat aan hoor, het word in de verte alweer donker.![]()
Dat is wel vaker rond deze tijdquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er komt al weer wat aan hoor, het word in de verte alweer donker.![]()
Only time will tell.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Sirolf het volgende:
En wie weet wat ons allemaal nog staat te wachten...
Ik was ook net op tijd weg uit Rotterdam.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Sirolf het volgende:
Pff... ik ben blij dat ik om 2 uur al uit Leiden weg kon, al moest ik toen ook al omreizen via Hoofddorp om in Haarlem terecht te komen. Als ik dat nu nog zou moeten doen had ik denk ik de bus gepakt of naar familie gegaan...
En wie weet wat ons allemaal nog staat te wachten...
Goh, jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:24 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat is wel vaker rond deze tijd![]()
Ja ik weet niet wat dat precies is, is van me pa of van me buurman ofzoquote:
Op de plek waar de zon onder gaat is het donkerder dan bij mij voor de flat, gaat niet helemaal op dus.quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat precies is, is van me pa of van me buurman ofzoIk weet ook echt niet wat me pa er mee moet, staat er al een paar jaar.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Againzender het volgende:
Seasamstraat verval??? stelletje hufters!!
net zag ik wel onweer, niet zo heel heftig maar tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef no1uknow het volgende:
Jammer dat er geen onweer bij zit.
tis wel iets voor in een studentenkamerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat precies is, is van me pa of van me buurman ofzoIk weet ook echt niet wat me pa er mee moet, staat er al een paar jaar.
Ik ben pas een uurtje thuis jammer genoeg, heb de hele dag in Rdam gezeten, ook leuke dingen gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Jodelaar het volgende:
vanmiddag wel in Zoetermeer hoor, ging best hevig te keer ook.
Ja dat wel ja, ik zal t nog is navragen als mn pa thuiskomtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tis wel iets voor in een studentenkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |