Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Mooie zonsondergang gezien in Lelystad... niets aan het handje dus hier...![]()
niet meer...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
is het altijd alquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:56 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Kom net van Utrecht CS wat een onmetelijke chaos daar zeg
Is niet slim neequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
TVP! Is het slim om naar buiten te gaan vanavond of echt heel erg dom dat ik gewond kan raken?
wat denk je zelf?? lijkt mij niet zo slim hequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
TVP! Is het slim om naar buiten te gaan vanavond of echt heel erg dom dat ik gewond kan raken?
zo nu en dan een windvlaag, maar er staan daar veel glazen platen, en ze waren er ook aan het werkquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:56 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar nog wel meeviel?
Gewoon lekker binnen blijven zitten nuquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
t was inderdaad lekker rustig hier...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Als je het ongeluk hebt dat je een boom op je donder krijgt kan je inderdaad een enkeltje ziekenhuis krijgen, maar ook een rondvliegende tak of iets dergelijks lijkt me niet fijn. Die waarschuwing is er niet voor niets lijkt me.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, was al een uurtje of zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef Xonide het volgende:
BRAN PSTATION NS ALMERE CENTRAAL SPOOR ALMERE ALMERE STORMSCHADE (Grip: grip,3) ivm ontruiming
Almere cs ook plat? ik zie hier (lelystad) nog wel treinen die kant op gaan, vreemde zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |