gaat wel rap inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
yup
hier in valkenswaard regende het flink net
nu weer droog
als er geen sneeuw valt, of bijna niets, dan wordt het zeker geen -8, want dat is vast berekend op een wit laagje. Maakt het wel spannend, de eerste sneeuw van het seizoen tegen het eind van Januari.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:22 schreef 61neorej het volgende:
Klopt het moet precies goed vallen. Iets te ver naar het oosten en het regent overal, iets te ver naar het westen en het blijft gewoon droog.
Deze run laat overigens wel een dekje ontstaan gezien de minima die de nacht hierop tot -8 gaan in het binnenland.
L1.nlquote:In Hunsel is vanmiddag een vrouw uit Den Bosch gewond geraakt toen haar auto van de snelweg afwaaide. De auto kwam naast de berm van de A2 in een sloot terecht.
De vrouw zat bekneld in haar auto en moest door de brandweer bevrijd worden. Ze is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Precies! Toch ziet het er leuk uitquote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is 5 cm sneeuw, maar 1 uurtje wind uit het westen en het is +7 en het regent.
Kom je thuis van een dagje toeren, zie je dit op NU.nl staan. Je loopt naar buiten en verdikke, dat ding is echt van je aanhangwagen af gevallen.quote:Een witte badkuip was zaterdag de veroorzaker van een groot verkeersongeval op de snelweg A27 ter hoogte van Hank. Bij het ongeluk waren zeven auto's betrokken. Dat maakte de politie zondag bekend.
De badkuip sloeg vermoedelijk door de harde wind los van een aanhangwagen. Automobilisten moesten uitwijkmanoeuvres maken om een aanrijding met het witte gevaarte te voorkomen. Het bad spatte op het wegdek kapot, waarna vier auto's werden geraakt door rondvliegende brokstukken. Drie andere voertuigen botsten op elkaar.
Bij het ongeval raakte niemand gewond. De eigenaar van de badkuip is nog onbekend.
Daarom heb ik er maar een topic over geopend.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:16 schreef addie het volgende:
Overigens denk ik dat je wel iets eerder merkt dat je je badkuip kwijt bent
da's offtopic hier hequote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef addie het volgende:
maar zoals ik in je topic al zei: je zult er maar 1 op je af zien komen met die snelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |