Dat tocht zo met dit weer..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Een maillotWat is er mis met stay ups?
Zeggen dat je een 'Jezebel' bent en dan ontkennen. Wat willen vrouwen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt die naam vandaan. Camwhore is echter volgens mij meer van toepassing vandaag de dag.
Nee, dat is dit:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Zijn dit de vruchten van Emancipatie?
En dat is erg omdat ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
Vrij lastig. Ik dacht, laat ik niet te lang doen, want dan vang je zoveel wind, maar nu loop ik de helft van de tijd in mijn blote bips
Op zich niet zo heel erg. Ik heb gemerkt dat ik er erg populair mee werd. Misschien dat ik volgende week niet eens meer een rok aandoe.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:27 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Op zich niet zo heel erg. Ik heb gemerkt dat ik er erg populair mee werd. Misschien dat ik volgende week niet eens meer een rok aandoe.
Op zich niet zo heel erg. Ik heb gemerkt dat ik er erg populair mee werd. Misschien dat ik volgende week niet eens meer een rok aandoe.
[..]
Houd je smoel danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef xxjosjex het volgende:
Geen mening
Ik weet nie` maar volgens mij ging `t over rokken en dit weer .........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Berenanus het volgende:
roken en dit weer is idd kut, koude klauwen van het shagjes daaien en je vuur wilt niet aan
al 1 sigaret overgeslagen, zze moeten maar eens rokers hokjes bouwen hiero
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |