slipjes zijn idd passe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
Vrij lastig. Ik dacht, laat ik niet te lang doen, want dan vang je zoveel wind, maar nu loop ik de helft van de tijd in mijn blote bips
* Fobo checkt *quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
maar nu loop ik de helft van de tijd in mijn blote bips
Ach jij cynicus jij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef Bolter het volgende:
aandachts-topic.
Is inderdaad een zware opgave om daar vanochtend al over na te hebben gedacht, of ben je in die rok gedwongen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
Vrij lastig. Ik dacht, laat ik niet te lang doen, want dan vang je zoveel wind, maar nu loop ik de helft van de tijd in mijn blote bips
Yes, but not that cold piece hanging outside all day...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:45 schreef Jezebel het volgende:
[..]
-=| I know you want a piece of my ass |=-
Ja. Maar niet met iedereenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Alle meisjes die met dit weer een rokje dragen willen neuken !
Mijn M&F slit string is mooierquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:47 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk!
Kijk heeft ook een string aan.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Is inderdaad een zware opgave om daar vanochtend al over na te hebben gedacht, of ben je in die rok gedwongen?![]()
jaa dat is zóóó irritant!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Jezebel het volgende:
Da's net het hele puntDe onderzoom bevind zich de helft van de tijd rond mijn navel.
Whehe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef centenbakkie het volgende:
laat je rok maar waaien de wind kan je toch niet naaien
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef UnrealMarc het volgende:
pics?
over je maillotquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:44 schreef Principessa het volgende:
Ja! Ik had ook zo'n waairok aan vandaag! Gelukkig had ik ook mijn grote blauwe onderbroek over mijn maillot getrokken!![]()
service van de zaak:quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef RainofDeath het volgende:
Wij, als mannelijke leden van Fok! willen een foto.
Dat zijn stevige billen.quote:
Maikuul zegt waar het op slaat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Alle meisjes die met dit weer een rokje dragen willen neuken !
Een maillotquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:44 schreef Principessa het volgende:
Ja! Ik had ook zo'n waairok aan vandaag! Gelukkig had ik ook mijn grote blauwe onderbroek over mijn maillot getrokken!![]()
wat zijn stay up nou weer?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Een maillotWat is er mis met stay ups?
wel goedquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef Mirage het volgende:
de mijne is zo kort dat ie niet op kan waaien
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef master_X het volgende:
[..]
lekker user he zie haar fotoboek![]()
Ben jij van dat dagboek?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:15 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik vind ook beetje ''te'' koud
dan wil ik die ook welzien;)quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
ik had anders wel de geile kale snee van ts willen zien.
Had gekund als je op de juiste plek had gelopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
ik had anders wel de geile kale snee van ts willen zien.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
wil je zo langs me huis lopen ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:32 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Had gekund als je op de juiste plek had gelopen
i always miss the fucking action because of fok!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:32 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Had gekund als je op de juiste plek had gelopen
En voor de derde keer zo'n plaatje (en de tweede keer dít plaatje) voegt wat precies toe?quote:
Life sucks, but so do Iquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
i always miss the fucking action because of fok!
Je valt in herhalingen. Stotter je ook? Doet ook al niks voor me, sorryquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:38 schreef Pumatje het volgende:
ach je bent gewoon zo'n mokkel dat een intressant topic opent om ATTENTION
toch hoop ik ooit een keer je snee te mogen bewonderen met mijn tong.quote:
Blijf dan gewoon weg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef Pumatje het volgende:
praat tegen me wanneer je boeiende topics opent die niet vragen om aandacht aub
Jij laat er ook geen gras overheen groeien, hè?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toch hoop ik ooit een keer je snee te mogen bewonderen met mijn tong.
ga ik te snel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras overheen groeien, hè?
grasmaaier lenen ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras overheen groeien, hè?
Lieverd, nog nooit een echte vrouw van dichtbij gezienquote:
dat is ook geen erectie-opwekkend antwoordquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is ook geen erectie-opwekkend antwoord![]()
dat wel, maar die heeftd abn vast geen Stay up's ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Lieverd, nog nooit een echte vrouw van dichtbij gezien
Jammer voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef gateway het volgende:
[..]
dat wel, maar die heeftd abn vast geen Stay up's ?
Ik dacht al, waar komt die naam vandaan. Camwhore is echter volgens mij meer van toepassing vandaag de dag.quote:The name Jezebel has come down through the centuries to be used as a general name for all wicked women. Jezebel is portrayed in modern usage as a controlling whore in such phrases as "painted Jezebel."
ja langzaam pompen kan ook fijn zijn. verder roep je natuurlijk: "zoalshetis, doe met me wat je wilt!".quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Jezebel het volgende:
[..]
sorry.
Eh...
'Je kan niet snel genoeg gaan, als je het maar langzaam doet.'
Zoiets?
'Maak me gek'quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja langzaam pompen kan ook fijn zijn. verder roep je natuurlijk: "zoalshetis, doe met me wat je wilt!".
toch?
que?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Pumatje het volgende:
Net een cervelaat worstje
'nattig' aan het worden?quote:
nee jij bent leuker om te zien. zeker vanaf 5 centimeter afstand.quote:
Ik heb nog gelijk ook. Want ben ik toch goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef Stekelbees het volgende:
Ik denk, ik verlicht de foto even wat, zodat de mensen zonder TFT schermen enzo het ook gewoon goed kunnen zien.
[afbeelding]
Bij deze.
quote:
OEH, tijdje geleden dat ik een pussy werd genoemdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude. bit of fun with a lonely pussy...
Pussy Galore.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:46 schreef Jezebel het volgende:
[..]
OEH, tijdje geleden dat ik een pussy werd genoemd![]()
En ik ben lonely by choice, bij de weg![]()
foto?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
Ja, ik loop vaker mijn eigen billen te fotograferenquote:
je bent geil he?quote:
weet je hoe lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ja, ik loop vaker mijn eigen billen te fotograferen
Nou ja, dat heb ik weleens gedaan voor de spiegel, maar niet op straat
stuur die maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ja, ik loop vaker mijn eigen billen te fotograferen
Nou ja, dat heb ik weleens gedaan voor de spiegel, maar niet op straat
milfquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:57 schreef Jezebel het volgende:
[..]
B'tje hitsig. Nog niet echt geil.
Je bent krols.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:57 schreef Jezebel het volgende:
[..]
voel eens... je bent rete geil.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:57 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Leuk meisje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef Stekelbees het volgende:
Ik denk, ik verlicht de foto even wat, zodat de mensen zonder TFT schermen enzo het ook gewoon goed kunnen zien.
[afbeelding]
Bij deze.
Jij hebt mij nog niet retegeil meegemaakt, honeyquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voel eens... je bent rete geil.
Heb je haar vergeleken met Jenifuuuuuuuuur?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Heeft al menig penis in haar mond en vagina gehad
Je bent hem gewoon aan het opgeilenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:00 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog niet retegeil meegemaakt, honey![]()
Opletten voor aquaplanning!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:57 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ach jochie... ben je aan het projecteren?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
De aandacht die je nu krijgt maakt je zeker helemaal warm van binnen, het doet al dat geestelijke pijn en leed dat je vroeger hebt meegemaakt vergeten.
Met mijn beamer die ook al Queen_Bee aardig had belicht. Lees jij wel eens sigs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ach jochie... ben je aan het projecteren?
Ja. Van interessante users. Maar vertel me, wat staat er voor schokkends in jouw sig wat ik derhalve moet missen?quote:
Heb je mijne al eens gelezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ja. Van interessante users. Maar vertel me, wat staat er voor schokkends in jouw sig wat ik derhalve moet missen?
Het Bitch Beating gedeelte. En mijn eerste TTT. Queen_Bee moest er ook om lachen, dus jij zult het ook wel leuk vinden. Maar ik heb gewoon iets tegen camwhores, zie Duits meisje maakte 'seksfoto's' zelfquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Ja. Van interessante users. Maar vertel me, wat staat er voor schokkends in jouw sig wat ik derhalve moet missen?
haar schaamllippen raken opgezwollen. serious.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je bent hem gewoon aan het opgeilen
De aandacht die je nu krijgt maakt je zeker helemaal warm van binnen, het doet al dat geestelijke pijn en leed dat je vroeger hebt meegemaakt vergeten.
...lyquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
haar schaamllippen raken opgezwollen. serious.
Nee hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Heb je haar vergeleken met Jenifuuuuuuuuur?
hij is een droogklloot. hou het nat!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef Jezebel het volgende:
[..]
...ly
En ik kan het niet helemaal ontkennen, al doet die apenknakker zijn best om het droog te krijgen
Je raakt boos, hebben mijn reacties enig effect op je gemoedstoestand? Je kan toch wel rustig blijven, of heb ik misschien een gevoelige snaar geraakt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:10 schreef Jezebel het volgende:
Ik heb iets tegen schreeuwerige dombo's op internet die hun eigen sigs te gek gaaf vinden. En nu
En weet je wel wat een camwhore is
Veel plezier met zandhappen, ik lik nog liever schuurpapier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is een droogklloot. hou het nat!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Veel plezier met zandhappen, ik lik nog liever schuurpapier.
Boos? Moi?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je raakt boos, hebben mijn reacties enig effect op je gemoedstoestand? Je kan toch wel rustig blijven, of heb ik misschien een gevoelige snaar geraakt?
ze is gewoon geil dude,. wat is jouw probleem?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ondeugend is als een klein kind in de neus van zijn opa knijpt. Dit is niet bepaald ondeugend.
Niks, zit gewoon wat te fokken, het heet niet voor niets hier FOK!.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is gewoon geil dude,. wat is jouw probleem?
ic party pooper.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Niks, zit gewoon wat te fokken, het heet niet voor niets hier FOK!.
En het is ONZ. Dus het moet niet serieus zijn.
Wat lees ik, heb jij al een natte dame?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is gewoon geil dude,. wat is jouw probleem?
Ja, hij had net zijn handen gewassenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:33 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Wat lees ik, heb jij al een natte dame?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:33 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Wat lees ik, heb jij al een natte dame?
Dat tocht zo met dit weer..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Een maillotWat is er mis met stay ups?
Zeggen dat je een 'Jezebel' bent en dan ontkennen. Wat willen vrouwen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt die naam vandaan. Camwhore is echter volgens mij meer van toepassing vandaag de dag.
Nee, dat is dit:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Zijn dit de vruchten van Emancipatie?
En dat is erg omdat ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Jezebel het volgende:
Op zich niet zo heel erg. Ik heb gemerkt dat ik er erg populair mee werd. Misschien dat ik volgende week niet eens meer een rok aandoe.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:27 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Op zich niet zo heel erg. Ik heb gemerkt dat ik er erg populair mee werd. Misschien dat ik volgende week niet eens meer een rok aandoe.
Op zich niet zo heel erg. Ik heb gemerkt dat ik er erg populair mee werd. Misschien dat ik volgende week niet eens meer een rok aandoe.
[..]
Houd je smoel danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef xxjosjex het volgende:
Geen mening
Ik weet nie` maar volgens mij ging `t over rokken en dit weer .........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Berenanus het volgende:
roken en dit weer is idd kut, koude klauwen van het shagjes daaien en je vuur wilt niet aan
al 1 sigaret overgeslagen, zze moeten maar eens rokers hokjes bouwen hiero
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |