Blijf dan gewoon weg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef Pumatje het volgende:
praat tegen me wanneer je boeiende topics opent die niet vragen om aandacht aub
Jij laat er ook geen gras overheen groeien, hè?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toch hoop ik ooit een keer je snee te mogen bewonderen met mijn tong.
ga ik te snel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras overheen groeien, hè?
grasmaaier lenen ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras overheen groeien, hè?
Lieverd, nog nooit een echte vrouw van dichtbij gezienquote:
dat is ook geen erectie-opwekkend antwoordquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is ook geen erectie-opwekkend antwoord![]()
dat wel, maar die heeftd abn vast geen Stay up's ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Lieverd, nog nooit een echte vrouw van dichtbij gezien
Jammer voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef gateway het volgende:
[..]
dat wel, maar die heeftd abn vast geen Stay up's ?
Ik dacht al, waar komt die naam vandaan. Camwhore is echter volgens mij meer van toepassing vandaag de dag.quote:The name Jezebel has come down through the centuries to be used as a general name for all wicked women. Jezebel is portrayed in modern usage as a controlling whore in such phrases as "painted Jezebel."
ja langzaam pompen kan ook fijn zijn. verder roep je natuurlijk: "zoalshetis, doe met me wat je wilt!".quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Jezebel het volgende:
[..]
sorry.
Eh...
'Je kan niet snel genoeg gaan, als je het maar langzaam doet.'
Zoiets?
'Maak me gek'quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja langzaam pompen kan ook fijn zijn. verder roep je natuurlijk: "zoalshetis, doe met me wat je wilt!".
toch?
que?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:03 schreef Pumatje het volgende:
Net een cervelaat worstje
'nattig' aan het worden?quote:
nee jij bent leuker om te zien. zeker vanaf 5 centimeter afstand.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |