Hier?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef Samson het volgende:
Intussen steekt de wind hier ook alweer lekker op![]()
Ja, ik lig ook liever met me ballen in de zon.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, liever even in het pand blijven dan wat gevels door je hoofd ofzo
Klopt, waarschijnlijk spoedberaad, al iets gehoord over de Berenkuil?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tongelre ook niet..
Maar D. van Someren straat is de kazerne zelf..
Teringquote:
saaie meuk, herfstachtigquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het in Maastricht?
Hier in Waterland ook idd. Ligt niet heel ver van elkaar af. Wel waait het nog héél flink.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef Aimeee het volgende:
wowh hier in alkmaar is de lucht zo blauw als ik weet niet wat!!!
is dat juist goed of niej...dicht bij de kust..kan weer gaan opklaren:)
nee, wel kennedytoren foute boelquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk spoedberaad, al iets gehoord over de Berenkuil?
Die zal ook wel blank staan onderhand....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Gaat hier hard nu, de schuifpui wordt gewoon naar binnen gedrukt af en toe
Storm is heerlijk, maar m'n schuifpui wil ik wel graag houden
Wat is een schuifpui?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Gaat hier hard nu, de schuifpui wordt gewoon naar binnen gedrukt af en toe
Storm is heerlijk, maar m'n schuifpui wil ik wel graag houden
*jointquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef Aimeee het volgende:
haaij kheb ook nog morgen een tentamen..joint the club!!
www.traphic.nl !quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef MaLo het volgende:
Hier op het werk is lekkage, de vlaggenmast is omgewaaid en de stroom viel net uit. En dit is nog maar Twente!
Heeft iemand een actueel overzicht van de files? Geen enkele site is bereikbaar, en ik wil om 1700 naar huis wel weten welke weg ik moet vermijden.
Midden in de stad, toren van glas... ik wil eigenlijk gaan kijken..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef kahaarin het volgende:
1106998 16:35:55 18-01-07 PRIO 3 : STORMSCHADE: Kennedy Toren Gebouw B1 KENNEDYPLEIN 1 EIN :Regio 22 Zuid-Oost Noord-Brabant BRANDWEER
1106960 16:35:55 18-01-07 PRIO 3 : STORMSCHADE: Kennedy Toren Gebouw B1 KENNEDYPLEIN 1 EIN :Regio 22 Zuid-Oost Noord-Brabant BRANDWEER
1104799 16:35:55 18-01-07 PRIO 3 : STORMSCHADE: Kennedy Toren Gebouw B1 KENNEDYPLEIN 1 EIN :brandweer regionaal / Monitorcode / Brabant Zuid-Oost
Zou dit de paniek zijn?
Lijkt me dat als het daar begint er heel veel mis kan gaan.
http://www.home.nl/nieuws/verkeer/quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef MaLo het volgende:
Hier op het werk is lekkage, de vlaggenmast is omgewaaid en de stroom viel net uit. En dit is nog maar Twente!
Heeft iemand een actueel overzicht van de files? Geen enkele site is bereikbaar, en ik wil om 1700 naar huis wel weten welke weg ik moet vermijden.
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, pics!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef Posdnous het volgende:
Er zijn 2 gigantische bomen omgeflikkerd in mn tuin echt NET naast het schuurtje en houten hek wat ik gebouwd had.
preciesquote:
Waar woon je? Hier in haaksbergen is het echt keihard aan het stormenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef MaLo het volgende:
Nou je het zegt.. idd.. vanmiddag onderweg van school naar huis ook al 3 dode vogeltjes gezienquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik mezelf ineens afvraag. Waar zullen de vogeltjes schuilen nu?
www.traphic.nl is ook nog goed bereikbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Evel-in het volgende:
[..]
http://www.home.nl/nieuws/verkeer/
misschien kun je deze even proberen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik mezelf ineens afvraag. Waar zullen de vogeltjes schuilen nu?
Ja, weet ik ook niet, ik ben dr ook maar mee gekapt. Ik kom dr wss niet eens op tijd aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef Aimeee het volgende:
hoe kan je nou een tentamen leren met al dat lawaai en regen???
Stilte voor de storm piek zoquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef opinionr het volgende:
Het is hier nu even super rustig.
En ik hoor de brandweer uitrukken (Wijhe)
*P2000 opent
GRIP 0quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef SoupNazi het volgende:
Maargoed, wat is die GRIP4 nu dan?
Ik denk dat ze allemaal doodgewaaid zijn. Zeker in de nabijheid van flats.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef teamlead het volgende:
[..]die hebben de tijd van hun leven joh.. het ene snelheidsrecord na het andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |