Okeyquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik zit vooral in conspirancyhoek als scepticus en daar post jij wat minder.
Jeetje.... dat is dan een heftige vakantie gewordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]idd gevallen in een afdaling, op vakantie. afgelopen donderdag geopereerd, was op 4 plaatsen gebroken, is nu plaat opgezet
ja, we zijn een perfect paar nu, geloof ik, het is dat je al getrouwd bent
boks je dan? wat is dat precies?
ik ben je erg dankbaar, ik hoopte er al opquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Vorige bericht wilde ik schrijven maar toen was het topic dus vol.
En Mirage, ik wil niet jou topic stelen omdat jij als laatste gereageerd had maar ik ben vaak ongeduldig als het even duurt dat een nieuwe geopend wordt. En zo bespaar ik jou de moeite met 1 hand typen.
( Jij was de laatste die reageerde in de vorige dus)
Dus ik dacht. Laat ik zo vrij zijn en even zelf openen. Dan denk ik altijd dat de kans erin zit dat het 20 minuten gaat duren als iemand toevallig net na de laatste post weg is even.
precies, dat is het leuke van fok, en als je interesse wat verschuift, kun je altijd weer ergens terecht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Zo heeft iedereen een bepaalde interesse of invalshoek waaruit je doet posten en zo zoekt iedereen een bepaald gedeelte op van fok!
aangenaamquote:Wel fijn om kennis met je te maken hier![]()
Hoe meer zielen des te meer vreugd denk ik altijd
idd niet de ideale voorbereiding op het nieuwe wielerseizoen, waar de vakantie voor bedoeld was. de eerste week was nog wel leuk, was op lanzarote, mooi weer, echt veel gefietst. maar op 1e kerstdag gevallenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jeetje.... dat is dan een heftige vakantie geworden
da's lullig zegquote:Mijn hand/pols... tjsa.. ik boks niet.. normaal gesproken.
Dit was een erg vage en ongezonde uitspatting van mij... in een moment van frustratie en een poging mijn lippen op elkaar te houden tot ik iets constructiefs kon zeggen schoot mijn hand uit.![]()
Nou moet ik er misschien wel bij aangeven dat ik die dag al behoorlijk wat op mijn brood had gehad, ik ongesteld moest worden en ik net gestopt met roken was.
goed denkwerkquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Vorige bericht wilde ik schrijven maar toen was het topic dus vol.
En Mirage, ik wil niet jou topic stelen omdat jij als laatste gereageerd had maar ik ben vaak ongeduldig als het even duurt dat een nieuwe geopend wordt. En zo bespaar ik jou de moeite met 1 hand typen.
( Jij was de laatste die reageerde in de vorige dus)
Dus ik dacht. Laat ik zo vrij zijn en even zelf openen. Dan denk ik altijd dat de kans erin zit dat het 20 minuten gaat duren als iemand toevallig net na de laatste post weg is even.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jeetje.... dat is dan een heftige vakantie geworden
Mijn hand/pols... tjsa.. ik boks niet.. normaal gesproken.
Dit was een erg vage en ongezonde uitspatting van mij... in een moment van frustratie en een poging mijn lippen op elkaar te houden tot ik iets constructiefs kon zeggen schoot mijn hand uit.![]()
Nou moet ik er misschien wel bij aangeven dat ik die dag al behoorlijk wat op mijn brood had gehad, ik ongesteld moest worden en ik net gestopt met roken was.
het is idd eerder deconstructief gedrag (of hoe zeg je datquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en toen wist je het..... je word sloper
![]()
Destructief.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het is idd eerder deconstructief gedrag (of hoe zeg je dat) dan constructief
dat was het, ik zat al te denken, dit klopt niet wat ik typ.quote:
dat zit alvast goedquote:Ja. Maar deconstructief klinkt wel liever, ook al bestaat het woord niet. We houden hem erin![]()
je zult toch echt eerst moeten slopen voor je weer kan bouwen.
oei, da's best lang. hopelijk heelt het goed in een keer, anders ben je er nog langer mee zoetquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Mirage het volgende:
eerst 1 week spalkgips, dan 3 tot 6 weken ander gips, daarna 2 weken et rust laten.
(dit als op de fotos blijkt dat alles rechtgetrokken is ipv schever)
ja, dat heb ik ook wel eens geborken, dat duurt ernstig lang voordat dat geneestquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:11 schreef nokwanda het volgende:
Ben maar blij dat het jullie arm is en niet jullie hart
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens geborken, dat duurt ernstig lang voordat dat geneest
ik weet niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en iedere keer als je denkt: het gaat beter... het werkt weer, dan blijkt dat niet zo te zijn.
Of zijn dat slecht genezen breuken die opnieuw gebroken dienen te worden, zoals bij botten ook weleens gebeurt?
dat had ik ook, tot ik ging wielrennen. ben nu aan mijn 3e sleutelbeenbreuk toe sinds ik begon met wielrennenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog nooit iets gebroken, blijkbaar heb ik stevige botten
Neu, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik weet niet.
volgens mij heelt het alleen door nieuwe verliefdheid, anders blijft het kwakkelen
Nooit officieel. Ooit als kind een week in het gips. Zou loopgips krijgen daarna maar de breuk was al voldoende geheeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog nooit iets gebroken, blijkbaar heb ik stevige botten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |