abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:56:17 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534564
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

nee, fietsen is leuk, alleen afdaLEN mag iets langzamer.

die haalt 70 in de sprint. no way dat ik dat red
70 is snel inderdaad

Hoe snel halen ze bij schaatsen in een sprint?

Afdalen kun je toch langzamer maken door te remmen of niet? Of is dat niet okey om te doen? Meer aan de rem trekken of duwen. Of is dan de hele afdaling naar de klote als je blijft remmen om niet te snel te gaan?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45534605
nog een week of 3 schat ik. kan wss met een paar dagen weer op de hometrainer, maar zal in hetr begin maar kwartiertje zijn.

fiets ca. 12.000 km per jaar, per jaar eigenlijk maar een paar weken niet fietsen. normaal 3x per week fietsen (moet ook werken en zo )

is behoorlijk kut dat ik nu al 4 weken stil zit, funest voor de opbouw van het seizoen, maar ja., eigen schuld en zodra het weer kan, weer beginnen met opbouwen
pi_45534664
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

70 is snel inderdaad

Hoe snel halen ze bij schaatsen in een sprint?

Afdalen kun je toch langzamer maken door te remmen of niet? Of is dat niet okey om te doen? Meer aan de rem trekken of duwen. Of is dan de hele afdaling naar de klote als je blijft remmen om niet te snel te gaan?
schaatsen? 50-60 denk ik

je kunt remmen ja
veel remmen krijg je kramp van in je vingers, bovendien vind ik het altijd zo zonde van de moeite. heb je je net met moeite omhoog gehesen, krijg je gratis snelheid, ga je remmen, maar soms moet het wel
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:00:03 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534666
Wat voor hometrainer heb je als ik vragen mag?

Ik zoek ook een goede hometrainer. Die ik nu heb die bevalt niet helemaal. De opties in het menu sowieso niet. En ook heb ik het idee dat die hometrainer niet het juiste verzet heeft of hoe noem je dat, het voelt niet natuurlijk aan op die hometrainer, het fietsen voelt niet natuurlijk aan.
pi_45534689
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Heb je toch een kick gehad, ondanks je breuk. Stel je loopt onder een auto zonder dat je een kick heb gehad. Dan is de breuk meteen een stuk minder waard

Zit er alsnog een voordeel aan vergeleken met zomaar onder een auto komen.
ik moest lachen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:01:31 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534707
Inderdaad kost remmen ook inspanning Was even vergeten dat zelfs remmen inspanning kost.
pi_45534721
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor hometrainer heb je als ik vragen mag?

Ik zoek ook een goede hometrainer. Die ik nu heb die bevalt niet helemaal. De opties in het menu sowieso niet. En ook heb ik het idee dat die hometrainer niet het juiste verzet heeft of hoe noem je dat, het voelt niet natuurlijk aan op die hometrainer, het fietsen voelt niet natuurlijk aan.
ik heb een tacx ( www.tacx.nl ) da's eigenlijk een standaard waar je je racefiets in kunt zetten
het blijft altijd kunstmatig zo'n hometrainer, en saai.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:05:51 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534809
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ik moest lachen
Ik probeer vaak het voordeel in te zien van een slechte gebeurtenis. Zit er een voordeel aan dan is het meteen makkelijker omgaan ermee. Hoe klein dat voordeel ook lijkt. Zou je onder een auto komen dan zou je ook sneller kunnen denken dat je geboren bent om pech te hebben, in jou geval is het zo dat je zelf de schuldige was zonder dat het direct een ongeluk was waar je geen controle op had.

En nu je even uit de roulatie bent kun je weer eens zo hard beginnen met opbouwen, wie weet wordt je er wel sterker van uiteindelijk in de spieren of kan dat niet?

Doordat ik dus nu even in een kleine inzinking zit op een ander gebied, is het voor mij misschien ook wel voordelig omdat ik sterker word in het leven, eelt op de ziel krijgen kan ook geen kwaad. Nu even eelt op de ziel kweken zodat het leven straks weer eenvoudiger is. Zodat ik straks niet om het minste of gerinste een klote gevoel krijg.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:07:58 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534854
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ik heb een tacx ( www.tacx.nl ) da's eigenlijk een standaard waar je je racefiets in kunt zetten
het blijft altijd kunstmatig zo'n hometrainer, en saai.
Een standaard is wat heel anderds.

Kunstmatig heb ik dus ook het idee op mijn hometrainer, en dat ding kostte toendertijd ook nog eens 1400 euro ( of was het 1400 gulden ) en nog steeds niet de juiste beleving. Ik kan geen maanden lang trainen op dat ding omdat ik bijna van dat appraat val uit verveling. Dan kan ik zelfs de beste muziek erbij luisteren en dan nog is het een hel om het te doen.

Vandaar dan als alternatief rennen. En eventueel ooit naar de sportschool.

Bowlen doe ik dan op dit moment wel vaker, ook leuk en aardig maar bowlen is niet dat je zegt een sport waar je het onderste uit de kan haalt. Wel als hobby leuk om te doen maar niet hetgeen dat ik zoek om lichamelijk conditie te krijgen.
pi_45534884
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik probeer vaak het voordeel in te zien van een slechte gebeurtenis. Zit er een voordeel aan dan is het meteen makkelijker omgaan ermee.

En nu je even uit de roulatie bent kun je weer eens zo hard beginnen met opbouwen, wie weet wordt je er wel sterker van uiteindelijk in de spieren of kan dat niet?

Doordat ik dus nu even in een kleine inzinking zit op een ander gebied, is het voor mij misschien ook wel voordelig omdat ik sterker word in het leven, eelt op de ziel krijgen kan ook geen kwaad. Nu even eelt op de ziel kweken zodat het leven straks weer eenvoudiger is. Zodat ik straks niet om het minste of gerinste een klote gevoel krijg.
als 't één of twee weken rust was geweest wel, 4-5 weken niets doen is te lang, vooral omdat het nog zeker 3 weken duurt voor ik weer echt kan trainen, kom je in totaal op 7 weken. dat is funest in deze tijd van 't jaar. nu leg je de basis

maar het is niet anders, heb me er al bij neergelegd, en ben vooral vooruit aan 't kijken, naar wanneer ik weer wat kan doen.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:10:58 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534926
Hoe oud ben je nu? Heb je de ambitie om nog prof te worden of denk je dat je sub-prof blijft of amateur of welke indelingen er allemaal zijn?
pi_45534943
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een standaard is wat heel anderds.

Kunstmatig heb ik dus ook het idee op mijn hometrainer, en dat ding kostte toendertijd ook nog eens 1400 euro ( of was het 1400 gulden ) en nog steeds niet de juiste beleving. Ik kan geen maanden lang trainen op dat ding omdat ik bijna van dat appraat val uit verveling. Dan kan ik zelfs de beste muziek erbij luisteren en dan nog is het een hel om het te doen.

Vandaar dan als alternatief rennen. En eventueel ooit naar de sportschool.

Bowlen doe ik dan op dit moment wel vaker, ook leuk en aardig maar bowlen is niet dat je zegt een sport waar je het onderste uit de kan haalt. Wel als hobby leuk om te doen maar niet hetgeen dat ik zoek om lichamelijk conditie te krijgen.
idd, lang op de hometrainer is een hel, maar je moet toch wat.

als je rennen leuk vindt, kun je dat beter doen. buitenlucht is sowiwso ook beter voor imo

bowlen is wel tof, maar meer een spel dan een sport
pi_45534972
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe oud ben je nu? Heb je de ambitie om nog prof te worden of denk je dat je sub-prof blijft of amateur of welke indelingen er allemaal zijn?
ben 36, veels te oud om nog prof te worden.
blijf amateur, en 's zomers lekker een paar weken fietsen in de bergen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:13:27 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534987
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

idd, lang op de hometrainer is een hel, maar je moet toch wat.

als je rennen leuk vindt, kun je dat beter doen. buitenlucht is sowiwso ook beter voor imo

bowlen is wel tof, maar meer een spel dan een sport
Inderdaad meer een spel net als darten en schaken het geval is.

Hoewel ze bij bowling ook competitie en toernooien gooien en dan beweren ze daar ook vaker dat het wel degelijk een sport is. Maar zo beweren ze van schaken en darten dat het ook een sport is.

Lichamelijk gezien is het echter niet dat je zegt dat je bezig bent met top-prestaties verleggen. Dat is voor mij al een reden dat het geen sport is zoals ik naar sport kijk bij de echte sporten
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:14:29 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45535001
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ben 36, veels te oud om nog prof te worden.
blijf amateur, en 's zomers lekker een paar weken fietsen in de bergen
Amateur zijn kan net zo uitdagend zijn

Tennissen als amateur daar kun je ook jezelf blijven verbeteren maar zo is dat bij alle sporten zo. Meteen op het hoogste niveau hoeft toch niet? Hoewel sommigen alleen maar genoegen nemen met het allerhoogste niveau.

Bij prof is het ook vaak niet meer om het plezier met al die verplichtingen richting je sponsor en de interviews voor radio en tv.
pi_45535016
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad meer een spel net als darten en schaken het geval is.

Hoewel ze bij bowling ook competitie en toernooien gooien en dan beweren ze daar ook vaker dat het wel degelijk een sport is. Maar zo beweren ze van schaken en darten dat het ook een sport is.

Lichamelijk gezien is het echter niet dat je zegt dat je bezig bent met top-prestaties verleggen. Dat is voor mij al een reden dat het geen sport is zoals ik naar sport kijk bij de echte sporten
helemaal eens.

het is wel leuk om naar te kijken, dat wel, en ik vind het best knap als zo'n darter een 180-er gooit, maar uitindelijk is het een trucje, geen echte lichamelijke prestatie
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:17:46 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45535068
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

helemaal eens.

het is wel leuk om naar te kijken, dat wel, en ik vind het best knap als zo'n darter een 180-er gooit, maar uitindelijk is het een trucje, geen echte lichamelijke prestatie
Een denk-sport eerder misschien, goed kunnen focussen en mikken en dan met een bier op tafel gooien

Bowling hetzelfde geval.

Je bent meer tussen de oren bezig, maar dan weer anders tussen de oren bezig als bij de topsporten. Ook bij topsport gaat het toch om mentale bezigheden.

Mentaal gezien bezig zijn in de sport dus ook Voorbereiden op een training of wedstrijd. Ik denk dat ik me mentaal moet gaan voorbereiden op dit moment om te beginnen met sporten. Mentale voorbereiding anders zal ik nooit de sportschoenen aantrekken en ruim dek kiezen op de straat Het begint met die eerste stap en die eerste stap is toch mentaal van aard of niet?
pi_45535126
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Amateur zijn kan net zo uitdagend zijn

Tennissen als amateur daar kun je ook jezelf blijven verbeteren maar zo is dat bij alle sporten zo. Meteen op het hoogste niveau hoeft toch niet? Hoewel sommigen alleen maar genoegen nemen met het allerhoogste niveau.

Bij prof is het ook vaak niet meer om het plezier met al die verplichtingen richting je sponsor en de interviews voor radio en tv.
ik zie het ook meer als het beste uit mezelf halen, en dat kan iedereen, op elk niveau.

ben afgelopen zomer met mijn broer in de alpen wezen fietsen (nee, was nog een jaar eerder). hij is dan een half uur later bovenop zo'n berg dan ik, maar voor hem is het net zo'n prestatie.
doet 'ie weliswaar een half uur langer om op alpe d'huez boven te komen dan ik, maar 90% van de mensen zou niet eens halverwege komen.

dat zeiden we nog tegen elkaar op lanzarote. in het reisgidsje stond dat het er goed fietsen was, omdat het niet zo steil wad. ik ben er heilig van overtuigd dat 90% van de mensen niet eens het dorp uit zouden komen. direct het dorp uit was het namelijk verschrikkelijk steil (was overigens niet daar dat ik ben gevallen). iemand zonder ervaring in de bergen zou daar een verkeerde versnelling hebben opstaan en omvallen.
pi_45535220
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een denk-sport eerder misschien, goed kunnen focussen en mikken en dan met een bier op tafel gooien

Bowling hetzelfde geval.

Je bent meer tussen de oren bezig, maar dan weer anders tussen de oren bezig als bij de topsporten. Ook bij topsport gaat het toch om mentale bezigheden.

Mentaal gezien bezig zijn in de sport dus ook Voorbereiden op een training of wedstrijd. Ik denk dat ik me mentaal moet gaan voorbereiden op dit moment om te beginnen met sporten. Mentale voorbereiding anders zal ik nooit de sportschoenen aantrekken en ruim dek kiezen op de straat Het begint met die eerste stap en die eerste stap is toch mentaal van aard of niet?
ja, je moet eerst willen en zin hebben

we hebben het topic al bijna volgespamd, ik ga maar weer eens
nice talking to you

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2007 16:25:28 ]
pi_45535253
*wip*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_45535280
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef sararaats het volgende:
*wip*
dak weer heel?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:28:16 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45535329
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ik zie het ook meer als het beste uit mezelf halen, en dat kan iedereen, op elk niveau.

ben afgelopen zomer met mijn broer in de alpen wezen fietsen (nee, was nog een jaar eerder). hij is dan een half uur later bovenop zo'n berg dan ik, maar voor hem is het net zo'n prestatie.
doet 'ie weliswaar een half uur langer om op alpe d'huez boven te komen dan ik, maar 90% van de mensen zou niet eens halverwege komen.

dat zeiden we nog tegen elkaar op lanzarote. in het reisgidsje stond dat het er goed fietsen was, omdat het niet zo steil wad. ik ben er heilig van overtuigd dat 90% van de mensen niet eens het dorp uit zouden komen. direct het dorp uit was het namelijk verschrikkelijk steil (was overigens niet daar dat ik ben gevallen). iemand zonder ervaring in de bergen zou daar een verkeerde versnelling hebben opstaan en omvallen.
Helemaal waar

Het gaat ook op de competitie en strijd met jezelf Steeds de grens verder verleggen en steeds zien dat je beetje bij beetje beter wordt. Dat is al een kick die genoeg voldoening geeft, van anderen winnen daar doen sommige mensen het om, maar van jezelf winnen is misschien nog wel moeilijker.

Rennen straks als ik begin ermee, in het begin moeite met de eerste KM of misschien zelfs met de eerste 500 meter. En dan na verloop van tijd zien dat het steeds beter gaat. Totdat de 5 KM vanzelf gaat zodat je je kunt richten op de 10 KM.

Wie weet in een dagboek bijhouden hoe zo'n 5 KM bevalt, of het pijn is en of de man met de hamer iedere 10 seconde komt kijken.

Zo bereidt ik me dus voor op dit moment mentaal richting de eerste pasjes. Ik zie mezelf nu rennen in zware omstandigheden en daarnaast doe ik net alsof ik de eerste zware periode voorbij ben en zie ik mezelf met uithoudingsvermogen op de "sloffen" rennen.

Ook met gewichtheffen is dat zo, ik heb een tijd 120 kilo weten te tillen met bankdrukken ( vast apparaat) , toen was ik 5 jaar gestopt en begon ik weer en toen was ineens de 40 kilo een opdracht.

Maar zo heb je meer individuele sporten, of is iedere sport individueel in zekere zin? Het gaat toch om je eigen prestaties altijd? Je kijkt toch eerst naar je eigen prestaties en daarna ga je je vergelijken met anderen?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:30:02 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45535374
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ja, je moet eerst willen en zin hebben

we hebben het topic al bijna volgespamd, ik ga maar weer eens
nice talking to you
Tot later

Ik ga me voorbereiden op hardlopen Even sites bezoeken met schoenen en kleding en een meter om het aantal passen te tellen. Ook de outfit doet ter zake en dan kan ik nu alvast eens goed selecteren welk merk ik ga nemen.

Belastinggeld krijg ik terug dus daarvan kan ik straks misschien wel de outfit kopen, en dan is het alsnog een kwestie van doorbijten en doorgaan en niet meteen de handdoek in de ring gooien omdat het in het begin te zwaar is.

Ieder begin is zwaar.

Nice talking to you too
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:30:27 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45535384
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef sararaats het volgende:
*wip*
* wap *
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:33:16 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45535440
Ik ga Indiana Jones & the fate of atlantis spelen nu

Even gamen en daarna ben ik terug zodra ik genoeg heb van het gamen
pi_45535481
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

dak weer heel?
jep

ik ben ineens een heel stuk vrolijker !
Werewolf
pi_45535822
zooo boodschapjes binnen, schutting gemaakt,
sara geen lekkende dak meer
Dv aan het gamen
wombcat moet toch een beetje afremmen

ik zeg bedtijd!
pi_45539050
ik ga toch afwachten of het niet meer binnenregent

want je weet nooit
Werewolf
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:01:25 #279
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45541638
Ik ga vanavond even relaxen hier. heb wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
Wierookje aan en een goed boek lezen bij kaarslicht
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:09:28 #280
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45544018
hoi
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:10:03 #281
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45544035
ik zou echt heel graag ouwehoer 170 willen openen..maar daarvoor moet je eindigen he?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:11:32 #282
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45544078
mijn bril heb ik afgedaan en ik doe mijn lenzen vast in..iemand die bezwaar heeft? ??
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:15:45 #283
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45544228
nou ik maak geen bezwaar, maar zorg je ff dat je zowel even als oneven hebt dan?

ps wat ben je van plan dan?
This door will be opened with or without your help..
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:18:22 #284
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45544311
dat verklap ik niet
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:21:00 #285
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45544396
nee..dat doe ik niet nee..maar je ziet he zo wel..hmm..het is weer zo'n klein jubileumtpjtje..

1 tiende op de honderduizendste ouwehoer in 3011 21 december
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:27:10 #286
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45544568
the animals

in this dirty old part of the city
wheere the sun refuses to shine
ppl tell me there aint no use to try
now my grl ur so yung and pretty
one thing i knuw is true
u'll be dead befur yur time has come

yeah we gotta get outta this place
if it's the last thing we ever do
girl there is a better life fur me and u

now my grl ur so yung and pretty
dead before time due

know it
whatch my daddy in better time
work and slaving..
working too
every day!

whooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowww
girlgirl
we gotta get outta this place if it's the last thing we ever do

better life for me and u..somewere somehow

we gotta get out of this place..if it's the last thing we ever do..bettre life..beleave me baby
i know
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:30:05 #287
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45544644
schiet voor geen meter op..

u mag meezingen:!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:30:45 #288
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45544670
drivers seat
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:36:11 #289
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45544834
doing allright..
a little driving on a saturday night..we
come walk mad..

gonna what?...

jenny was sweet
she always smiled for the ppl she meet

look in her eye

the muze is blue
how did it get to u
what can i do?
i'm having my time with u

pick u ur feet
trick of the bet
is no lady
take place in drivers seat..

DS
DS-yeah
DS
DS-UHOW-DS-yeah

doing allrighty
little dricing..comewalk mad
gonna dive into?

drivers seat..
drivers seat..

jenny sweet..no leak..
pick op je voeten
drop?

voeten?
gonna..what?
DS
DS-oheow
DS
TIDIA
TIDA
yeah
DS
uhooow
DS (guitar)

pling pling
solo..
orgel/church

low high-low
kjfsldkljadsjdsaf;kfsdj;lklkfjsdaklj;dsjk;fs;flslsfdlkjfdsljkflsdl;fdajsajkdsljfjjjjjjjhyhgfaaaaaaaajkkkkkkkklllllllllllllllllllllllklklwwwwwwwwwwwwwwwwwwjjjjjjjjjjaaakkkakakakakkakkkkvoet

voet
peieeuwwwww
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:37:44 #290
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45544879
ik ken er ook 1 mag ik? mag ik?? please..pretty please?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:39:25 #291
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45544918
he fukking snaps..een week geen peuk
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:44:40 #292
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45545048
horse with no name

on the first part of the journey
lokking @ all the life
sand and hills and rain

flower, sky with no clouds
heat hot, ground dry air full of sound
bin tru the dessert on a horse with no name
in the dessert can't remember ur name
cause noone gives u pain

lalalalalalalalalalal
la
after 2 days in the dessert sun..skin red..
after 3 days..looking @ river bed
story told
river dead

u see..i've been to the dessert
can't remember ur name
no pain

lalalallalallaallalalallalalalalalalalala

-intermezo
ff chillen..
gitaar strings..

after 9 dagen? horse free
dessert turned to sea
sand and hills and rains
ocean is a dessert
perfect sky above
human will give no love
dessert on a horse..felt good to be out of the rain
no pain

lalallalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaallalalalalalallalallalalalaallalalalalalalalalalaaallalalalallalalalalalalaallalalalalalalalalala
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:45:44 #293
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45545074
de wind is toch voorbij?
liedje zoekt op wind..
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:46:16 #294
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45545091
scorpions
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:46:27 #295
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45545096
wind of changes..
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:51:21 #296
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_45545217
follow the most walk
down to corky park
listening to the wind of change
onna summer night
soldiers passing by
listening to the wind of change

ffffeeefluit
fluittttttter

the word is closing in
did u ever think that we good be so close like bruthers
futures in the air
can't feel it everywere i'm blowing wioth the winfd
take meto the ligik of the moment on a glory night where the children of tomorrow..

walking down the street distant memories are burried in the??
4-ever..follow the most one down to corcy park listening to the wind of change..take me
to the ligic of the moment on a glory night..where ? share dreams with u and me..
take me
to the ligic of a glory night where the children of tomoorw dream a wind..
in the wind of change
the wind gho straight in to
thew
freedom piece of mind
like i see
wind

intermezzo..
-guitar..

dat kan ik persoonlijk niet nadoen..

take me
to the ligic of the momenbt on a glory night where the children of tumoorow of the moment share the dream with u and me

repeat

windo of change

fluitte

nog meer fluitte
ffffffffffffffffffffffffffffffffffluitje
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:58:10 #297
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45545396
valsspelert
12345
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:58:20 #298
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45545404
1
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:58:27 #299
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45545408
2
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:58:33 #300
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45545410
3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')