Kippen-pasteitje
![]()
2 kippen gekookt in water en vervolgens het vlees van de kip halen en daarna het vlees in een saus klaarmaken en daarna in een pastij bakje eten met zoet-zure groente erbij. Van die lekkere zoet-zure groente van albert heyn weer. Albert Heyn
![]()
Top producten biedt Albert Heyn aan.
En ik heb nu een biertje gepakt
![]()
Alfa bier dus
![]()
Gisteren pizza uit de vriezer gehad. En eergisteren shoarma vlees van de Albert Heyn met een flinke portie knoflook saus en zelfgebakken frites in nieuw friture vet en sla en komkommer met ei erin.
Ben bijna 2 1/2 week snip verkouden geweest en mijn smaak is weer terug bijna. Ik proef tenminste weer wat ik eet
![]()
En ook proef ik het biertje weer
![]()
Het bier smaakte ook nergens naar, zelfs het water smaakte 2 1/2 week nergens naar. Water smaakt ook naar water
![]()
Proef je de smaak van water niet wat proef je dan wel? Helemaal niets
![]()
Is wel zo prettig dat je de smaak van het eten proeft, anders kun je net zo goed op plastic gaan zitten kauwen
![]()
Ik eet dus wel met mate altijd, ik eet zelden 2 borden. Wel goed gevulde borden maar niet dat ik mezelf een ongeluk eet, sowieso omdat ik de neiging heb om in omvang te groeien, als ik met mate eet dan is het makkelijker om richting de 74 kilo te gaan. Ik kan me natuurlijk uitleven op het wreten maar dat doe ik bewust niet
![]()
Met mate eten kan ook lekker zijn
[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-01-2007 16:02:20 ]