abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45498915
Het is zover

Ik ga verhuizen

Als het meezit tot morgen en anders tot volgende week ofzo ........ergens...........
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_45501273
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom even binnen vallen
Kan het zijn dat ik aan het afvallen ben omdat ik gestopt ben met anti depressiva Wie weet was de seroxat wel een dikmaker

Heb 7 jaar constant anti depressiva gehad bijna, nu de langste tijd zonder en nu begin ik dus af te vallen
ja, dat kan.

sporten is (mits je niet valt )

het gaat goed met je zo te zien
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:14:55 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45502606
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ja, dat kan.

sporten is (mits je niet valt )

het gaat goed met je zo te zien
Stukken beter dan voorheen Wombcat

Stukken beter en dat is een hele opluchting want constant in klote gemoedstoestand leven dat is geen leven hebben.

Sporten inderdaad Sporten zonder te vallen zeker te weten ook Ben 1 keer gevallen tijdens het sporten, bij tennissen trapte ik tegen een bal aan en toen viel ik zomaar over die bal heen omdat ik niet goed tegen de bal trapte

En toen had ik de pols geneusd.

Sporten komende week helemaal oppakken als ik me zo blijf voelen als afgelopen dagen, ik voel me meer levendig en ik maak het leven meer mee dus. Ik was even op gesprek net en vroeg daar even naar en dat hebben dus veel mensen die stoppen met anti depressiva, je voelt je meer in leven en je maakt het leven meer mee. Anti depressiva heeft dus een verdovend effect op de gemoedstoestand. Heb dus jaren geleefd in verdovende toestand en nu pas merk ik het verschil dat ik weer tot leven begin te komen. Anti depressiva is dus ook een middel dat ze liever niet voorschrijven, soms is het echter nodig om de depressie niet te erg te laten worden.

Maar op dit moment vrij weinig te klagen dus

Heb nog plannen richting de toekomst en zolang er nog plannen zijn is er niets aan de hand

Zie net in het banmeldtopic dat Mirage een week weg is van fok!

Mirage ik ga je missen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45502847
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Stukken beter dan voorheen Wombcat

Stukken beter en dat is een hele opluchting want constant in klote gemoedstoestand leven dat is geen leven hebben.
idd
quote:
Sporten inderdaad Sporten zonder te vallen zeker te weten ook Ben 1 keer gevallen tijdens het sporten, bij tennissen trapte ik tegen een bal aan en toen viel ik zomaar over die bal heen omdat ik niet goed tegen de bal trapte

En toen had ik de pols geneusd.

Sporten komende week helemaal oppakken als ik me zo blijf voelen als afgelopen dagen, ik voel me meer levendig en ik maak het leven meer mee dus. Ik was even op gesprek net en vroeg daar even naar en dat hebben dus veel mensen die stoppen met anti depressiva, je voelt je meer in leven en je maakt het leven meer mee. Anti depressiva heeft dus een verdovend effect op de gemoedstoestand. Heb dus jaren geleefd in verdovende toestand en nu pas merk ik het verschil dat ik weer tot leven begin te komen. Anti depressiva is dus ook een middel dat ze liever niet voorschrijven, soms is het echter nodig om de depressie niet te erg te laten worden.
probleem met de medici is alleen dat ze wel vrij snel geneigd zijn ze voor te schrijven, zonder echt goed na te gaan of er niet lichamelijke klachten aan ten grondslag liggen. komt ook deels omdat veel mensen snel de medicijnen grijpen
quote:
Maar op dit moment vrij weinig te klagen dus

Heb nog plannen richting de toekomst en zolang er nog plannen zijn is er niets aan de hand

Zie net in het banmeldtopic dat Mirage een week weg is van fok!

Mirage ik ga je missen
jammer die os toch
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:52:20 #80
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45503682
Hallo dan

Wat een woei wat een woei weer gister Moest vanuit Leiden terug naar huis in Amsterdam en er reed NIKS meer. Uiteindelijk met 3 mensen die ik tegenkwam met z'n vieren een veels te dure taxi naar A. genomen, en toen kon ik nog de halve stad doorlopen want veel trams reden ook niet.
Na een krappe 6 uur was ik thuis
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:55:32 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45503780
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:25 schreef Wombcat het volgende:

probleem met de medici is alleen dat ze wel vrij snel geneigd zijn ze voor te schrijven, zonder echt goed na te gaan of er niet lichamelijke klachten aan ten grondslag liggen. komt ook deels omdat veel mensen snel de medicijnen grijpen
Het is ook vaak te ongeduldig zijn bij klachten, vaak is rust het beste middel om te herstellen van een depressie of burn-out. Je kunt wel meteen middelen voorschrijven maar rust is net zo sterk als geneesmiddel. En je hebt nog tijd die de wonden heelt. Tijd en rust is denk ik krachtiger dan anti depressiva en de andere middelen.

Ik heb met anti depressiva depressieve episodes gehad en het duurde zelfs met anti depressiva erg lang, en dan nog het risico op druk gedrag door de anti depressiva.

Moet erbij vermelden dat ik dus ook vroeg om een middel toen ik in de put zat, maar toen wist ik niet wat de bijwerkingen waren.

Bij lichamelijke klachten is het dan weer een ander verhaal. Pijn bestrijding met medicatie als de pijn niet te harden is dat is heel anders.

Mijn oom waar ik het gisteren over had is dus overleden en dan zeg ik dat het alleen maar voordelen heeft, mijn tante die nu meer tijd krijgt om leuke dingen te doen inplaats van steeds te moeten verzorgen, mijn oom die niet meer met pijn loopt en het afsluiten van een ziekte die chronisch was.

De dood kan een bevrijding zijn en is niet alleen maar ellendig te noemen.

Dus ik zeg even, rest in peace beste oom. 20 jaar lang opnames gehad in een ziekenhuis en dan verdien je toch wel rust uiteindelijk. Wie weet kan hij nu eindelijk genieten van een ander bestaan dan het ellendige bestaan dat hij op deze wereld had de laatste jaren.

De dood als bevrijding zijn

Ik ben dus ook niet aan het rouwen nu, ben eerder blij dat het zo afgelopen is. Ook nog dood gegaan in zijn slaap en dat is al helemaal mooi
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:56:45 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45503824
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Hallo dan

Wat een woei wat een woei weer gister Moest vanuit Leiden terug naar huis in Amsterdam en er reed NIKS meer. Uiteindelijk met 3 mensen die ik tegenkwam met z'n vieren een veels te dure taxi naar A. genomen, en toen kon ik nog de halve stad doorlopen want veel trams reden ook niet.
Na een krappe 6 uur was ik thuis

Inderdaad was het gisteren woei woei en waai waai. En vandaag is het helemaal windstil in het zuiden. Stilte na de storm

Op het nieuws vanmorgen hoorde ik dat mensen tot 02:30 in de nacht in de file gestaan hebben
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:57:08 #83
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45503836
Gecondoleerd DV, met je oom.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:02:55 #84
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45504061
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad was het gisteren woei woei en waai waai. En vandaag is het helemaal windstil in het zuiden. Stilte na de storm

Op het nieuws vanmorgen hoorde ik dat mensen tot 02:30 in de nacht in de file gestaan hebben
Ja, dat is mij gelukkig bespaard gebleven Deze ochtend hoor ik de hele tijd zagen, ik denk dat er aardig wat bomen zijn omgewaaid in het park tegenover mij.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:04:41 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45504127
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Gecondoleerd DV, met je oom.
Danke
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:06:42 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45504203
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, dat is mij gelukkig bespaard gebleven Deze ochtend hoor ik de hele tijd zagen, ik denk dat er aardig wat bomen zijn omgewaaid in het park tegenover mij.
Ik zag vanmorgen ook overal omgewaaide bomen. Op het nieuws hadden ze ook mensen laten zien die gestrand zijn op NS stations, die moesten gewoon op het station slapen Zoiets maak je niet vaak mee in Nederland. Totale chaos en ontregeling van het maatschappelijke verkeer.

Ik kijk nu ineens anders tegen de dood aan Als de tijd daar is dan is de tijd daar. Eeuwig leven had ik het vroeger vaker over maar wie weet is dat niet eens zo aantrekkelijk. Stel ik leef tot mijn 90ste dan heb ik nog 60 jaar te gaan. Wie weet ben ik tegen die tijd wel levensmoe omdat het lang genoeg geduurd heeft
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:10:10 #87
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45504315
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zag vanmorgen ook overal omgewaaide bomen.

Ik kijk nu ineens anders tegen de dood aan Als de tijd daar is dan is de tijd daar. Eeuwig leven had ik het vroeger vaker over maar wie weet is dat niet eens zo aantrekkelijk. Stel ik leef tot mijn 90ste dan heb ik nog 60 jaar te gaan. Wie weet ben ik tegen die tijd wel levensmoe omdat het lang genoeg geduurd heeft
Ik zie de dood ook niet als iets ergs ofzo Ik ben er ook niet bang voor, wel hoop ik dat het zonder al te veel pijn zal gebeuren als het moment daar is

Ik heb altijd gedacht dat ik niet zo oud word, weird he. Mensen vinden het erg vreemd als ik dat zeg. Maar ik denk het nog steeds!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:21:45 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45504706
Wat versta je onder niet oud worden? 50 ?

Ik weet niet hoe oud ik word, kan zijn dat ik morgen dood neerval of misschien over 10 jaar of over 100 jaar. Denk ik eraan dat ik morgen dood neerval zonder reden dan voelt het aan alsof ik niet oud ga worden. Denk ik eraan dat ik de 129 ga halen dan is het meteen een ander gevoel

Zo wisselt dat bij mij dus al snel, waar ik me op richt zo ga ik me voelen. Ook met het goede gevoel in het leven, als ik interesse toon in alles om me heen en als ik van mening ben dat het bestaan uber fantastisch is dan voelt het meteen beter.

Maar zo kan een gevoel van verbitterdheid over het bestaan zomaar binnen schieten van het ene op het andere moment. Ik kan dus echt maanden lang leven in een euforische stemming waarbij de wereld geweldig is, en plots klaps kan het de dag erna ineens compleet het andere geval zijn.

Is dat niet vreemd En waar zou dat aan liggen? Ik heb er nu even geen verklaring voor waarom een stemming zomaar kan omslaan. Alsof je te maken hebt met het weer een beetje, ook daar kan het van mooi weer naar vies weer gaan.

Wie weet heb ik wel hoge en lage drukgebieden in mijn ziel
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:26:44 #89
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45504879
Ja, zoiets, een jaar of 50, of iets daarvoor. Niet dat ik daar dagelijks over nadenk ofzo hoor, integendeel, ik sta er niet vaak bij stil. Behalve als ik erg down ben, dan denk ik vaker aan de dood .

Wisselende stemmingen heb ik ook soms last van. Ik hou het er maar op de mijn 'hersenchemie' niet optimaal is soms
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:30:52 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45505012
Dat kan inderdaad een reden zijn, de chemie in de hersens. En dan is het weer zo dat de chemie in de hersens dus echt gevoelig is voor kleine wisselingen. Een kleine afwijking in de chemie, een beetje teveel van dit of net dat beetje teveel van dat kan weer voor een dip zorgen. Voor een dip en in mijn geval juist voor het omgekeerde van een dip, teveel euroforie. Te optimistisch en te losbandig. Te loslippig en te impulsief.

En dan heb je ook nog eens zoveel verschillende stoffen in je hersens, tis dan net een kwestie van geluk hebben dat het allemaal in balans is. Hersens zijn het meest complexe orgaan ook.

Dus wat ik heb meegemaakt is in principe een pure lichamelijke ziekte, daarbij speelt dan wel de geest een rol en de ziel en nog meer. Tis niet makkelijk, maar des te interessanter om ermee bezig te zijn

Ik zou mijn eigen hersens wel eens willen open snijden, kon dat maar. Mijn eigen hersens ontleden Om ook te zien waar ik nu mee te maken heb de hele tijd, ik weet dat ik hersens in mijn schedel heb zitten maar ik heb ze nog nooit van dichtbij gezien en nog nooit aangeraakt.

Dan kun je natuurlijk chirurg worden en hersens van anderen aanraken, maar ik wil mijn eigen hersens zien en erin snijden en nog meer. Ook testjes uitvoeren en experimenten uitvoeren met mijn eigen hersens, dan zou het in principe ideaal zijn als ze een kloon maken van mijn lichaam, dat ze mijn hersens exact namaken zoals ik ze nu hier heb.

Dan zou ik de hersens van mijn kloon helemaal optimaliseren en uitbreiden en meer mogelijkheden toevoegen aan die hersens van de kloon, en vervolgens zou ik het ideale brein in mijn eigen lichaam zetten en dan kan ik mijn oude brein weggooien Of ik geef mijn oude brein aan de kloon terug.

Klinkt dat extreem of valt dat mee

pi_45505115
dv gecondoleerd met je oom.

hoewel vervelend heb je gelijk dat het een bevrijding kan zijn. soms gaat het niet meer en wordt het voor iedereen te lastig. het blijft altijd vervelend natuurlijk.
pi_45505170
chemie in je hersens. daarom is sporten zo goed. ten eerste maak je tijdens het sporten je hoofd leeg. ten tweede maakt je lichaam na het sporten endorfine aan, en daar wordt je vrolijk van natuurlijke drugs dus
* Wombcat is ook endorfineverslaafd (op de goede manier
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:40:00 #93
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45505236
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat kan inderdaad een reden zijn, de chemie in de hersens. En dan is het weer zo dat de chemie in de hersens dus echt gevoelig is voor kleine wisselingen. Een kleine afwijking in de chemie, een beetje teveel van dit of net dat beetje teveel van dat kan weer voor een dip zorgen. Voor een dip en in mijn geval juist voor het omgekeerde van een dip, teveel euroforie. Te optimistisch en te losbandig. Te loslippig en te impulsief.

En dan heb je ook nog eens zoveel verschillende stoffen in je hersens, tis dan net een kwestie van geluk hebben dat het allemaal in balans is. Hersens zijn het meest complexe orgaan ook.

Dus wat ik heb meegemaakt is in principe een pure lichamelijke ziekte, daarbij speelt dan wel de geest een rol en de ziel en nog meer. Tis niet makkelijk, maar des te interessanter om ermee bezig te zijn

Ik zou mijn eigen hersens wel eens willen open snijden, kon dat maar. Mijn eigen hersens ontleden Om ook te zien waar ik nu mee te maken heb de hele tijd, ik weet dat ik hersens in mijn schedel heb zitten maar ik heb ze nog nooit van dichtbij gezien en nog nooit aangeraakt.

Dan kun je natuurlijk chirurg worden en hersens van anderen aanraken, maar ik wil mijn eigen hersens zien en erin snijden en nog meer. Ook testjes uitvoeren en experimenten uitvoeren met mijn eigen hersens, dan zou het in principe ideaal zijn als ze een kloon maken van mijn lichaam, dat ze mijn hersens exact namaken zoals ik ze nu hier heb.

Klinkt dat extreem of valt dat mee

dat te optimistisch, te impulsief etc. is erg herkenbaar !! Al ik heb ik gelukkig door de jaren heen wel mezelf aardig leren kennen waardoor ik dat soort dingen nu beter onder controle heb over het algemeen. In idd, jouw ziekte heeft een lichamelijke oorzaak, zo zie ik dat wel tenminste.

En nee, ik vind dat niet zo extreem hoor :-) Laatste tijdens het zappen kwam ik op Talpa een programma tegen waar een autopsie werd uitgevoerd op een mens. Erg interessant
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:44:45 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45505252
Thank you wombcat

Het is niet fijn als iemand uit het bestaan gerukt wordt, maar dan is het dus vaak zo dat het voor de nabestaanden niet fijn is, ondanks de slechte tijden wegens slechte gezondheid moet je toch iemand missen waarvan je gewend bent dat hij tientallen jaren opstond en je mist dan gewoon die persoon in het leven. Dat die persoon niet meer rond kan lopen hier en je kunt niet meer praten en je kunt de stem niet meer horen. Het gemis dus ook wel. Missen van, zo kun je van alles missen in je bestaan. Maar dat gevoel van missen van gaat weer weg als de tijd weer voorbij gaat. Toch vreemd allemaal, alles is zo relatief ook. Kijk eens naar zo'n begrafenis en daarna de koffietafel, vaak genoeg lachen mensen en zo gaat het leven dus door. En zo hoort dat ook denk ik. Te lang stil taan bij een overlijden daar heb je ook alleen maar jezelf mee. En degeen die dood is gegaan die zou het niet willen ook dat mensen te lang stil staan erbij. Tis eigenlijk ook nog eens gedrag waarbij je alleen naar jezelf kijkt, je huilt niet omdat de persoon er niet meer is in veel gevallen, je huilt omdat je iemand moet missen, wie weet draait het daar ook wel om. Het moeten missen dus, dat er nooit gehuild wordt omdat iemand dood is, maar dat je huilt om jezelf.

Ik denk niet dat mijn oom nu wat te klagen heeft op dit moment, zelfs al is er niets na de dood, als de dood voor een diepe rust staat dan is mijn oom ook tevreden. Door die val van gisteren of eergisteren heeft hij ook nog eens 2 ribben gekneusd, en dat naast de longemphyseem, dan ga je denk ik echt kapot van de pijn.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:47:26 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45505311
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Wombcat het volgende:
chemie in je hersens. daarom is sporten zo goed. ten eerste maak je tijdens het sporten je hoofd leeg. ten tweede maakt je lichaam na het sporten endorfine aan, en daar wordt je vrolijk van natuurlijke drugs dus
* Wombcat is ook endorfineverslaafd (op de goede manier
Endorfine was ik aan het zoeken als stof in de hersens Dopamine en adrenaline en serotinine heb je nog en daarnaast misschien nog wel 1000 andere stoffen als ik dat boek moet geloven wat ik toen open sloeg. Ik loop dus vaak als ik boodschappen ga doen en ik loop sowieso vaker de laatste tijd, ook dat lopen is al een gezonde manier van bezig zijn, lopen is ook bewegen. Maar hardlopen is dan natuurlijk een nog grotere kick. De inspanning en daarna de rust Inderdaad een natuurlijke drugs Wie weet dat ik komende maandag begin met cardio Even kijken of het moment daar is. En als het moment niet daar is dan zorg ik wel dat het moment daar is. 86 kilo en ik wil richting de 74. 1 kilo per week afvallen wil ik dus. Net zoals ik afgelopen 2 weken 2 kilo ben kwijt geraakt.

Over mijn ziekte die lichamelijk en geestelijk van aard is. In dat boek wat ik sinds gisteren aan het lezen ben over bewustzijn komen ze met de stelling dat hersens en geest 1 zijn. Maar wat moet ik daarbij voorstellen? Dat de geest in de hersens zit? Dat boek ga ik helemaal doorlezen nog, ze laten daar ook vaker tekeningen zien van de hersens. Ontstaat het bewustzijn dus ook in de hersens?

Maken de hersens dus de geest aan? Zo heb ik het dus pas sinds kort bekeken. Ik dacht altijd dat de geest afgescheiden was van de hersens en dat de geest ergens boven je hoofd zweeft en dat het bewustzijn ook ergens boven je hoofd zweeft.

Wie weet zit het wel allemaal tussen de oren en vindt het allemaal in de hersens plaats? Dat het dus puur lichamelijk is allemaal? Dat je niet eens zo heel hard kunt spreken van een geest die niet stoffelijk is?

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-01-2007 13:53:59 ]
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:51:29 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45505401
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat te optimistisch, te impulsief etc. is erg herkenbaar !! Al ik heb ik gelukkig door de jaren heen wel mezelf aardig leren kennen waardoor ik dat soort dingen nu beter onder controle heb over het algemeen. In idd, jouw ziekte heeft een lichamelijke oorzaak, zo zie ik dat wel tenminste.

En nee, ik vind dat niet zo extreem hoor :-) Laatste tijdens het zappen kwam ik op Talpa een programma tegen waar een autopsie werd uitgevoerd op een mens. Erg interessant
Mij vertellen ze ook vaker dat de scherpe kantjes van je karakter eraf gaan gedurende de loop der jaren. Eerst wild in de jonge jaren en daarna als je ouder wordt steeds wijzer en verstandiger en zeker ook rustiger. Ik merk dat dus ook zeker in mijn eigen leven. Altijd hectisch en snel en gedreven en te hard van stapel en dan heb ik als op dagen van vandaag het idee dat ik gewoon helemaal kalm rustig in balans en volwassen ben op de een of andere manier. Volwassen is dan een groot woord maar ik bedoel dan te zeggen dat ik mezelf vaak niet onder controle had, mijn ziel speelde misschien een spelletje met mij of wat anders.

Over dat programma op talpa heb ik al eerder over gehoord en gezien in het programma de wereld draait door.

Een hersen-transplantatie is toch helemaal zo'n gek idee niet? Je maakt van mensen die een hersenziekte hebben even een kloon aan, je gaat vervolgens de hersens van die kloon optimaliseren zodat het een soort van super gezond iets gaat worden, en vervolgens zet je de super hersens in het hoofd van het origineel. Een soort mastermind maken en dan voor iedereen toegankelijk.

Hopelijk klinkt dat niet als Nazi Duitsland die ook aan het experimenteren waren om uber wezens te creeëren, toch klinkt het voor mij als toekomst muziek. Ieder mens krijgt gezonde hersens geimplanteerd en dan kun je vervolgens de rest van de organen ook gaan optimaliseren.
pi_45505544
* UncleScorp komt maar ff melden dat zn vrouw aan de beterhand is
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:57:46 #98
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45505568
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:56 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp komt maar ff melden dat zn vrouw aan de beterhand is
da's mooi US! Fijn voor jullie
pi_45505601
mooi
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:18 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45505608
Dv, gecondoleerd.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')