Zal morgen nog eens beter kijken en dan reageer ik meteen evenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee die stond er al... robot en kinderen toegevoegd en de hoofdfoto veranderd
Plus natte voetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Mirage het volgende:de hond gooit de waterbak voor OS zijn voeten...
statement !! waterbak leeg
o zo grappig, dit soort bodylanguage.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Mirage het volgende:de hond gooit de waterbak voor OS zijn voeten...
statement !! waterbak leeg
Die doet de Macarena oid.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Nok
Wat is die kat aan het doen in je avatar de hele tijd
Wel een vreemd dansjequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die doet de Macarena oid.
Poesje danst.punt
Nee hoor... tis een sexy dansje. Doe ik ook altijd. Blijft gewoon een dansje hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wel een vreemd dansje
Ik dacht al dat die poes met hele andere dingen bezig was gezien de bewegingen
Nu opeens?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef Mirage het volgende:
he nok, je ava doet het bij mij niet meer
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
Maar heb ik soms ook opeens...dat niets het meer doet.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb je hem nu al uitgeput?
Broodjes EI, en langzaam masseren die handel.....
jaaaa, die eieren hielpen eerder ook al zo goed..... eens per week en de rest bij de vrouw. De rukker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heb je hem nu al uitgeput?
Broodjes EI, en langzaam masseren die handel.....
Okay... TWEEmaal per week... op een dag... de eieren hielpen ook echt welquote:
meisje.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay... TWEEmaal per week... op een dag... de eieren hielpen ook echt wel
dat vond ik niet zo'n goed plan eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Kon ze niet bij jou blijven slapen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |