abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45533419
de dakpan aan de slaapkamer ligt terug goed

de dakmakers hebben hun werk wel, er zijn overal dakpannen gaan vliegen

ze moeten bij mij enkel aan de voorkant nog kijken
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_45533428
kijk, dat gaat snel
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:04:03 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45533477
alloa allemaal

mijn schutting staat weer op zijn plek, heb nu rugpijn maar verder gaat alles goed
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45533504
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

woef
En likken!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:17:03 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45533705
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

dat zei de dokter op lanzarote ok al, toen ik vertelde dat ik al 2x eerder mijn sleutelbeen had gebroken: play chess

En wil je helemaal geen risico lopen tot ongelukken dan moet je jezelf opsluiten in de kelder. Ook als je in de auto zit en zelfs als je op het voetpad loopt dan loop je risico op een aanrijding. Op het voetpad kan zomaar een bus komen te rijden als de bus chauffeur de macht over het stuur verliest.

Het hele leven zit vol risico

Ben net terug van de winkel, dus ik kan weer verder.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:17:18 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45533711
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:04 schreef Metro2005 het volgende:
alloa allemaal

mijn schutting staat weer op zijn plek, heb nu rugpijn maar verder gaat alles goed
Getimmerd dus?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:18:31 #232
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45533737
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:00 schreef sararaats het volgende:
de dakpan aan de slaapkamer ligt terug goed

de dakmakers hebben hun werk wel, er zijn overal dakpannen gaan vliegen

ze moeten bij mij enkel aan de voorkant nog kijken
leuke sig
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:19:22 #233
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45533747
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En likken!

en bukken jij
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:21:41 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45533782
Ik merk trouwens dat ik constant op the truth klik uit gewoonte

Dan wil ik even wetenschap & filosofie aanklikken en uit gewoonte klik ik weer the truth aan. Is dat een dwang-neurose te noemen of is het puur gewoonte omdat je altijd begint met het ouwehoer-topic bij het opstarten van fok!?
pi_45533819
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

leuke sig
ik moest wel lachen toen je het postte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_45533977
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En wil je helemaal geen risico lopen tot ongelukken dan moet je jezelf opsluiten in de kelder. Ook als je in de auto zit en zelfs als je op het voetpad loopt dan loop je risico op een aanrijding. Op het voetpad kan zomaar een bus komen te rijden als de bus chauffeur de macht over het stuur verliest.

Het hele leven zit vol risico

Ben net terug van de winkel, dus ik kan weer verder.
ja, ik ga ook echt niet stoppen met fietsen, kan ik net zo goed stoppen met ademhalen
ik hoop alleen dat ik wat meer blijf opletten tijdens afdalingen, ik kan het echt wel, maar soms let ik even niet op of zo
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:35:24 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534056
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ja, ik ga ook echt niet stoppen met fietsen, kan ik net zo goed stoppen met ademhalen
ik hoop alleen dat ik wat meer blijf opletten tijdens afdalingen, ik kan het echt wel, maar soms let ik even niet op of zo
Stenen op de weg zeker ook of niet? Een kleine steen kan toch al zorgen dat je gaat vallen?

Wel lef dat je met grote snelheid een afdaling afgaat

Als ik de tour de France kijk dan vind ik dat ook altijd super stoer van die wielrenners, alsof ze de dood in de ogen aankijken en niet bang zijn voor de dood. Alsof het kamikaze is wat ze doen ook als ze met die hoge snelheid naar beneden gaan

Over dat risico nemen, dat hoort erbij. Blauwtje lopen met vallen of op andere opzichten, je kunt altijd voorzichtig zijn en niet eens je mond durven open te trekken op straat en je kunt altijd over je heen laten lopen alsof je een stoeptegel bent, maar dan lever je teveel in. Risico nemen zorgt misschien ervoor dat het leven meer uitdagend is ook.

Ik neem de laatste dagen iets te weinig risico, in de zin van, dromenvanger neem nu eens die schoenen en ga eens rennen om te zien hoeveel zijsteek je krijgt van de pijn omdat je geen conditie hebt. Ik mis in mijn leven het bijten in staal vaker, ook hardlopen kan een vorm zijn van lef nemen, je grenzen verleggen als sporter en steeds een schepje erboven op willen doen.

De uitdaging van sporten is mooi dat je je grenzen kunt verleggen, dat kan in veel andere gevallen niet zo goed naar voren komen. De pijn van de uitputtingsslag. Welke andere manier van leven is een manier waar je constant tot het puntje gaat van de lat?

Ik weet alleen sporten te noemen nu waarbij je tot het diepste kunt gaan. ( depressie daargelaten even, ik ga nu echt niet zeggen dat depressie sporten is omdat je uit de depressie moet komen, maar wie weet is die manier van benaderen van depressie niet eens zo'n slechte manier, de sport inzien van het positief denken dus, iedere dag de nieuwe dag te lijf gaan om er beter uit te komen)
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:36:31 #238
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45534082
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Getimmerd dus?
geschroefd

Mensen hebben altijd de behoefte aan wat spanning, soort van gevaar opzoeken af en toe, ene persoon heeft het meer nodig dan de ander. We leven in een dermate veilige wereld dat we gewoon bepaalde stoffen (adrenaline bv) missen soms en dan zoeken we het gevaar op
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45534099
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Stenen op de weg zeker ook of niet? Een kleine steen kan toch al zorgen dat je gaat vallen?

Wel lef dat je met grote snelheid een afdaling afgaat

Als ik de tour de France kijk dan vind ik dat ook altijd super stoer van die wielrenners, alsof ze de dood in de ogen aankijken en niet bang zijn voor de dood. Alsof het kamikaze is wat ze doen ook als ze met die hoge snelheid naar beneden gaan
in dit geval gewoon met te grote snelheid op een bocht afgaan en tot de ontdekking komen dat ik veel te snel ging voor die bocht.echt enorm stom

het was ook steil (10%) en harde wind in de rug, ik reed 90 en die bocht zag eruit als een bocht van niks, maar het was toch wel een beetje bocht niettemin erg stom

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2007 15:40:29 ]
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:41:39 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534204
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:36 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

geschroefd

Mensen hebben altijd de behoefte aan wat spanning, soort van gevaar opzoeken af en toe, ene persoon heeft het meer nodig dan de ander. We leven in een dermate veilige wereld dat we gewoon bepaalde stoffen (adrenaline bv) missen soms en dan zoeken we het gevaar op
Klopt

NIets aan toe te voegen Mensen zoeken een kick en gaan parchute springen of bunjee jumpen of een vakantie vol actie en nog meer.

Inslapen omdat het bestaan niet genoeg te bieden heeft heb je ook zelf in de hand. Het gevaar opzoeken dan? Maar vaak valt er toch niet veel gevaar op te zoeken? De zwarte piste van tijdens skieeen en dan heb je nog de sport die wombcat doet die voor een kick zorgt Wielrennen en dan super snel de afdaling ingaan.

Games heb je nog die voor adrenaline kunnen zorgen, onverwachts monsters en demonen die voor je neus staan. En dan heb je nog films en boeken en nog wel meer dat gevaarlijk is. Of russische roulette met sex zoals het nummer leven na de dood, steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot, er is leven er is leven na de dood Laatste manier van gevaar opzoeken dat is dus de meest domme manier

Tennissen kan trouwens ook voor een kick zorgen, als je doet tennissen en je ramt keihard tegen de bal en de bal gaat richting de hoek en de ander wordt buiten spel gezet omdat hij niet aan de bal komt dan geeft dat ook een gevoel van...." Ik ben onoverwinnelijk!!!!" Alleen al keihard rammen tegen de bal of de bal keihard op je af zien komen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:43:22 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534244
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

in dit geval gewoon met te grote snelheid op een bocht afgaan en tot de ontdekking komen dat ik veel te snel ging voor die bocht.echt enorm stom

het was ook steil (10%) en harde wind in de rug, ik reed 90 en die bocht zag eruit als een bocht van niks, maar het was toch wel een beetje bocht niettemin erg stom
Was je met de gedachtes ergens anders ?

Als je constant scherp bij geest bent, gebeurt het dan ook? Ik bedoel, een aantal prof wielrenners die vallen zelden tot nooit. Is het in jou geval zo dat je nog scherper moet worden als je op de fiets zit? Dat je niet aan schapen moet denken die over de dam springen maar 120 procent met je verstand bij het wielrennen moet zijn?

90 Km per uur

Dat is niet mis

Ik doe het je niet na op dit moment.
pi_45534284
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:41 schreef Dromenvanger het volgende:
dan heb je nog de sport die wombcat doet die voor een kick zorgt Wielrennen en dan super snel de afdaling ingaan.
het is wel leuk, ik heb altijd gezegd dat ik liever een technische afdalinfg heb, waar je niet echt harder kunt dan 70-80, dan een hele snelle. lang rechtuit, met opeens en bocht heeft me dus ook genekt. je zit dan niet in het ritme en de concentratie van een moeilijke afdaling.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:46:26 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534324
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

het is wel leuk, ik heb altijd gezegd dat ik liever een technische afdalinfg heb, waar je niet echt harder kunt dan 70-80, dan een hele snelle. lang rechtuit, met opeens en bocht heeft me dus ook genekt. je zit dan niet in het ritme en de concentratie van een moeilijke afdaling.
Technische afdaling is geen extreme afdaling dus?

Welke omgeving doe je wielrennen? Hier in Limburg heb je genoeg heuvel en ook een paar gebergtes. Heb jij dat in de Veluwe of elders in Nederland of zoek je Duitsland of Belgie of wat anders op?

Vannacht overigens over tennissen gedroomd op hard-court in de binnenhal. Alleen kreeg ik de ballen om de oren geslagen en kon ik niet eens de bal zien zo snel sloeg mijn tegenstander. Ik werd compleet van de baan geslagen vannacht omdat ik de bal niet zag omdat het zo snel ging.

Heb gevoelsmatig minstens 30 minuten op de tennisbaan gestaan op die manier Proberen de bal terug te slaan maar niet in staat zijn daartoe.

En dan moet het dus echt snel spel zijn wil ik de bal niet zien.
pi_45534325
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Was je met de gedachtes ergens anders ?

Als je constant scherp bij geest bent, gebeurt het dan ook? Ik bedoel, een aantal prof wielrenners die vallen zelden tot nooit. Is het in jou geval zo dat je nog scherper moet worden als je op de fiets zit? Dat je niet aan schapen moet denken die over de dam springen maar 120 procent met je verstand bij het wielrennen moet zijn?

90 Km per uur

Dat is niet mis

Ik doe het je niet na op dit moment.
niet zozeer met iets anders, maar meer bezig met hard gaan dam echt opletten.
en dat terwijl ik altijd tegen anderen zei "je moet niet hard willen gaan, maar gewoon hard gaan, als je hard wilt gaan, dan gaat het fout". nou, ik had gelijk
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:49:12 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534391
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

niet zozeer met iets anders, maar meer bezig met hard gaan dam echt opletten.
en dat terwijl ik altijd tegen anderen zei "je moet niet hard willen gaan, maar gewoon hard gaan, als je hard wilt gaan, dan gaat het fout". nou, ik had gelijk
Je wilde nog harder gaan als ik het goed begrijp:?

Je ging 90 KM en wilde richting de 120 KM

Of vat ik het nu fout op?

Is de motor-sport niets voor jou? Op een vlak wegdek op een motor hoge snelheden halen.

Die ene sporter van het jaar doet een aparte manier van wielrennen op een binnenbaan, de hele tijd rondjes rijden. Hoe snel gaat dat?
pi_45534403
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Technische afdaling is geen extreme afdaling dus?

Welke omgeving doe je wielrennen? Hier in Limburg heb je genoeg heuvel en ook een paar gebergtes. Heb jij dat in de Veluwe of elders in Nederland of zoek je Duitsland of Belgie of wat anders op?
technisch is met veel bochten, dus veel remmen. steil rechtdoor is veel extremer, op een lang recht stuk van 12% kun je 100 halen.

ik zit circa 5=6 weken per jaar in het buitenland, in de bergen of op mallorca/lanzarote (in de winter, om te trainen)
verder fiets ik veel in de omgeving hier, regelmatig op de veluwe (daar wonen mijn moeder en broer) en af en toe weekendje belgie
pi_45534439
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

nou, niet per se harder, maar die snelheid was wel kicken
met de nadruk op was
pi_45534473
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Is de motor-sport niets voor jou? Op een vlak wegdek op een motor hoge snelheden halen.

Die ene sporter van het jaar doet een aparte manier van wielrennen op een binnenbaan, de hele tijd rondjes rijden. Hoe snel gaat dat?
nee, fietsen is leuk, alleen afdaLEN mag iets langzamer.

die haalt 70 in de sprint. no way dat ik dat red
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:53:58 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534516
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

technisch is met veel bochten, dus veel remmen. steil rechtdoor is veel extremer, op een lang recht stuk van 12% kun je 100 halen.

ik zit circa 5=6 weken per jaar in het buitenland, in de bergen of op mallorca/lanzarote (in de winter, om te trainen)
verder fiets ik veel in de omgeving hier, regelmatig op de veluwe (daar wonen mijn moeder en broer) en af en toe weekendje belgie
Okey

En dan nu niet in staat zijn om te rennen met het wiel is zeker klote? Hoelang lig je eruit nu? Net als Mirage 5-6 weken of langer?

Verslaafd aan de sport ben je of valt dat mee? Ik was vroeger wel verslaafd aan de sport, ik kon geen dag zonder, maar goed, daarna ga je iets anders doen en dan is het ineens moeilijk om het sporten ook maar voor 4 weken vol te houden, wennen aan het sporten misschien wel.

Sporten als onderdeel van je leven maken. Heb best spijt dat ik gestopt ben met iedere dag sporten, maar goed, shit happens when it happens.

Uitgaan belangrijker vinden dan sporten, ook een manier van leven natuurlijk.

Nu is het voor mij de uitdaging om het sporten op te pakken, wie weet is dat al een sport an sich. Sporten in je leven roepen zien als sport. Het begin is het moeilijkste.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:54:52 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45534533
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

nou, niet per se harder, maar die snelheid was wel kicken
met de nadruk op was
Heb je toch een kick gehad, ondanks je breuk. Stel je loopt onder een auto zonder dat je een kick heb gehad. Dan is de breuk meteen een stuk minder waard

Zit er alsnog een voordeel aan vergeleken met zomaar onder een auto komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')