abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45472885
GEBOUW INGESTORT IN UTRECHT BRANDWEER EN POLITIE ONDERWEG !!! MOGELIJK NOG SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN !!!
pi_45472888
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef Qwea het volgende:
ivm het vreselijke weer gaan wij hier zo aflsuiten en mag ik hopen dat ik thuis aan kom. Niels dropt me op Schagen vanaf daar moet ik het maar ff zien te redden

Kusje,

MM

__

Aldus een mailtje van MikeyMo. Het bedrijf in alkmaar gaat dus dicht. Tis dus wel serieus aan die kant van het land
sterkte en wel thuis
If you can't fix it, fuck it
pi_45472899
Het spoor ondervindt donderdag ernstige hinder van de harde wind en regen. Een woordvoerder van de NS meldde donderdag dat alle intercitytreinen uit de dienst genomen worden en worden vervangen door stoptreinen.

Reizigers die al onderweg zijn zullen hierdoor grote vertraging oplopen. De reistijden zullen behoorlijk langer zijn dan gewoonlijk. ,,De komende uren, ook tijdens de spits zal het treinverkeer grote hinder ondervinden van de storm. De gevolgen zullen tot ver in de avond te merken zijn, waarschijnlijk tot het einde van de dag.'' De woordvoerder van de NS adviseert reizigers die niet per se weg hoeven geen gebruik te maken van de trein.

Met name op trajecten in het westen van het land loopt de bovenleiding schade op. Volgens ProRail reden er rond 15.00 uur vanmiddag geen treinen tussen Utrecht en 's-Hertogenbosch, tussen Alphen aan de Rijn en Bodegraven, tussen Rotterdam en Den Haag/Hoek van Holland, tussen Woerden en Breukelen, Den Haag en Gouda, Schiphol en Duivendrecht.

Op het spoor gewaaide bomen en andere voorwerpen zorgen voor geen of minder treinen tussen Arnhem en Zevenaar, Utrecht en Woerden en tussen Utrecht en Amersfoort. Op de stations Amsterdam CS, Schiedam en Almere CS is door de storm schade aan het stations ontstaan. Amsterdam CS is ontruimd als gevolg daarvan.

ProRail heeft extra storingsploegen ingezet maar adviseert reizigers eveneens niet met de trein te reizen indien niet noodzakelijk.
(ANP)

[ Bericht 1% gewijzigd door swentibold op 18-01-2007 15:18:16 ]
pi_45472918
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Windkracht 11 in ZW-Zeeland
bron?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_45472919
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Windkracht 11 in ZW-Zeeland
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_45472928
Mijn schutting is omgewaaid Telt dat ook als stormschade?
Profiel opgeheven.
pi_45472929
Alle hens aan dek bij brandweer Amsterdam

AMSTERDAM (ANP) - De brandweer Amsterdam werkt sinds donderdagochtend 09.30 uur met man en macht aan de meldingen van stormschade. Alle brandweervoertuigen zijn op straat, liet een woordvoerster weten. Ook de brandweerlieden in opleiding die donderdag in de stad les hebben, zijn de straat opgestuurd om de handen uit de mouwen te steken.

De telefoon staat roodgloeiend bij de alarmcentrale. Tot nu toe heeft de brandweer een paar honderd incidenten afgehandeld. ,,En er staan nog heel wat klussen in de wacht'', zei de zegsvrouw. De meldingen gaan vooral over rondvliegende takken, dakpannen, gevelplaten en omgewaaide bomen. De brandweer raadt mensen in Amsterdam aan niet de straat op te gaan als dat niet per se nodig is.

Op het Belgiëplein in Amsterdam-West raakte de gevel van een bank zwaar beschadigd. Een aanzienlijk deel van de gevelplaten aan de onderkant raakte ontzet. De brandweer heeft de rest van de gevel uit voorzorg gesloopt. De dienst Bouw en Woningtoezicht onderzoekt momenteel of bij de bovengelegen appartementen de platen van plexiglas aan de balkons stormbestendig zijn. Op de Buiksloterweg in Noord waaide een boom op een huis.

De brandweer heeft eveneens in Amsterdam-Noord twee schoolklassen ontruimd omdat er een boom op het gebouw was gewaaid. Niemand raakte daarbij gewond. Op de Houtmankade in Westerpark waaide een man in het water.

Drie van de vier toe- en afritten van en naar het Amsterdamse stadsdeel Bos en Lommer en de ringweg A10 zijn donderdag afgesloten. Door het stormachtige weer vallen er plafondplaten van het gebouw dat de snelweg overbrugt naar beneden. Dat liet een woordvoerder van het stadsdeel weten. Ook de toe- en afrit S116 ter hoogte van de Nieuwe Leeuwarderweg van en naar de A10 zijn dicht wegens rondvliegend puin, meldde de politie.

Op de Piet Heinkade raakte een man gewond vanwege door de lucht waaiende materialen. Hij wist op eigen gelegenheid naar het ziekenhuis te gaan. In verband met extreme windvlagen en losgeslagen dakplaten werd de Piet Heinkade in het oosten van Amsterdam tijdelijk afgesloten voor al het verkeer.
pi_45472940
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef Qwea het volgende:
ivm het vreselijke weer gaan wij hier zo aflsuiten en mag ik hopen dat ik thuis aan kom. Niels dropt me op Schagen vanaf daar moet ik het maar ff zien te redden

Kusje,

MM

__

Aldus een mailtje van MikeyMo. Het bedrijf in alkmaar gaat dus dicht. Tis dus wel serieus aan die kant van het land
Eigenlijk kan ik dus beter blijven zitten waar ik zit dan naar huis gaan
pi_45472968
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef bommel17 het volgende:
GEBOUW INGESTORT IN UTRECHT BRANDWEER EN POLITIE ONDERWEG !!! MOGELIJK NOG SLACHTOFFERS ONDER HET PUIN !!!
bron?
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:10:10 #86
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_45472974
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Amsterdam ook?
yep, neem maar aan dat alles wat ik meld uit Amsterdam komt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_45472994
Alle Intercity's gaan eruit! Worden allemaal stoptreinen.
pi_45473014
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:06 schreef bommel17 het volgende:
Welk gebouw?
pi_45473035
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Againzender het volgende:

[..]

yep, neem maar aan dat alles wat ik meld uit Amsterdam komt
ok
pi_45473047
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Impry het volgende:
Alle Intercity's gaan eruit! Worden allemaal stoptreinen.
Das alleen rond Amsterdam toch?
pi_45473048
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

waar?
Landelijk, tenminste, NS had het afgekondigd volgens BNR.
pi_45473049
Op een live scanner gehoord!! k weet niet of het amsterdam of utrecht is..
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:09 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

bron?
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:13:15 #94
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_45473106
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef bommel17 het volgende:
Op een live scanner gehoord!! k weet niet of het amsterdam of utrecht is..
[..]
Amsterdam niet hoor, niets gehoord.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:13:31 #95
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_45473119
Ten zuiden van IJmuiden: waterig zonnetje
Ten Noorden van IJmuiden: onweer

Wind schommelt tussen kracht 9 en kracht 10
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:14:11 #96
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_45473142
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:57 schreef SunChaser het volgende:
Overal kantelen vrachtwagens, ook nu bij de A5.

Ik moest naar Bunnik vanaf Zaandam (a2 vinkeveen), maar niet gedaan
ik heb net ons transportbedrijf maar ff gebeld, die hebben gelukkig alle wagens nog. (ja ze rijden gewoon )

het gebouw waar ik inzit maakt hele enge geluiden (kraken) het is dan ook een oud magazijn met lekkende daken en plat dak etc.

straks nog terug naar huis in de auto, daar zie ik wel wat tegenop
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_45473145
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:15:18 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45473190
dat gebouw in Utrecht, is dat gebouw met die kraan. Al 'oud nieuws' dus
The line is a dot to you!
pi_45473195
quote:
Waar is dat?
Allah Al Watan Al Malik