godzijdank... vanavond wel House kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
De uitzendingen van SBS (SBS6, Net5 en Veronica) gaan gewoon door![]()
![]()
Niks bijzonders te melden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef tonks het volgende:
Weet iemand iets over omgeving Nijmegen?
Oh het is bijna weer wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:17 schreef Nol.. het volgende:
www.buienradar.nl
I.v.m. grote drukte op onze servers ziet u alleen het laatste radarbeeld. Excuses voor het ongemak.
![]()
Post een pic van je tieten, dan kan ik je zoeken aan de hand van die foto.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef Insomaniac het volgende:
Hier nu blauwe lucht, snel naar de super om peuken en eten te halen.. Als ik binnen een uur niet terug ben, moeten jullie een zoekactie starten.
GKOquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja
Waar werk jij ook alweer dan?
Moet dadelijk naar het centrum, goedkope parkeerplek zonder veel bomen vinden, waar o waar?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
Lieverd, wist je nog vorige week, toen je zo klaagde dat je het hele tuinhuis onderste boven moest halen om je spullen te vinden?
-Ja
Dat hoef je vanaf nu niet meer te doen
[afbeelding]
Lieverd, wist je nog vorige week, toen je zo klaagde dat je het hele tuinhuis onderste boven moest halen om je spullen te vinden?
-Ja
[afbeelding]
-Ja
[afbeelding]
Oh ja handig. Mijn auto staat onder een hele zooi bomenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja
Waar werk jij ook alweer dan?
Moet dadelijk naar het centrum, goedkope parkeerplek zonder veel bomen vinden, waar o waar?
Nou, ik zit hier vlakbij het station, dus ik zou even kunnen gaan kijken, maar als je het niet erg vindt blijf ik toch maar binnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef swentibold het volgende:
weet iemand iets over van / naar naarden bussum en hilversum?
Parkeergarage, benedenvloer. Goedkoop lijkt me nu niet de juiste prioriteitquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Rotterdam hard?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Vom het volgende:
Vast al gemeld, maar het gaat hier zo hard...
Deel van het Erasmus MC ontruimd, wegens het bijna omwaaien van een bouwlift.
sverige!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
-Ja
[afbeelding]
dank jequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier vlakbij het station, dus ik zou even kunnen gaan kijken, maar als je het niet erg vindt blijf ik toch maar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |