die ene dikke wijf? dat ene dikke wijf..quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Die ene dikke wijf (naam ff vergeten) op een trampoline heeft gesprongen en toen neerkwam op zoeen tegel ?
Ging jij je niet van kant maken een tijdje terug?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Die ene dikke wijf (naam ff vergeten) op een trampoline heeft gesprongen en toen neerkwam op zoeen tegel ?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat de kankerkachel het niet doet
Loller BG
Ja, maar het was mislukt, ik schoot de verkeerde kant uit, was eerste keer toch.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ging jij je niet van kant maken een tijdje terug?![]()
Wat nou lollerBG, lollermaikuuul bedoel je, je was gewoon tegen zon ijskap geslipt en die botste toen tegen de wind.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:29 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat de kankerkachel het niet doet
Loller BG
Ik vind jou ok. (nogsteeds)quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:35 schreef The_Shining het volgende:
Mijn ritueel werkte.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind jou ok. (nogsteeds)
Nee, mijn unversum domination tour slokt helaas al mijn vrije tijd op.quote:speel je nog uo?
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef ukga het volgende:
zou wel leuk zijn als dit 'windje' de norm wordt, en we over een jaar bij windkracht 20 zegen; eej wat een wind staat er vandaag hea
Dat is zeg maar driedubbel orkaankracht; verzin jij het er effe bij?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef ukga het volgende:
zou wel leuk zijn als dit 'windje' de norm wordt, en we over een jaar bij windkracht 20 zegen; eej wat een wind staat er vandaag hea
jamaar we zijn er al op aan het evolueren heur! vooral die amerikanen worden steeds dikker! blijven ze goed staan in de windquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dat is zeg maar driedubbel orkaankracht; verzin jij het er effe bij?
Daarsjus op het nieuws zeiden ze dat er nog een storm naar limburg komtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef ukga het volgende:
tis nu weer rustig buiten, tijd om de was binnen te halen.
Hahaha nauwelijks voor te stellen dat het nog harder kan waaien iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:44 schreef ukga het volgende:
dan stellen de americanen zich ook elk jaar weer vreselijk aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |