Kom jij uit Dongen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:50 schreef Aimeee het volgende:
wat?
Dat vraag je niet aan de TS neem ik aan? Die 'Het is' ook schrijft als 'This'.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:51 schreef veldmuis het volgende:
Is het niet 'wordt'?
IS DIT DIE VAN GALLYON?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:58 schreef Lucille het volgende:
Dus geen Gallyon op schaatsen?
Geen idee ik zou dr best een keer neuken denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef Aimeee het volgende:
Waarom maak je Gallyon zo belachelijk??? Zij heeft toch vrijdag redelijk geschaatst???
kan ze niet neuken dan denk je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:10 schreef Aimeee het volgende:
Jah joh...en jij mag laten zien hoe het moet..Top idee!!
Waar ik zin in hadquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was dat alles wat je kon vinden?.
Je bent nog niet op de helft, wat een drama. TS zou zich daarover druk moeten maken i.p.v. deze B-'show'.quote:
Moet TS niet naar school, in plaats van hier op Fok! rond te hangen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent nog niet op de helft, wat een drama. TS zou zich daarover druk moeten maken i.p.v. deze B-'show'.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:18 schreef Aimeee het volgende:
wWaar slaat slaan al die quotes op zeg...schrijf gewoon iest iets wat te maken heeft met deze dit topic!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:15 schreef Aimeee het volgende:
Hoe bedoel je B artiesten.. ze doet het hartstikke goed hur!!..ik zou hetzelfde gedaan hebben als haar. Ze krijgt riant betaald voor wat ze doet, zonder al te veel media om haar heen!! Heel knnap
Meneer Topicstarter, dus jij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef Aimeee het volgende:
owkay..wies TS??
Hoor jij bij dezelfde klooneigenaar als Barby?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef Aimeee het volgende:
owkay..wies TS??
Twee woorden (ik reken TS even niet als woord), allebei COMPLEET fout. Oké, wie is TS? Met één vraagteken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:21 schreef Aimeee het volgende:
owkay..wies TS??
Kan je net zo lief in ene spiegel koekeloeren, vriendin.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef Aimeee het volgende:
whah nee...maar ik vond haar wel lachwekkend!
Als ze dat schaars gekleed doet kan ik dat misschien zelfs wel als kwaliteitstelevisie beschouwenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef Aimeee het volgende:
jeetje... owh mischien komt dan Gallyon van Vessem wel iets presenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |