Ga lopen, da's nog het veiligste. Of blijf gewoon thuis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:26 schreef DFDuo het volgende:
Hm. Ik vraag me af of ik stuk zal gaan. Ik weeg 54 kilo, en mijn fiets 20. Wat weegt zo'n toiletbox :x
Een dixi toilet weegt 82 kiloquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:26 schreef DFDuo het volgende:
Hm. Ik vraag me af of ik stuk zal gaan. Ik weeg 54 kilo, en mijn fiets 20. Wat weegt zo'n toiletbox :x
Die van ons ging vorige week al gedeeltelijk. Ik hoop dat de rest van dat afzichtelijke ding vandaag nog gaat.quote:
*houd 'donatie' aan toilet nog maar even binnen tot na het fietsen *quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
da's als er nog niemand iets aan de Dixi in kwestie heeft 'gedoneerd'.
Iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
da's als er nog niemand iets aan de Dixi in kwestie heeft 'gedoneerd'.
Ik denk dat een satteliet uit de lucht is gewaaidquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Hathor het volgende:
Ik hoorde net een harde klap op het dak, ik denk dat er wat pannen gesneuveld zijn, ik weet alleen niet wat die klap veroorzaakt heeft.
Of misschien wel een satellietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ik denk dat een satteliet uit de lucht is gewaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |