abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 18:17:59 #301
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47838413
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik probeer in die topics eens normale discussie te voeren. Ik ben niet diegene die telkens weer duidelijke bewijzen negeert, goed onderbouwde verhalen met one-liners afdoet als onbetrouwbaar, ik doe moeite om verhalen van anderen na te trekken, ik durf kritisch naar mijn eigen uitspraken te kijken.
Tussen durven en doen zit hier blijkbaar een grote kloof.

Je haalt dingen door elkaar. Jij kan niet bepalen wat anderen wel of niet geloven, nog wat ze in jouw ogen als bewijs moeten zien, net zo min als laten we zeggen welke politieke richting iemand in POL aan moet hangen. En het heeft helemaal niks te maken met de manier waarop gepost wordt en users elkaar bejegenen. Dat is waar het hier over gaat.
quote:
En aangezien ik een aantal andere mensen dat allemaal niet zie doen, vind ik niet dat ik "even hard" bezig ben.
Het gaat niet om de manier van posten maar hoe "introspectief" je bent? Ok...
quote:
Iemand voor paranoïde uitmaken lijkt mij, zeker in een forum als TRU, niet echt een scheldpartij.
Juist in TRU ligt dat erg dicht bij een troll.
quote:
Maar goed, heb je nog overlegd met je collega's dat zij voortaan gaan modden in die 911 topics, of ga jij voortaan iedereen aanpakken in plaats van alleen maar de mensen die niet in een complot geloven?
Ik blijf gewoon modden zoals ik steeds heb gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')