Door een topicquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dergelijke levensgevaarlijke dingen? Willen jullie het op jullie geweten hebben als er iets door mis gaat?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Dat is nooit op anderen af te schuiven en al helemaal niet op zoiets als een openbaar internetforum.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dergelijke levensgevaarlijke dingen? Willen jullie het op jullie geweten hebben als er iets door mis gaat?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:41 schreef iteejer het volgende:
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Zal wel niet denigrerend bedoeld zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Jij ook voor je stompzinnige bijdrage. Was weer lachen geblazen.
Liever niet Normalneo. Stickies zijn meer een noodzakelijk kwaad dan een 'erelijst'. Hoe minder, hoe beter.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:35 schreef Normalneo het volgende:
vraagje aan de moddies..is het mogelijk dat de slowchat weer altijd sticky wordt in truth? Het gaat nu al zo lang mee dat het wel een plaatsje in de "ere-lijst" verdienttoch?
das de fokking truth manquote:Op maandag 26 maart 2007 14:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is ook meer voor topics die anders soms lastig te vinden zijn. SC topics gaan zo hard dat ze altijd wel ergens bovenin de index staan toch?
Opgeruimd. En een aantal hebben weer enkele notes verzameld.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef ChOas het volgende:
Heeft iemand zin om hier even met extreme prejudice te modereren ? :
Chemtrails/Contrails en we gaan verder, deel zoveel
Ok danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef Normalneo het volgende:
[..]
das de fokking truth man![]()
![]()
ge hebt helemaal gelijkio![]()
wel aan, maar de opmerking van Lambiekje niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heb je de autipas al aangevraagd?
Ik heb jouw reactie ook niet ge-edit of gemod, ik heb je alleen gevraagd iets minder overdreven met smilies te gooien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef calvobbes het volgende:
Zeg NS, zou je aub objectief willen modden?
Waarom pas je mijn reactie op de post van Lambiekje
[..]
wel aan, maar de opmerking van Lambiekje niet?
En waarom mag lambiekje wel dergelijke kinderachtige opmerkingen maken, maar mag je geen smileys gebruiken?
Ow?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb jouw reactie ook niet ge-edit of gemod
quote:[ Bericht 5% gewijzigd door NorthernStar op 29-03-2007 19:34 ]
Ja je wilde hem zo graag weghebben, nou dat kan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow?
[9/11] Meningen en argumenten #19
Daar is de quote van Lambiekje ineens weg en staat te lezen:
[..]
Dus toen je net zei dat je geen bericht van mij had ge-edit loog je glashard en nu verzin je rotsmoesquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef NorthernStar het volgende:
Ja je wilde hem zo graag weghebben, nou dat kan.
Ik ben bezig om proberen de sfeer weer iets uit de ridiculiserende en verwijtende hoek te halen en heb oa. jou daarom gevraagd je wat in te houden met de smilies en dat gaat al een uur ofzo goed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus toen je net zei dat je geen bericht van mij had ge-edit loog je glashard en nu verzin je rotsmoes
Waar heb ik (voor 19.34) gezegd dat ik die reactie zo graag weg wilde hebben
Waar ben je mee bezig?
Discussie is klaar nu calvobbes. Een simpele vraag om op te houden met je smilies grijp je direct weer aan om te feedbackhoeren en met geen enkel antwoord ben je tevreden. Als je nog iets hebt mail je de FA's maar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef calvobbes het volgende:
UHm? Waarom ben je allerlei posts aan het wissen NS?
Kun je niet met kritiek omgaan?
Ik zeg amper wat over jouw smilies vraag. Ik stel vraagtekens bij een ingreep van jou in één van mijn posts.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Discussie is klaar nu calvobbes. Een simpele vraag om op te houden met je smilies grijp je direct weer aan om te feedbackhoeren en met geen enkel antwoord ben je tevreden.
Getroll én een overdaad aan smileys....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dit soort onnavolgbare gedachtekronkels krijg je blijkbaar als je een inbeciel bent...
Wordt je vingertje nou nooit moe?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:43 schreef calvobbes het volgende:
Als je zo graag de sfeer wilt verbeteren, pak dan iemand als Orwell aan:
[..]
Getroll én een overdaad aan smileys....
Nee. Ik wordt wel moe van inconsequente mods.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:50 schreef NorthernStar het volgende:
Wordt je vingertje nou nooit moe?
Jij hebt ook altijd goeie ideeen, he ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:48 schreef yvonne het volgende:
Ik zou hem eerder bannen voor z'n spelfouten
En verdomd, daar is ie al weer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Ik wordt wel moe van inconsequente mods.
Nee hoor.quote:Op ]vrijdag 30 maart 2007 17:26[/url] schreef NorthernStar het volgende:
Vind je nu serieus niet dat je zelf even hard bezig bent in het 9/11 topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |